Web Design
5 Συμβουλές Marketing για την Επιχείρησή σας για το Black Friday

5 Συμβουλές Marketing για την Επιχείρησή σας για το Black Friday

Η Black Friday πλησιάζει και οι χρήστες αναμένουν κάποιες μοναδικές εκπτώσεις από τις επιχειρήσεις που θα τους οδηγήσει μία Online αγορά. Το Black Friday αποτελεί μία από τις καλύτερες ευκαιρίες για μία επιχείρηση για να κερδίσει έναν χρήστη και όχι μόνο για μέρα, αλλά και στη συνέχεια για την επιχείρησή του.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό με κάποιον τρόπο η επιχείρησή σας να λάβει μέρος στο Black Friday για να μην μείνει πίσω στον ανταγωνισμό και χάσει την ευκαιρία αύξησης των πωλήσεών του και των εσόδων του.

Για να διαβεβαιωθείτε ότι η επιχείρησή σας θα έχει τα αποτελέσματα και την απήχηση που θα ήθελε αυτή την μέρα, ακολουθήστε τις παράκατω σύντομες συμβουλές.

Βελτιστοποιήστε την εμπειρία του χρήστη

Η εμπειρία του χρήστη κατά την διαδικασία αγοράς του, είναι το πιο σημαντικό σημείο που θα κρίνει τελικά εάν ο χρήστης θα ολοκληρώσει την αγορά του και αν θα επιστρέψει ξανά σε μία επιχείρηση.

Εάν δεν είχατε ήδη σκεφτεί αυτή την παράμετρο, τώρα είναι η στιγμή να το κάνετε. Δεν θέλετε να οδηγήσετε τον χρήστη στο Website ή στο Mobile App σας ή σκαι τελικά να μην ολοκληρώσει μία αγορά, γιατί δυσκολεύεται στα βήματα αγοράς ή να βρεις τις πληροφορίες που θέλει.

Πρέπει κατά την κατασκευή ιστοσελίδας σας να έχετε εξασφαλίσει ότι η διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς για έναν χρήστη, είναι όσο πιο απλή και κατανοητή γίνεται, με τα λιγότερο δυνατά βήματα. Επενδύστε σε έναν Responsive σχεδιασμό για το Website σας, ώστε να κάνετε την εμπειρία του χρήστη μοναδική, σε όποια συσκευή και εάν βρίσκεται.

Επίσης, μπορείτε να κάνετε μία test αγορά εσείς αλλά και οι συνεργάτες, φίλοι σας, με σκοπό να εντοπίσετε τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει κάποιος κατά το ταξίδι αγοράς του.

Βελτιστοποιήστε την ταχύτητα φόρτωσης του Website σας

Το Black Friday είναι αντικειμενικά από τις μέρες που εάν έχετε ακολουθήσει μία επιτυχημένη Στρατηγική Marketing, θα έχετε αυξημένη επισκεψιμότητα.

Αυτό ταυτόχρονα σημαίνει ότι το Website σας θα πρέπει να είναι σε θέση να ανταπεξέλθει σε αυτή. Δεν θέλετε να χάσετε δυνητικούς πελάτες, γιατί το Website σας δε φορτώνει, ή ακόμα χειρότερα έχει πέσει λόγω αυξημένης online κίνησης.

Μπορείτε να αυξήσετε το Traffic Limit που μπορεί να δεχτεί το Website σας, ώστε να αποφύγετε αυτό το εμπόδιο.

Ξεκινήστε νωρίτερα τις Προσφορές και τις Εκπτώσεις

Αντικειμενικά όλες ή σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις πρόκειται να κάνουν κάποια έκπτωση ή κάποια προωθητική ενέργεια για το Black Friday.

Για να τραβήξετε την προσοχή του χρήστη και να παραμείνετε εντός ανταγωνισμού, μπορείτε να ξεκινήσετε με μία μικρότερη έκπτωση πριν το Black Friday με σκοπό να κρατήσετε τους χρήστες αφοσιωμένους σε εσάς και σε αναμονή για τις ακόμα μεγαλύτερες προσφορές που θα ακολουθήσουν.

Χρησιμοποιήστε το Email Marketing

Το Email Marketing αποτελεί μία από τις πιο δυνατές Στρατηγικές Marketing που μπορεί να ακολουθήσει κάθε επιχείρηση για να αυξήσει την αναγνωρισιμότητά σας, αλλά και τις πωλήσεις της.

Δημιουργήστε μία ειδική Mailing List για την εβδομάδα του Black Friday και στείλτε Email με ειδικές Προσφορές και Εκπτώσεις που θα αυξήσουν τις πιθανότητες κάποιος χρήστης να ολοκληρώσει τελικά μία αγορά.

Μην ξεχάσετε το Remarketing

Στοχεύστε σε χρήστες που έχουν ήδη αλληλεπιδράσει με την επιχείρησή σας και έχουν ήδη κάνει κάποια αγορά στο παρελθόν.

Είναι ένα κοινό το οποίο θα σας φέρει τα καλύτερα αποτελέσματα και τις περισσότερες αγορές. Γιατί; Γιατί ήδη έχουν ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας, επομένως είναι πιο πιθανό να την εμπιστευτούν και να την επιλέξουν ξανά.

Προσφέρετέ τους μία πραγματικά πολύ καλή προσφορά που δεν θα μπορούσαν να αρνηθούν και αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε