Web Design
Local SEO ιστοσελίδων

Local SEO ιστοσελίδων Τα καλύτερα tips για να το εντάξετε στην καμπάνια σας

Local SEO είναι ισχυρή για μικρές επιχειρήσεις: το 46% όλων των αναζητήσεων Google αναζητούν τοπικές πληροφορίες, πράγμα που σημαίνει ότι εάν η επιχείρησή σας δεν είναι βελτιστοποιημένη για Local SEO, μπορεί να χάσετε πιθανούς χρήστες που είναι έτοιμοι να ψωνίσουν στην περιοχή σας. Πρόκειται για μια η διαδικασία βελτίωσης της ορατότητας των μηχανών αναζήτησης για τις τοπικές επιχειρήσεις. Ακολουθώντας τις τοπικές βέλτιστες πρακτικές SEO, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την οργανική επισκεψιμότητα από αναζητήσεις που πραγματοποιούνται από χρήστες σε κοντινές περιοχές.

Για τη συλλογή πληροφοριών για Local SEO, οι μηχανές αναζήτησης βασίζονται σε σήματα όπως τοπικό περιεχόμενο, σελίδες προφίλ Social Media, συνδέσμους και αναφορές για να παρέχουν τα πιο σχετικά τοπικά αποτελέσματα στον χρήστη.

1. Βελτιώστε την εσωτερική δομή των link
Αν και τα link που οδηγούν στο website σας είναι ιδανικά, η προσαρμογή της εσωτερικής σας δομής link θα ενισχύσει επίσης την κατάταξή σας στο SEO. Γιατί έχει σημασία να προβείτε σε αυτήν την αλλαγή; Διότι υποστηρίζει την πλοήγηση στο website, συμβάλλει στην την ιεραρχία website, κατανέμει την αρχή της σελίδας και την ισχύ κατάταξης μεταξύ των σελίδων

2. Βελτιστοποιήστε τη διεύθυνση URL, ετικέτες τίτλου, κεφαλίδες, meta description και το περιεχόμενο
Όσον αφορά το περιεχόμενο, κάθε νέα ανάρτηση blog αποτελεί μια νέα σελίδα για το website σας, μια νέα σελίδα στην οποία μπορείτε να στοχεύσετε μια φράση γεωγραφικής αναζήτησης και μια νέα ευκαιρία να βρεθείτε στις σελίδες αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης (SERP).
Κάθε φορά που συντάσσετε περιεχόμενο, πρέπει να βελτιστοποιείτε το περιεχόμενο για τις μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά μεγάλου όγκου στη διεύθυνση URL, τον τίτλο, την κεφαλίδα, τη μετα-περιγραφή και το σώμα.

3. Προσθέστε location pages στο website σας.
Εάν έχετε περισσότερες από μία τοποθεσίες, δημιουργήστε location pages. Τα location pages παρέχουν στους χρήστες το όνομά σας, τη διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου, τις ώρες λειτουργίας καταστημάτων, μοναδικές περιγραφές καταστημάτων, πληροφορίες στάθμευσης/μεταφοράς, προσφορές και σχόλια άπό ευχαριστημένους χρήστες. Είναι επίσης σημαντικό να αποφεύγετε την αντιγραφή περιεχομένου σε πολλά location pages

4. Βεβαιωθείτε ότι website σας είναι moblie-friendly
61% όλων των αναζητήσεων Google εκτελούνται σε κινητά. Μερικοί από τους πιο συνηθισμένους τρόπους με τους οποίους οι χρήστες χρησιμοποιούν τον website σας και να αναζητούν στοιχεία επικοινωνίας Μάλιστα, οι αναζητήσεις "κοντά μου" σε κινητά έχουν αυξηθεί κατά 250% από το 2017. Για αυτό, διευκολύνετε το κοινό του eshop σας κάνοντας τον website σας «φιλικό» προς τα κινητά.

5. Δημιουργήστε τοπικό περιεχόμενο.
Η Google συνεχίζει να εξελίσσεται ολοένα και περισσότερο, πράγμα που σημαίνει ότι οι δημιουργοί περιεχομένου μπορούν πλέον να γράφουν πραγματικά για τους χρήστες και όχι για τις μηχανές αναζήτησης. Ωστόσο, ενώ το να γράφετε για γενικά θέματα θα προσελκύσει ένα μεγάλο πλήθος, μερικές φορές είναι πιο σημαντικό να δώσετε προσοχή και να γράψετε για τοπικές ή ειδήσεις του κλάδου για να προσελκύσετε ένα τοπικό κοινό.

Πρέπει να έχετε κατά νου ότι η σωστή χρήση του Local SEO σε συνδυασμό με την σωστή κατασκευή website, θα προσφέρει τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα στην καμπάνια σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε