Web Design
εμπλουτίστε το περιεχόμενο για το Email Newsletter

5 δημιουργικές ιδέες για να εμπλουτίσετε το περιεχόμενο για το Email Newsletter

Το Newsletter μπορεί να βοηθήσει πολύ στη δημιουργία μιας σύνδεσης με την εταιρεία σας και στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης με το κοινό σας. Και ενώ οι περισσότερες επιχειρήσεις επικεντρώνονται στη σύνδεση με το κοινό τους, ένα Newsletter μπορεί επίσης να ενισχύσει τις συνδέσεις με προμηθευτές, ή και ακόμη και άλλες εταιρείες που μπορεί να θέλουν να συνεργαστούν μαζί σας.
Είναι σημαντικό να σκεφτείτε όλες τις πτυχές ενός Newsletter και πώς μπορείτε να το αξιοποιήσετε για να έχετε τον μέγιστο αντίκτυπο στις προσπάθειες Marketing του eshop που κάνετε. Εάν πρόκειται να αφιερώσετε χρόνο και ενέργεια για να δημιουργήσετε ένα συνεπές Newsletter, θέλετε να διασφαλίσετε ότι παρέχει αξία στους αναγνώστες. Το Newsletter σας πρέπει να θεωρείται ως ένα ισχυρό εργαλείο Marketing που διευκολύνει τη δέσμευση και τη διατήρηση.
1. Ενημερώσεις σε προϊόντα και υπηρεσίες ή πληροφορίες νέων προϊόντων
Ως επιχείρηση, πιθανότατα προσαρμόζετε συνεχώς τις προσφορές σας για να ανταποκρίνεστε στις ανάγκες των χρηστών σας. Αυτό μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να δείξετε ότι ακούτε και κατανοείτε τις ανάγκες τους ως χρήστη. Εάν είστε έτοιμοι να λανσάρετε ένα νέο προϊόν, ένα Newsletter είναι ένας τέλειος τρόπος για να το παρουσιάσετε και οποιεσδήποτε αλλαγές στα τρέχοντα προϊόντα ή υπηρεσίες σας. Λάβετε υπόψη ότι δεν θέλετε να αναφέρετε αυτές τις αλλαγές, αλλά επίσης συζητήστε σε βάθος γιατί τις κάνετε και, το πιο σημαντικό, πώς θα ωφελήσουν τους χρήστες σας.
2. Εταιρικά νέα
Να θυμάστε ότι ο σκοπός ενός Newsletter είναι να δημιουργήσει μια σύνδεση, επομένως εάν τυχόν συναρπαστικές ενημερώσεις ή αλλαγές συμβαίνουν στην εταιρεία σας, μη διστάσετε να το μοιραστείτε. Όπως και με τα νέα προϊόντα και τις ενημερώσεις προϊόντων, μην πείτε μόνο το τι, αλλά το γιατί. Η εξήγηση της σκέψης πίσω από τη διαδικασία λήψης αποφάσεών σας θα δώσει επίσης στο κοινό σας μια γεύση από την εταιρική κουλτούρα και τις αξίες που υποστηρίζετε, και αυτό είναι όλο και πιο σημαντικό. Σήμερα, οι χρήστες δεν αγοράζουν προϊόντα μόνο επειδή τα χρειάζονται, αλλά επειδή ευθυγραμμίζονται με την κουλτούρα και τις αξίες της εταιρείας που τα παράγουν.
3. Διαδραστικό περιεχόμενο
Ένα Newsletter πρέπει να είναι ένα ισχυρό υλικό Marketing. Ως εκ τούτου, θα θέλετε έναν τρόπο να μετρήσετε το Engagement. Σκεφτείτε το διαδραστικό περιεχόμενο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο Newsletter σας. Σκεφτείτε ένα gif αντί για μια στατική εικόνα. Εναλλακτικά, εάν μόλις δημοσιεύσατε ένα βίντεο, μπορείτε να το συμπεριλάβετε στο Newsletter σας. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να χρησιμοποιήσετε κινούμενα γραφικά στα Email για να ξεχωρίσετε από άλλα που λαμβάνει κάποιος.
4. ‘’Συστηθείτε’’ στο κοινό σας
Η επιχείρηση σας είναι μια συλλογή όλων των ιδιοτήτων και των χαρακτηριστικών των ανθρώπων που απαρτίζουν την επιχείρησή σας. Ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε μια σύνδεση είναι να συστήσετε στους Followers σας τα πρόσωπα που απαρτίζουν την επιχείρησή σας. Μπορείτε να το κάνετε αυτό δημιουργώντας μια ειδική ενότητα για τους εργαζομένους ή δημοσιεύοντας φωτογραφίες από εκδηλώσεις, όπως κάποιο πάρτι του γραφείου σας. Εάν η επιχείρησή σας εμπλέκεται σε φιλανθρωπικό έργο, μιλήστε για αυτό. Αυτό βοηθά στη δημιουργία μιας σύνδεσης και επίσης βοηθά στην περαιτέρω προβολή της κουλτούρας και των αξιών της εταιρείας σας.
5. Τμήμα Υποστήριξης/Help Desk
Ανεξάρτητα από το είδος του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρετε, είναι πιθανό να προκύψουν πολλά κοινά ζητήματα. Επομένως, καλό θα ήταν να ενημερώσετε το κοινό σας για λειτουργίες που ανακαλύπτετε τακτικά ότι δεν γνωρίζουν ότι είναι διαθέσιμες.
Αυτό μπορεί επίσης να δημιουργήσει μια διασκεδαστική ευκαιρία για δέσμευση και αλληλεπίδραση επίσης. Για παράδειγμα, μπορείτε να παρέχετε έναν σύνδεσμο προς τις σελίδες σας στα Social Media ζητώντας από τους χρήστες να μοιραστούν τις καλύτερες συμβουλές και κόλπα τους. Μπορείτε να ζητήσετε από τους χρήστες να μοιραστούν τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας ή ακόμα και να μοιραστούν το αγαπημένο τους πράγμα σχετικά με αυτό.

Φυσικά δεν πρέπει να παραμελήσετε την κατασκευή μιας ολοκληρωμένης ιστοσελίδας σας, διότι αποτελεί τη βάση για να ξεκινήσετε την digital καμπάνια σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε