Web Design
4 αποτελεσματικοί τρόποι για να αυξήσετε την αλληλεπίδραση με τα Facebook Ads

4 αποτελεσματικοί τρόποι για να αυξήσετε την αλληλεπίδραση με τα Facebook Ads

Η βελτιστοποίηση των διαφημίσεών σας στο Facebook για αύξηση των conversions είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας όταν πρόκειται για το σχεδιασμό της διαφημιστικής καμπάνιας σας. Ωστόσο, το Facebook θα εμφανίζει στους χρήστες τις διαφημίσεις σας μόνο εάν οι χρήστες τις βρίσκουν χρήσιμες. Ο τρόπος με τον οποίο ο αλγόριθμός μετρά αυτή τη χρησιμότητα είναι μέσω της αλληλεπίδρασης των χρηστών με επιχειρήσεις ή λογαριασμούς παρόμοιους με τον δικό σας, αλλά και τις προτιμήσεις τους και έχει σημαντικό ρόλο στο πώς το Facebook καθορίζει τελικά το κόστος της προσέγγισης του κοινού σας.

Οι αλληλεπιδράσεις με τις διαφημίσεις αξίζει να βελτιωθούν λόγω του άμεσου αντίκτυπου που έχουν στην βελτίωση των campaign σας στο σύνολο τους. Βελτιστοποιώντας μια καμπάνια προκειμένου να αποκτήσετε μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με τον χρήστη, είναι πολύ πιθανό να επιφέρει μείωση του CPC και συνεπώς, αύξηση του ROAS και των πωλήσεών σας.

Ο ρόλος της αλληλεπίδρασης του χρήστη με μια διαφήμιση στο Facebook

Οι πιο συνηθισμένοι τρόποι που αλληλεπιδρούν οι χρήστες στο Facebook είναι τα likes και τα σχόλια, αλλά το Facebook υπολογίζει ως αλληλεπίδραση και οποιοδήποτε από τα ακόλουθα:

  • Likes
  • Σχόλια
  • Shares
  • Tags
  • Video Views
  • Location Check-ins

Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν συμβουλές ώστε να ενισχύσετε την αλληλεπίδραση με τις διαφημίσεις σας στο Facebook.

Κάντε ερωτήσεις στο κοινό σας

Τα σχόλια είναι μακράν η καλύτερη μορφή αλληλεπίδρασης και η χρήση ενός ad copy που προτρέπει το κοινό σας να απαντήσει σε μια συγκεκριμένη ερώτηση μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση του συνολικού αριθμού των αλληλεπιδράσεων που λαμβάνει η διαφήμισή σας. 

Να είστε επιφυλακτικοί, ωστόσο διότι το Facebook θεωρεί τις διαφημίσεις που ζητάνε άμεσα για likes,shares και σχόλια ως μια προσπάθεια χειραγώγησης του αλγορίθμου του χωρίς να βελτιώνετε πραγματικά την ποιότητα των διαφημίσεων σας για τους χρήστες. Αυτή η τακτική θα έχει ως αποτέλεσμα πολύ μικρότερο reach (και φυσικά λιγότερες αλληλεπιδράσεις με τη διαφήμιση), οπότε φροντίστε να την αποφύγετε.

Χρησιμοποιήστε βίντεο όταν μπορείτε

Οι αλληλεπιδράσεις των χρηστών με τα βίντεο στο Facebook τείνει να είναι μεγαλύτερη σε σύγκριση με μια φωτογραφία, που σημαίνει ότι εάν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε βίντεο, προσπαθήσετε να το κάνετε καθώς αναμένεται να έχει καλύτερα αποτελέσματα για την καμπάνια σας.

Οι προβολές σε βίντεο δεν αποδίδονται απαραιτήτως σε conversions, αλλά μπορούν να βοηθήσουν στην αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας και στο Content Marketing προβάλλοντας την επιχείρησή σας ως κάποιον που χρησιμοποιεί ελκυστικό και πολύτιμο περιεχόμενο στους χρήστες. Εάν δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε βίντεο, οι φωτογραφίες υψηλής ποιότητας είναι μία λύση για αύξηση της αλληλεπίδρασης και των πωλήσεών σας μέσω των διαφημίσεων. 

Προγραμματίστε σωστά το πότε εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας

Στο Facebook παρατηρείται μεγαλύτερη δραστηριότητα τις Τετάρτες και τις Πέμπτες. Ωστόσο, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι και το δικό σας κοινό βρίσκεται περισσότερο σε αυτό εκείνες τις μέρες. Θα πρέπει να σκεφτείτε το πως ο χρόνος επηρεάζει τα ποσοστά αλληλεπίδρασης με τις διαφημίσεις σας.

Για το λόγο αυτό, όταν προσπαθείτε να αυξήσετε την αλληλεπίδραση με τις διαφημίσεις Facebook, η επιλογή "lifetime budget" στις ρυθμίσεις της καμπάνιας σας είναι καλύτερη από το "daily budget” καθώς σας επιτρέπει να ορίσετε συγκεκριμένες λεπτομέρειες σχετικά με τον προγραμματισμό, όπως η επιλογή των ημερών της εβδομάδας ή των ωρών ημέρα κατά την οποία οι διαφημίσεις σας μπορούν ή δεν μπορούν να προβληθούν.

Παρέχετε απαντήσεις στα μηνύματά σας

Όταν ένας χρήστης σχολιάζει κάνοντας μια ερώτηση, αντί να απαντήσετε στα σχόλια, απαντήστε γράφοντας "Θα σας στείλω μήνυμα με περισσότερες πληροφορίες".

Με αυτή τη στρατηγική, πρώτον δείχνει ότι η επιχείρησή σας ανταποκρίνεται και είναι πρόθυμα να παρέχει πολύτιμες πληροφορίες στους χρήστες γι'αυτήν. Δεύτερον, αποκτάται την ευκαιρία να ξεκινήσετε μια συνομιλία με τους δυνητικούς πελάτες σας. Τέλος, βελτιώνει την αλληλεπίδραση, επειδή άλλοι χρήστες με την ίδια ερώτηση θα θέλουν επίσης πρόσβαση στις αποκλειστικές πληροφορίες που προσφέρετε στον άλλο χρήστη μέσω μηνύματος.

Η κατασκευή ιστοσελίδας είναι η αρχή για κάθε επιχείρηση, καθώς πλέον όλες οι επιχειρήσεις βρίσκονται online. Στην συνέχεια, ακολουθεί η προώθηση αυτού αλλά και η δημιουργία μίας στρατηγικής Social Media Marketing, με σκοπό να προσεγγίσετε το κοινό σας αλλά και να οδηγήσετε περισσότερους χρήστες στο website σας. 

 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε