Web Design
ελκυστικό Content Marketing ιστοσελίδων

B2B: 5 Συμβουλές για ενδιαφέρον και ελκυστικό Content Marketing ιστοσελίδων

Το καλό Content Marketing B2B έχει να κάνει με την εξυπηρέτηση των κοινού - στόχου, προσφέροντάς τους μοναδικό και σχετικό περιεχόμενο. Με τις σωστές πληροφορίες, μπορείτε ακόμα να βρείτε τρόπους να προσφέρετε στους χρήστες περιεχόμενο υψηλής αξίας που σας βοηθά να πετύχετε τους στόχους σας.

Ποια είναι τα 5 tips για δημιουργικό και ελκυστικό Content Marketing;

1) Σκεφτείτε γύρω από σημεία αδυναμίας
Στο B2B, συνήθως «πουλάτε» μια λύση που λύνει ένα κοινό πρόβλημα. Και μπορεί να νομίζετε ότι το περιεχόμενό σας μιλάει σε αυτό το σημείο αδυναμίας, διαπιστώνουμε ότι το αδύναμο περιεχόμενο B2B συχνά μιλάει γύρω από αυτό το πρόβλημα αντί να το αντιμετωπίζει άμεσα με πολύτιμες πληροφορίες, συμβουλές ή τεχνογνωσία.
Εάν δεν είστε ακριβώς σίγουροι ποια είναι τα σημεία αδυναμίας του κοινού σας ή δυσκολεύεστε να βρείτε ιδέες για να τα αντιμετωπίσετε, κάντε απευθείας έρευνα. Μιλήστε με το κοινό ή διοργανώστε ένα φόρουμ. Όταν σκέφτεστε ιδέες, ελέγξτε τις μέσω των personas σας για να βεβαιωθείτε ότι έχουν απήχηση.

2) Μάθετε τι θέλετε να κάνουν οι χρήστες αφού αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενό σας.
Αυτό είναι ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη. Αρκετοί βλέπουν το περιεχόμενο ως ένα αυτόνομο κομμάτι, όχι ως βασικό συστατικό ενός μεγαλύτερου συστήματος. Κάθε κομμάτι περιεχομένου που δημιουργείτε θα πρέπει να γίνεται με πρόθεση. Επομένως, θα πρέπει να υπάρχει ένα σαφές επόμενο βήμα αφού αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενό σας, είτε πρόκειται για λήψη e-book, free demo, κ.λπ.

3) Επιλέξτε το σωστό format για το κανάλι σας.
Χάρη σε τόσα πολλά εργαλεία δημιουργίας περιεχομένου, μπορείτε να δημιουργήσετε περισσότερο περιεχόμενο—και περισσότερους τύπους περιεχομένου—από ποτέ.
Ωστόσο, θέλετε να παραδώσετε το μήνυμά σας σε ένα σωστό format και ως μορφή) για να έχετε τον μεγαλύτερο αντίκτυπο. Επομένως, το να γνωρίζετε πώς θα φτάσουν οι χρήστες στο περιεχόμενό σας είναι ζωτικής σημασίας για να επηρεάσετε τη δημιουργική σας λήψη αποφάσεων. Αναρωτηθείτε:΅
- Τι είδους πλατφόρμες στοχεύετε;
- Ποιοι τύποι περιεχομένου λειτουργούν καλύτερα σε αυτές τις πλατφόρμες;
- Τι είδους περιεχόμενο προτιμά να δει το κοινό σας;

4)Φερθείτε σωστά
Αυτό είναι ίσως το μεγαλύτερο παράπονό μας για το 90% του περιεχομένου B2B. Αν και μπορεί να μην εμπορεύεστε το πιο λαμπερό προϊόν, θυμηθείτε ότι υπάρχει και κάποιος άλλος στην άλλη άκρη της γραμμής. Προσέξτε να μην προσβάλλετε με τα λεγόμενά σας τους άλλους χρήστες και προσθέστε χαρακτήρα στο περιεχόμενό σας. Λίγο χιούμορ και ειλικρινή συναίσθημα βοηθά να «γκρεμιστούν» τα τείχη και να προσελκύσετε καλύτερα τους χρήστες που προσπαθείτε να προσεγγίσετε

5) Επενδύστε στο design
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο καλός σχεδιασμός κάνει το περιεχόμενό σας πιο ενδιαφέρον, Θέλετε να ξεχωρίσετε στις ροές Social Media του κοινού σας; Ένα εντυπωσιακό εξώφυλλο ebook θα το κάνει. Θέλετε να επικοινωνήσετε μια περίπλοκη διαδικασία; Ένα τολμηρό infographic μπορεί να παρέχει αυτές τις πληροφορίες καθαρά και αποτελεσματικά. Έχετε πολλά δεδομένα; Μια όμορφη οπτικοποίηση δεδομένων μπορεί να προσφέρει πληροφορίες σε μια στιγμή.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι η σωστή κατασκευή ιστοσελίδας θα ενισχύσει την καμπάνια σας και θα μεγιστοποιήσει τα αποτελέσματα.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε