Web Design
Marketing Report του site σας

5 Metrics που πρέπει να συμπεριλάβετε στο επόμενο Marketing Report του site σας

Αναρωτιέστε τι να συμπεριλάβετε στο Marketing Report; Μπορεί να μπερδεύεστε με όλα τα δεδομένα και να μην είστε σίγουροι ποια Metrics θα ήταν καλύτερο για την μέτρηση της απόδοσης της καμπάνιας του eshop σας.
Ωστόσο, αν και δεν υπάρχει ένα καθολικό πρότυπο για να ακολουθήσουν όλοι, υπάρχουν μερικές ομάδες Metrics που περιλαμβάνονται σε όλα τα καλογραμμένα Marketing Report.

1.Output Metrics
Από ποιες δραστηριότητες αποτελείται η καμπάνια σας; Μπορεί να πραγματοποιείτε sales calls, να δημοσιεύετε blog posts ή στα Social Media. Αυτές οι δραστηριότητες είναι τα Output Metrics και η μέτρησή τους είναι ένας τρόπος παρακολούθησης της εργασίας που κάνετε σε καθημερινή, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.

2.Outcome Metrics
Εάν χρειάζεται να παρουσιάσετε τα αποτελέσματα των προσπαθειών Marketing στους ενδιαφερόμενους φορείς, θα εστιάσετε σίγουρα στα Outcome Metrics. Αυτά είναι εκείνα για τα οποία συνήθως ενδιαφέρονται περισσότερο από οτιδήποτε άλλο οι χρήστες και οι ιδιοκτήτες. Τα Outcome Metrics μπορεί να περιλαμβάνουν την επισκεψιμότητα ή τον αριθμό των πωλήσεων ή των αποκτηθέντων δυνητικών πελατών.

3. Quality Metrics
Τα Quality Metrics είναι επίσης σημαντικά. Για παράδειγμα θα σας ενδιέφερε να μάθετε τη μέση βαθμολογία δυνητικού πελάτη σας, , ή πόσα sessions ολοκληρώθηκαν με το να εγγραφεί στο Newsletter σας ή να πραγματοποιήσει μια αγορά.

4. Progress Towards Goals
Για να μάθετε εάν χρειάζεται να προσαρμόσετε την καμπάνια σας, πρέπει επίσης να οπτικοποιήσετε την πρόοδό σας. Πόσο κοντά είστε στους στόχους που έχετε θέσει πριν από την έναρξη της καμπάνιας; Υπήρξαν θετικές αλλαγές; Ή μήπως δεν βαδίζετε προς τη σωστή κατεύθυνση;
Όποια κι αν είναι η εξέλιξη, η απεικόνιση της προόδου σας προς τους στόχους σας θα σας βοηθήσει να καθορίσετε τα επόμενα βήματα που πρέπει να κάνετε.

5. Comparisons
Πώς θα ξέρετε αν σημειώνετε πρόοδο; Θα συγκρίνετε τα τρέχοντα αποτελέσματά σας με τα αποτελέσματα του τελευταίου μήνα ή ακόμα και με το τελευταίο τρίμηνο ή έτος. Αυτός είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να προσδιορίσετε εάν χρειάζεται να κάνετε προσαρμογές για να παραμείνετε σε «καλό δρόμο».

Ωστόσο, πριν προχωρήσετε σε κάποιο Report πρέπει πρώτα να φροντίσετε για την κατασκευή μιας επαγγελματικής ιστοσελίδας σας, διότι χωρίς ένα αξιόπιστο και σωστά δομημένο Site το κοινό σας δεν θα δώσει την ανάλογη προσοχή για την εταιρεία σας και κατά συνέπεια για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε