Στον ήδη ταχύ ρυθμό του digital marketing ,τα social media δείχνουν να είναι συχνά το πιο ταραχώδες. Οι αλλαγές στα social media συμβαίνουν γρήγορα, καθιστώντας εύκολο να μείνετε πίσω όταν διαχειρίζεστε πολλά κοινωνικά δίκτυα για την επιχείρηση σας. Με τους χρήστες των social media να αυξάνονται στα 4,7 δισεκατομμύρια (με 227 εκατομμύρια νέους χρήστες τον τελευταίο χρόνο), η αποτυχία προσαρμογής στις τελευταίες τάσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σημαίνει ότι χάνετε ένα σημαντικό κοινό.
Ακολουθούν μερικά από τα 5 πιο σημαντικά tips που θα σας βοηθήσουν να παρακολουθείτε συνεχώς τις αλλαγές.
1. Μείνετε διαρκώς ενημερωμένοι για σχετικές ενημερώσεις των Social Media
Η πιο έγκυρη πηγή στις τελευταίες αλλαγές στα social media είναι τα ίδια τα κανάλια. Συχνά, μπορείτε να βρείτε σημαντικές ενημερώσεις σε μεμονωμένα δίκτυα. Μπορείτε εύκολα να παρακολουθείτε τις αλλαγές στους λογαριασμούς επιχειρήσεων ή στα ενημερωτικά δελτία του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους, από νέες δυνατότητες έως ενημερώσεις αλγορίθμων. Για παράδειγμα το Instagram διαθέτει ανακοινώσεις στο ιστολόγιό προϊόντων και στο επιχειρηματικό τους ιστολόγιό, ενώ το TikTok μοιράζεται ενημερώσεις μέσω του Newsroom του TikTok και ενός ενημερωτικού δελτίου δημιουργών.
2. Συνεργαστείτε με μια ομάδα Marketing
Όπως οι δημιουργοί περιεχομένου έτσι και οι εταιρείες μάρκετινγκ πρέπει να παρακολουθούν τις νέες δυνατότητες και τις τάσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που επηρεάζουν τα κορυφαία κανάλια. Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να επωφεληθείτε από τη χρήση του digital marketing και της κοινωνικής γνώσης της ομάδας μάρκετινγκ. Είτε παρέχοντας καθοδήγηση ή συστάσεις σχετικά με μορφές περιεχομένου, μοντέρνα θέματα, ακόμη και νέα κανάλια.
3. Παρακολουθείτε τους ανταγωνιστές σας
Οι ανταγωνιστές είναι ένας πιο απροσδόκητος πόρος για να παρακολουθείτε τις πολυάριθμες αλλαγές που συμβαίνουν καθημερινά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ακολουθώντας τους κορυφαίους αντιπάλους σας σε κάθε κανάλι, μπορείτε να δείτε τους τύπους περιεχομένου που δημοσιεύουν, πώς υιοθετούν τις τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ποιες αναρτήσεις τους εξυπηρετούν καλύτερα. Στη συνέχεια, μπορείτε να εφαρμόσετε το καλύτερο από αυτές τις πληροφορίες στη στρατηγική μάρκετινγκ σας, βασιζόμενοι σε αυτές τις επιτυχίες.
4. Παρακολουθήστε τις τάσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Οι τάσεις είναι εγγενές μέρος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Επιπλέον, αποτελούν επίσης αναπόσπαστο παράγοντα για την επιτυχία σας σε αυτά τα κανάλια. Αυτές οι τάσεις περιλαμβάνουν τα πάντα. Οι τάσεις μπορεί να περιλαμβάνουν το μέγεθος και τον τύπο των εικόνων, τη διάρκεια του περιεχομένου βίντεο, τα αυξανόμενα hashtags και άλλους τεχνικούς παράγοντες. Τα περισσότερα κοινωνικά κανάλια διευκολύνουν την προβολή του πιο δημοφιλούς περιεχομένου και θεμάτων σε πραγματικό χρόνο.
Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι βάση για να ξεκινήσετε αποτελεί φυσικά η κατασκευή ιστοσελίδων σας, μέσω της οποίας μπορείτε να ηγηθείτε στον κόσμο του Digital Marketing.