Web Design
2022  Inbound Marketing e-shop και ιστοσελίδων

Attract Stage: Το σημαντικό στάδιο του Inbound Marketing e-shop και ιστοσελίδων

Η εποχή που χρησιμοποιείτε μόνο τα «Impressions» για την παρακολούθηση της επιτυχίας των καμπανιών Marketing έχει παρέλθει. Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι, οι εμφανίσεις μετρούν πόσοι χρήστες είδαν τη διαφήμιση, το email σας και πολλά άλλα. Δεν έχει να κάνει με το πραγματικό Engagement. Το να λαμβάνετε απλώς περισσότερες εμφανίσεις στα digital κανάλια σας δεν θα αυξήσει τα έσοδα. Θέλετε οι κατάλληλοι χρήστες που επισκέπτονται τον website σας και τα digital κανάλια σας να γίνουν δυνητικοί πελάτες σας. Πώς γίνεται; Πρόκειται για τη δημιουργία του σωστού περιεχομένου, τη σωστή στιγμή, που παρέχεται με τον σωστό τρόπο, όταν και όπου οι υποψήφιοί σας αναζητούν αυτό το περιεχόμενο.

Απαραίτητο πριν ξεκινήσετε είναι η κατασκευή της ιστοσελίδας σας, η οποία θα αποτελέσει τη βάση για την καμπάνια σας. Το στάδιο Attract (προσέλκυσης) της μεθοδολογίας Inbound Marketing εστιάζει στην προσέλκυση νέων χρηστών στο website σας τόσο σε ποιότητα όσο και σε ποσότητα. Αυτό είναι το πιο σημαντικό στοιχείο της στρατηγικής Inbound Marketing, ώστε να μπορείτε να βρείτε τους πιθανούς χρήστες σας. Η ανάπτυξη μιας αποτελεσματικής στρατηγικής περιεχομένου που θα λειτουργεί σε όλα τα στάδια του «ταξιδιού» του αγοραστή σάς βοηθά να επικοινωνήσετε το πιο πολύτιμο περιεχόμενο που θα έχει απήχηση στους υποψήφιους χρήστες σας για να τους βοηθήσει να προχωρήσουν στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Να θυμάστε ότι το παν είναι να τους δείξετε ότι μπορούν να σας εμπιστευτούν για να βοηθήσετε στην επίλυση του προβλήματός τους. Αυτό το επιτυγχάνετε μέσω του Content Marketing παρέχοντας χρήσιμες πληροφορίες που θα βοηθήσουν στη διαδικασία λήψης αποφάσεων.

Μερικά από τα εργαλεία του σταδίου Προσέλκυσης είναι:

Άρθρα blog: Η δημιουργία περιεχομένου με νόημα ξεκινά συνήθως με ένα blog. Ένα blog είναι απίστευτα ισχυρό για να μοιράζεστε χρήσιμο περιεχόμενο με τους υποψήφιους χρήστες σας για να αυξήσετε τις επισκέψεις στο website και τα conversions.
Βίντεο: Η δημιουργία περιεχομένου βίντεο (μικρά αποσπάσματα και μεγάλης διάρκειας) είναι ένας τρόπος για να αλληλεπιδράσετε με τους υποψήφιους χρήστες σας με έναν νέο τρόπο και να τους παρέχετε περιεχόμενο σε μια μορφή που μπορεί να είναι πιο πρόθυμοι να αλληλεπιδράσουν στο διαδίκτυο.
Podcasts: Παρόμοια με τα βίντεο, τα podcast έχουν επίσης αυξηθεί σε δημοτικότητα. Αυτός είναι ένας τρόπος για να μοιραστείτε τις σκέψεις σας για την εμπειρία της ηγεσίας σας σε μια digital μορφή που μπορεί να είναι ευκολότερο για τους χρήστες να καταναλώσουν.
Social Media: Αυτό είναι απαραίτητο για κάθε επιχείρηση. Η παρουσία Social Media σάς βοηθά να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας με ουσιαστικό τρόπο, κοινοποιώντας βίντεο, podcast, blogs, εικόνες και άλλα, ενώ επικοινωνείτε επίσης σε πραγματικό χρόνο με υποψήφιους χρήστες.
Search Engine Optimization: Η βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας για αναζήτηση είναι ζωτικής σημασίας για να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας μπορεί να βρεθεί από τους χρήστες που το αναζητούν στο διαδίκτυο, είτε στον ιστότοπό σας, στο YouTube ή σε άλλα Social Media.

Η αρχή του Inbound Marketing είναι να δημιουργείτε το σωστό περιεχόμενο που λέει την ιστορία της επιχείρησης σας για να ενημερώσει με σωστό τρόπο τους υποψήφιους χρήστες σας. Το στάδιο "Προσέλκυση" σάς βοηθά να το κάνετε αυτό δίνοντάς σας τα αποτελεσματικά κανάλια για να μοιραστείτε το χρήσιμο περιεχόμενό σας σε διαφορετικές πλατφόρμες και διαφορετικά μέσα για να προσελκύσετε το κατάλληλο κοινό στο σωστό στάδιο της διαδικασίας λήψης αποφάσεων.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε