Web Design
5 Εξαιρετικά παραδείγματα Marketing βίντεο προϊόντων ηλεκτρονικού εμπορίου

5 Εξαιρετικά παραδείγματα Marketing βίντεο προϊόντων ηλεκτρονικού εμπορίου

Οι δυνητικοί πελάτες αγοράζουν με τα μάτια – το οπτικό περιεχόμενο μεταδίδει την αξία του προϊόντος πολύ καλύτερα από τις εκτενείς περιγραφές κειμένου. Ωστόσο, όταν πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο, οι δυνητικοί πελάτες δεν μπορούν να μεταφέρουν το προϊόν σας σε δοκιμαστήριο (παρόλο που ορισμένα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης βοηθούν στην αναπαραγωγή αυτής της εμπειρίας). Κάποιες άλλες λύσεις;

Αξιοποιώντας βίντεο προϊόντων, μπορείτε να βοηθήσετε τους δυνητικούς πελάτες να φανταστούν πώς φαίνεται και πώς λειτουργεί ένα προϊόν χωρίς να επισκεφτούν τις τοποθεσίες σας. Αυτός ο τύπος βίντεο μπορεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την ενίσχυση των μετατροπών, την αύξηση της αφοσίωσης και την οικοδόμηση εμπιστοσύνης στο διαδίκτυο – το γνωρίζετε ήδη.

Ωστόσο, χρειάζεται πολλή προσπάθεια για να δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο με δυνατότητα δράσης και να ξεκινήσετε αποτελεσματικά βίντεο που βοηθούν στην επίτευξη αυτών των στόχων. Σε αυτό το άρθρο, θέλουμε να σας βοηθήσουμε σε αυτήν την εργασία και να σας εξοπλίσουμε με τη σωστή στρατηγική, καθώς και να δείξουμε μερικά παραδείγματα αποτελεσματικών βίντεο προϊόντων για να εμπνεύσουμε τη δράση σας.

Έχουμε κάνει όλη την άρση βαρών με έρευνα, ώστε να μην χάνετε το χρόνο σας περιηγώντας στο Διαδίκτυο αναζητώντας έμπνευση και συμβουλές. Ακούγεται πολλά υποσχόμενο; Τότε, ας ξεκινήσουμε!

Τύποι βίντεο προϊόντων ηλεκτρονικού εμπορίου

Το βίντεο ως τύπος περιεχομένου είναι διαφορετικό και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διαφορετικούς σκοπούς – η επωνυμία eshop / ηλεκτρονικού εμπορίου σας μπορεί επίσης να επωφεληθεί από τη χρήση διαφορετικών βίντεο προϊόντων. Ας εξετάσουμε μερικές επιλογές που πρέπει να εξετάσετε.

1. Βίντεο επεξήγησης προϊόντων

Τα βίντεο επεξήγησης επικεντρώνονται στην προβολή του προϊόντος σας σε δράση, στην περιγραφή του τρόπου λειτουργίας του και των προκλήσεων που βοηθά στην επίλυση. Τα βίντεο επεξήγησης προϊόντων μπορούν να αποτελούν ισχυρό μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ μιας startup, ειδικά αν θέλετε να δείξετε ένα σύνθετο προϊόν στην πράξη. Τα βίντεο επεξήγησης παρουσιάζουν το μοναδικό σημείο πώλησης του προϊόντος σας και τα οφέλη που προσφέρει.

2. Βίντεο με κοντά στο προϊόν

Χάρη στα κοντινά βίντεο προϊόντων, οι δυνητικοί πελάτες σας μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα τις διαστάσεις και τις ποιότητες των προϊόντων. Αυτός ο τύπος βίντεο βοηθά τους δυνητικούς πελάτες να αισθάνονται σχεδόν πώς θα έμοιαζε ένα προϊόν αν το δοκίμαζαν ή αν του έκαναν test drive.

3. Πώς να κάνετε βίντεο

Τα How-to βίντεο δίνουν στους δυνητικούς πελάτες κάποια έμπνευση για τη χρήση ενός προϊόντος. Σκεφτείτε έναν επεξεργαστή τροφίμων! Δείχνοντας τι νόστιμο φαγητό μπορεί κανείς να φτιάξει χρησιμοποιώντας αυτό το εργαλείο, μπορείτε να εμπνεύσετε τους χρήστες να το αγοράσουν και να το δοκιμάσουν μόνοι τους.

4. Unboxing βίντεο

Οι επωνυμίες χρησιμοποιούν συχνά βίντεο unboxing σε συνεργασία με μικρο-influencers. Το Unboxing βίντεο βοηθά να προσεγγίσει το κοινό των influencers και να τους εμπνέει να δοκιμάσουν το προϊόν. Οι επωνυμίες στέλνουν τα προϊόντα τους για έλεγχο σε influencers. Στη συνέχεια, οι influencers καταγράφουν τη διαδικασία Unboxing ενός προϊόντος και μοιράζονται τις εντυπώσεις τους και τελικά την εμπειρία unboxing με τους followers τους.

5. Reviews προϊόντων

Με τη συνεργασία με Influencers, μπορείτε να ενισχύσετε την αξιοπιστία των επωνυμιών σας και να προσεγγίσετε τον πελάτη-στόχο σας πολύ πιο γρήγορα σε σύγκριση με την οργανική προώθηση. Μερικές φορές, οι επωνυμίες χορηγούν κριτικές προϊόντων που δημοσιεύουν οι Influencers στα κανάλια τους και σε ορισμένες περιπτώσεις, οι influencers συμμετέχουν σε συμφωνίες ανταλλαγής.

Φυσικά εκτός από τα βίντεο προϊόντων, πρέπει να φροντίσετε και για την κατασκευή ιστοσελίδων σας, ώστε να μπορέσετε να μπείτε και να ξεχωρίσετε στην αγορά.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε