Web Design
Αυξήστε τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας στο Facebook

Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας στο Facebook

Το να ξεχωρίσετε στο Facebook είναι δύσκολο και ακόμα κι αν καταφέρετε να τραβήξετε την προσοχή των χρηστών καθώς κάνουν scroll στα προϊόντα σας, είναι δύσκολο να μετατρέψετε αυτή την περιήγηση σε αγορά. Αφού το περιβάλλον του Facebook παρουσιάζει απαιτήσεις πώς μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να περάσετε στο επόμενο level;

1. Παρακολουθήστε τις συζητήσεις για την εταιρεία σας στα Social Media
Η «σάρωση» όσων γράφονται για την εταιρεία και το eshop σας στα Social Media θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε περισσότερα για το τι θέλει το κοινό από εσάς, όπως πχ να σας οδηγήσει να τροποποιήσετε την πολιτική επιστροφών μετά από ένα αρνητικό σχόλιο χρήστη. Είναι επίσης μια ευκαιρία να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας και να αναπτύξετε περισσότερο προσωπικές σχέσεις.
2. Δημιουργήστε ένα community
Η δημιουργία Facebook Group είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συγκεντρώσετε χρήστες με ίδια ενδιαφέροντα και να δημιουργήσετε μια αίσθηση κοινότητας γύρω από την εταιρεία σας. Θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε ένα Facebook Group για να μοιραστείτε πληροφορίες σχετικά με εκδηλώσεις, σεμινάρια ή User Generated Content. Το κλειδί είναι να χρησιμοποιείτε τα Facebook Groups ως έναν αυθεντικό τρόπο σύνδεσης με τους χρήστες, ώστε να διαφοροποιηθείτε από τις υπόλοιπες επιχειρήσεις.
3. Post engaging content
Δεν υπάρχει μια ενιαία προσέγγιση για τη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου στο Facebook. Πριν ξεκινήσετε να δημοσιεύετε, σκεφτείτε την προσωπικότητα της εταιρείας σας και τι είναι πιο σχετικό με το κοινό σας. Ποια αίσθηση θέλετε να αποπνέει η εταιρεία σας; Το κοινό σας έρχεται σε εσάς αναζητώντας λύση σε ένα περίπλοκο πρόβλημα ή θέλει να ψυχαγωγηθεί; Η γνώση των απαντήσεων σε αυτές τις ερωτήσεις θα σας βοηθήσει να δημοσιεύσετε περιεχόμενο που είναι πιο πιθανό να είναι σχετικό και ελκυστικό για τους Followers σας.
4. Απαντήστε σε ερωτήσεις χρηστών
Οι γρήγορες και χρήσιμες απαντήσεις σε ερωτήματα εξυπηρέτησης πελατών δημιουργούν θετική φήμη για την επιχείρησή σας και χτίζουν εμπιστοσύνη μεταξύ υφιστάμενων και δυνητικών πελατών.
5. Προσθέστε κριτικές χρηστών
Οι κριτικές είναι ένας σημαντικός παράγοντας που βοηθά τους χρήστες να αποφασίσουν τι να αγοράσουν. Στην πραγματικότητα, το 89% των χρηστών διαβάζει κριτικές πριν κάνουν μια αγορά. Οι πελάτες χρησιμοποιούν κριτικές για να λάβουν πληροφορίες από προηγούμενους αγοραστές για να τους βοηθήσουν να αποφασίσουν αν θα αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.
6. Ξεκινήστε Live Streams
Το Live Streaming είναι εντελώς δωρεάν και προσφέρει έναν διαδραστικό τρόπο αλληλεπίδρασης με τους χρήστες του Facebook.Μην φοβάστε να γίνετε δημιουργικοί και να δείτε πώς μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με τους χρήστες με νέους και καινοτόμους τρόπους, όπως με Q&A, συνεντεύξεις ή demos. Χρησιμοποιήστε τα ως ευκαιρία να ενημερώσετε και να ψυχαγωγήσετε τους Followers σας.
7. Αξιοποιήστε το Affiliate Marketing
Το Affiliate Marketing είναι ένας τρόπος να φέρετε τα προϊόντα σας μπροστά σε μεγαλύτερο ή περισσότερο εξειδικευμένο κοινό μέσω δημιουργών περιεχομένου ή Influencers. Οι affiliate creators μπορούν να σας προσθέσουν στους επώνυμους συνεργάτες στα Instagram posts τους, κάτι που αποτελεί έναν πολύ καλό τρόπο για να προβάλετε το προϊόν σας σε περισσότερους χρήστες που μπορεί να καταλήξουν να αγοράσουν από εσάς.
8. Δημιουργήστε Facebook ads
Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις καμπάνιες σας, είναι σημαντικό να γνωρίζετε το κοινό σας και να δημιουργείτε διαφημίσεις που ταιριάζουν περισσότερο στον τύπο του προϊόντος σας για αυτό δεν πρέπει να ξεχνάτε τα Audience Insights προκειμένου να προσδιορίζετε καλύτερα το κοινό-στόχο σας.
Ωστόσο πριν προβείτε στην βελτιστοποίηση των τις πωλήσεών σας μέσω Facebook απαραίτητο είναι η σωστή κατασκευή των επαγγελματικών ιστοσελίδων σας για να πετύχετε τα βέλτιστα δυνατά αποτελέσματα στην καμπάνια σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε