Web Design
Διαφημίση στις Social Media σελίδες σας

5 Tips πως να αξιοποιήσετε τον προϋπολογισμό των Διαφημίσεων στις Social Media σελίδες σας

Οι διαφημίσεις στα Social Media είναι απαραίτητες εάν θέλετε να προσεγγίσετε ένα νέο, στοχευμένο κοινό το συντομότερο δυνατό. Είτε σας αρέσει είτε όχι, η βιολογική απήχηση γίνεται όλο και πιο δύσκολο να επιτευχθεί: για να είμαστε ειλικρινείς, οι μέρες που γίνεστε viral χωρίς λίγη ώθηση μπορεί να έχουν τελειώσει. Καταλαβαίνουμε πλήρως ότι μπορεί να είναι τρομακτικό να μεταβείτε από μια οργανική Social στρατηγική στη δαπάνη πραγματικών χρημάτων για να επιτύχετε την προσέγγιση χρηστών. Η κατανόηση όλων των επιλογών σας είναι ζωτικής σημασίας για να βεβαιωθείτε ότι κερδίζετε τα μέγιστα χρήματα - και εργάζεστε για τους στόχους των Social Media που έχουν σημασία για εσάς και το Brand σας.

Ακολουθούν τα 5 καλύτερα Tips για διαφημίσεις στα Social Media:

1.Αναγνωρίστε ποιον επιχειρηματικό στόχο θέλετε να επιτύχετε

Δεν είναι τυχαίο που ξεκινάμε κάθε ενότητα αυτού του οδηγού εξετάζοντας τους επιχειρηματικούς στόχους που μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε κάθε τύπος διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Είναι τρομερά δύσκολο να πετύχεις τους στόχους σου αν δεν ξέρεις ποιοι είναι οι στόχοι σου εξαρχής. Η κατανόηση του απώτερου στόχου σας είναι κρίσιμη. Διασφαλίζει ότι επιλέγετε το σωστό κοινωνικό δίκτυο για να διαφημιστείτε και βρίσκετε τη σωστή διαφημιστική λύση σε αυτήν την πλατφόρμα. Ο στόχος σας θα καθοδηγήσει ακόμη και τη δημιουργική στρατηγική σας.

2.Γνωρίστε το κοινό σας

Η δυνατότητα μικροστόχευσης των διαφημιστικών καμπανιών σας είναι ένα από τα βασικά οφέλη της διαφήμισης στα Social Media. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο έχουμε παραθέσει ορισμένες εκτιμήσεις κοινού για κάθε ένα από τα κοινωνικά δίκτυα.

Λάβετε υπόψη ότι όλα προσφέρουν αρκετά συγκεκριμένη στόχευση διαφημίσεων. Μάθετε ακριβώς ποιον προσπαθείτε να προσεγγίσετε για να εκμεταλλευτείτε στο μέγιστο αυτές τις επιλογές στόχευσης. Αυτό διασφαλίζει ότι θα έχετε το καλύτερο δυνατό όφελος για τα διαφημιστικά σας χρήματα. Εξάλλου, δεν έχει νόημα να διαφημίζεστε σε μαμάδες ποδοσφαίρου στη Φλόριντα, αν το κοινό σας είναι video gamers στην Αθήνα. Η ανάπτυξη προσώπων κοινού μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε ακριβώς σε ποια τμήματα κοινού να εστιάσετε.

3.Αφήστε τις οργανικές αναρτήσεις σας να ενημερώνουν τις διαφημίσεις σας

Είναι πιθανό να δημοσιεύετε ήδη περιεχόμενο στο Twitter, το Facebook και το Instagram κάθε μέρα. Ίσως και το LinkedIn και το Snapchat. Μερικές από αυτές τις αναρτήσεις θα έχουν απήχηση στους ακόλουθους, ενώ άλλες όχι. Παρακολουθήστε ποιες γίνονται κλικ, αρέσουν, κοινοποιούνται και σχολιάζονται. Αυτά τα μηνύματα υψηλής απόδοσης καθιστούν τους καλύτερους υποψήφιους για Social Media διαφημίσεις.

Εάν συνδέεστε σε ένα νέο δίκτυο με τις διαφημίσεις σας στα Social Media, ξεκινήστε από μικρά. Χρησιμοποιήστε αυτά που έχετε μάθει από τις οργανικές αναρτήσεις σας ως σημείο εκκίνησης. Ωστόσο, να ξέρετε ότι αυτά τα μαθήματα δεν θα μεταφραστούν απαραίτητα στα κοινωνικά δίκτυα.

4.Πληρώστε για ότι έχει σημασία: Impressions ή Engagement

Για να διατηρήσετε τον προϋπολογισμό σας υπό έλεγχο, σκεφτείτε εάν θέλετε Impressions ή Engagement. ε πολλές περιπτώσεις, θα πληρώνετε με κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις (CPM) ή κόστος ανά κλικ (CPC). Εάν πληρώνετε κάθε φορά που κάποιος βλέπει τη διαφήμισή σας (Impressions), το μήνυμά σας μπορεί να ρίξει ένα ευρύ δίχτυ. Αλλά αν πληρώνετε για δέσμευση, θέλετε να ασχοληθούν μόνο άτομα που ενδιαφέρονται πραγματικά να συναλλάσσονται μαζί σας. Δεν θέλετε να πληρώσετε για δεσμεύσεις που δεν σχετίζονται με τους επιχειρηματικούς σας στόχους. Η διατύπωση της διαφήμισής σας θα πρέπει να βοηθά τους χρήστες να προσδιορίσουν αν είναι για αυτούς. Τόσο οι καμπάνιες Engagement όσο και οι καμπάνιες Impressions μπορεί να είναι πολύτιμες για την επιχείρησή σας. Απλώς πρέπει να επιλέξετε το σωστό για να ευθυγραμμιστείτε με τους επιχειρηματικούς σας στόχους, ώστε να πληρώνετε μόνο για πραγματικά επιχειρηματικά αποτελέσματα.

5.Σχεδιάστε τις διαφημίσεις σας έχοντας κατά νου το mobile

Περισσότεροι από 3,25 δισεκατομμύρια ενεργοί Social Media χρήστες έχουν πρόσβαση στα Social Media από κινητές συσκευές. Αυτό σημαίνει ότι οι περισσότερες Social Medua διαφημίσεις προβάλλονται σε κινητές συσκευές. Οι διαφημίσεις σας για κινητά θα πρέπει να είναι ειδικά σχεδιασμένες για τη μικρή οθόνη. Ενσωματώστε εικόνες που είναι εύκολο να προβληθούν σε μια συσκευή σε μέγεθος τσέπης. (Εκτός, φυσικά, αν επιλέξετε συγκεκριμένα τοποθέτηση στην επιφάνεια εργασίας.)

Ωστόσο, πριν εφαρμόσετε οποιαδήποτε διαφημιστική καμπάνια, δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι απαραίτητη είναι η κατασκευή ιστοσελίδας της επιχείρησής σας για την επίτευξη των στόχων σας και την μεγιστοποίηση των κερδών σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε