Web Design
Facebook Ad Conversions σελίδας

Facebook Ad Conversions: Πώς μπορείτε να τα βελτιώσετε για τη σελίδα σας;

Το Facebook είναι ο νούμερο Social Media για την αύξηση των Conversions, γεγονός που καθιστά τη δημιουργία αποτελεσματικών διαφημίσεων Facebook αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής σας στα Social Media. Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές για να μετατρέψετε την επόμενη καμπάνια σας στο Facebook σε επιτυχημένη.

1. Καθορίστε το conversion event
Προτού προσπαθήσετε να μετατρέψετε οποιονδήποτε, θα πρέπει να έχετε μια ξεκάθαρη αίσθηση της ενέργειας που θέλετε να κάνουν οι χρήστες αφού δουν τη διαφήμισή σας. Οι τύποι μετατροπών που υποστηρίζονται από το Facebook περιλαμβάνουν view content, add to wishlist, initiate checkout και purchase. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα conversion event εάν έχετε άλλους στόχους στο μυαλό σας.

2. Κρατήστε τον προορισμό στο μυαλό σας
Μια διαφήμιση είναι τόσο καλή όσο η landing page της. Όταν προσδιορίζετε πού θέλετε να γίνει το conversion, βεβαιωθείτε ότι έχετε τα πάντα στη διάθεσή σας για να εκπληρώσετε την ‘’υπόσχεση’’ της διαφήμισής σας.

3. Δημιουργήστε εντυπωσιακά γραφικά
Χρειάζονται μόνο 2,6 δευτερόλεπτα για να επιλέξει το μάτι ενός χρήστη πού θα ‘’προσγειωθεί’’ σε μια ιστοσελίδα. Η χρήση εντυπωσιακών εικόνων αυξάνει τις πιθανότητες να στρέψουν τα μάτια τους στη διαφήμισή σας. Οι περισσότερες πρώτες εντυπώσεις προέρχονται από τη σχεδίαση, επομένως μεταχειριστείτε τα γραφικά με σωστό τρόπο.

4. Συμπεριλάβετε ένα άμεσο Call- To-Action
Δεδομένου ότι οι μετατροπές έχουν να κάνουν με ενέργειες παρακίνησης, είναι απαραίτητη ένα ισχυρό Call- To-Action. Ισχυρά ρήματα όπως «έναρξη, ανακάλυψη και εξερεύνηση» είναι εξαιρετικά, εάν ο στόχος μετατροπής σας είναι να επισκέπτονται τους χρήστες μια σελίδα προϊόντος ή να μαθαίνουν για την εταιρεία σας. Εάν ο στόχος σας είναι να αυξήσετε τις αγορές ή τις συνδρομές, να είστε άμεσοι με φράσεις όπως "αγοράστε τώρα" ή "εγγραφείτε".

5. Διευρύνετε το κοινό σας
Όταν δημιουργείτε μια διαφήμιση, επιλέξτε "επέκταση στόχευσης" και το Facebook θα βρει περισσότερους χρήστες παρόμοιους με αυτούς που έχετε καθορίσει στην ενότητα "στόχευση ενδιαφέροντος". Αυτό όχι μόνο σας επιτρέπει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα, αλλά έχει επίσης τη δυνατότητα να αυξήσετε τις μετατροπές με χαμηλότερο κόστος ανά μετατροπή.
Μην ξεχνάτε ότι μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε Custom Audiences. Εάν έχετε σύνολα δεδομένων όπως μια λίστα subscribers email, μπορείτε να τα ανεβάσετε στο Facebook για να βρείτε προϋπάρχοντες χρήστες στο Facebook

6. Βελτιστοποίηση για μετατροπές
Μέχρι τώρα, έχετε ελέγξει πολύ τη λίστα ελέγχου βελτιστοποιημένων μετατροπών σας, αλλά μην ξεχάσετε να ελέγξετε κυριολεκτικά το πλαίσιο "μετατροπές" στο Facebook. Θα βρείτε αυτήν την επιλογή στην ενότητα “Optimization for Delivery” στη φόρμα Budget και Schedule .

7. Εξετάστε τη βελτιστοποίηση link click
Εάν η διαφήμισή σας δεν οδηγεί σε αρκετές μετατροπές τις πρώτες ημέρες, το Facebook ενδέχεται να μην έχει αρκετά δεδομένα για να προβάλει σωστά τη διαφήμισή σας. Το Facebook χρειάζεται περίπου 50 μετατροπές ανά διαφήμιση εντός των πρώτων επτά ημερών για την αποτελεσματική προβολή της διαφήμισης. Για να δείτε πόσα conversions έχετε συγκεντρώσει, ελέγξτε Ads Manager. Εάν διαπιστώσετε ότι η διαφήμισή σας έχει λιγότερες από 50 μετατροπές, το Facebook συνιστά να κάνετε βελτιστοποίηση για link click αντί για μετατροπές.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι, εκτός από την μια επιτυχημένη Facebook καμπάνια, η κατασκευή μιας γρήγορης ιστοσελίδας σας θα συμβάλλει στα βέλτιστα αποτελέσματα της καμπάνιας σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε