Web Design
Γιατί πρέπει να εξατομικεύσετε το Mobile App Marketing

Γιατί πρέπει να εξατομικεύσετε το Mobile App Marketing

Τα Mobile Apps είναι ένα από τα πιο απαραίτητα εργαλεία του Marketing μαζί με την κατασκευή ιστοσελίδων αλλά και τη διαχείριση των Social Media για τις επιχειρήσεις που έχετε στη διάθεσή σας. Είναι η αποστολή μηνυμάτων, καθώς είναι το άμεσο σημείο επαφής σας με τους χρήστες της εφαρμογής σας. Καθώς οι ειδοποιήσεις Push γίνονται εύκολα αντιληπτές από τους χρήστες της εφαρμογής σας, αποτελούν αποτελεσματικό τρόπο για να τους ενθαρρύνεται να ανοίξουν την εφαρμογή και να ολοκληρώσουν τη μετατροπή που επιθυμείτε.

Παρέχοντας στον χρήστη σας μια εξατομικευμένη εμπειρία θα ενισχύσετε το Engagement και ως αποτέλεσμα θα οδηγηθείτε σε επιθυμητές μετατροπές, είτε πρόκειται για προβολή νέου περιεχομένου είτε για ολοκλήρωση μιας ενέργειας εντός της εφαρμογής.

Παρακάτω παρατίθενται οι λόγοι για τους οποίους οι εφαρμογές πρέπει να διασφαλίζουν ότι τραβούν την προσοχή όσο το δυνατόν περισσότερων χρηστών επιλέγοντας την εξατομίκευση ως Engagement Strategy.

Σιγουρευτείτε ότι οι χρήστες σας βρίσκονται στο σωστό μέρος

Οι καμπάνιες τοποθεσίας ή γεωγραφικής στόχευσης είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να προσεγγίσετε το κοινό σας με ένα μήνυμα που είναι σχετικό στον ακριβή τόπο και χρόνο που λαμβάνεται. Τραβήξτε την προσοχή ενός χρήστη όταν βρίσκεται κοντά στην τοποθεσία σας για να τον οδηγήσετε στις εγκαταστάσεις της επιχείρησής σας με προσωπικές προσφορές που τρέχουν τώρα.

Εναλλακτικά, στοχεύστε γεωγραφικά την τοποθεσία του ανταγωνιστή σας για να απομακρύνετε το χρήστη από αυτόν και να επιστρέψει σε εσάς. Η αυτοματοποίηση μηνυμάτων με βάση την τοποθεσία του χρήστη σάς επιτρέπει να γνωρίζετε ότι το μήνυμα είναι σχετικό με τον χρήστη στην τοποθεσία και την ώρα που το λαμβάνει. Έτσι, αποφεύγεται η λήψη ειδοποιήσεων, τις οποίες ο χρήστης δε μπορεί να χρησιμοποιήσει, καθώς βρίσκεται εκατοντάδες μίλια μακριά, κάτι που εξυπηρετεί μόνο ως αποτρεπτικό παράγοντα για τη χρήση της εφαρμογή σας στο μέλλον. 

Σιγουρευτείτε ότι οι χρήστες λαμβάνουν το μήνυμα ακριβώς τη στιγμή που θέλουν

Με τη σωστή στρατηγική ειδοποιήσεων Push, μπορείτε να κάνετε Engage το κοινό σας με ουσιαστικούς μη παρεμβατικούς τρόπους που έχουν αξία, ενισχύουν την αφοσίωση και βοηθούν στη διατήρηση περισσότερων χρηστών.

Η χρήση Intelligent Delivery, που έχει να κάνει με την εξατομίκευση των καμπανιών Push χρησιμοποιώντας δεδομένα πελατών, επιτρέπει την έξυπνη αποστολή ειδοποιήσεων Push από την πλατφόρμα Marketing για κινητά τη στιγμή ακριβώς που ο χρήστης είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδράσει με το μήνυμά σας. 

Σιγουρευτείτε ότι το μήνυμα είναι σχετικό με κάθε χρήστη που το λαμβάνει 

Η εξατομικευμένη αποστολή μηνυμάτων μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική αύξηση των Open Rates των μηνυμάτων σας. Αυτή η αύξηση είναι ακόμα μεγαλύτερη αν η αποστολή μηνυματών γίνει με βάση τη συμπεριφορά κάθε χρήστη. Εάν διαπιστώνετε ότι τα ποσοστά του Engagement ή του Retention πέφτουν ή χειρότερα, δεν ήταν ποτέ εκεί που τα θέλατε, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα τα μηνύματα που στέλνετε στο κοινό σας απλώς να μην είναι σχετικά και να μην τους αφορούν.

Επαναφέρετε τους αποδεσμευμένους χρήστες στην εφαρμογή σας

Ένα γνωστό εργαλείο του Μobile Μarketing γνωστό ως ‘Deferred Deep Linking’ σας επιτρέπει να προσεγγίσετε ξανά τους χρήστες που έχουν σταματήσει πλέον να χρησιμοποιούν την εφαρμογή σας ή την έχουν διαγράψει.

Στείλτε μια εξατομικευμένη προσφορά στο χρήστη μέσω ενός Deferred Deep Link που θα βρίσκεται σε ένα SMS ή Email και αυξήστε τις πιθανότητες να κερδίσετε ξανά αυτούς τους χρήστες. Ακόμα και αν ο χρήστης έχει διαγράψει την εφαρμογή σας, το Link θα τον οδηγήσει στο App Store της συσκευής, όπου μπορούν να ξανακατεβάσουν την εφαρμογή και να μεταφερθουν απευθείας στη σελίδα της προσφοράς.

Όταν η Mobile εμπειρία ενός χρήστη με μία επιχείρηση δεν είναι είναι καλή τότε είναι λιγότερο πιθανό να αλληλεπιδράσουν ξανά με εσάς, επομένως είναι κρίσιμο να του παρέχετε τη βέλτιστη εμπειρία που μπορείτε. 

Η εξατομίκευση, λοιπόν, βρίσκεται στην καρδιά οποιασδήποτε καλής Mobile Engagement Strategy και είναι βασική για το μακροπρόθεσμο Engagement των χρηστών, προσφέροντας μία εξαιρετική εμπειρία στον χρήστη και διατηρώντας μια πιστή βάση αφοσιωμένων χρηστών στην επιχείρησή σας. Προσπαθήστε να ενισχύσετε την Engagement Strategy των χρηστών χρησιμοποιώντας εξατομίκευση και δείτε πώς μπορεί να επηρεάσει θετικά τα στατιστικά του Engagement των χρηστών σας.

 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε