Web Design
Τα 6 βασικά στοιχεία ενός επιτυχημένου blog post

Τα 6 βασικά στοιχεία ενός επιτυχημένου blog post

Το πρώτο βήμα για τις επιχειρήσεις είναι η κατασκευή ιστοσελίδων. Μία ιστοσελίδα για την επιχείρησή σας είναι απαραίτητη, καθώς σήμερα όλοι οι ανταγωνιστές σας είναι online και εάν εσείς δεν είστε, τότε χάνετε ένα μεγάλο ποσοστό επιτυχίας. Το δεύτερο βήμα είναι η δημιουργία ενός blog στο website σας. Ένα blog θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας, την αλληλεπίδραση με τους χρήστες αλλά και να βελτιώσετε το SEO του website σας. 

Τα blogs προσφέρουν τεράστιες ευκαιρίες προώθησης για τις επιχειρήσεις. Μαζί με την προσέλκυση νέων χρηστών στην ιστοσελίδα σας μέσω του ενδιαφέροντος που δημιουργείται από μια ανάρτηση, μπορούν επίσης να δημιουργήσουν νέοτς δυνητικούς πελάτες ενθαρρύνοντας τους χρήστες να εγγραφούν και να επιστρέψουν για περισσότερο περιεχόμενο.

Στη συνέχεια, θα ακολουθήσουν μερικοί τρόποι που μπορείτε να βελτιώσετε το blog σας, δημιουργώντας καλύτερα posts για την επιχείρησή σας.

Ελκυστικός τίτλος

Ένας τίτλος πρέπει να παρέχει συνοπτικά αρκετές πληροφορίες για το κείμενο που το συνοδεύει, ώστε να δημιουργηθεί η επιθυμία στον χρήστη να το διαβάσει. Καθώς οι χρήστες συχνά πράττουν ακολουθώντας τα συναισθήματά τους, ίσως θα ήταν χρήσιμη η προσθήκη λέξεων στον τίτλο που δημιουργούν κάποιο συναίσθημα καθώς θα δημιουργήσει μεγαλύτερο ενδιαφέρον στον χρήστη για να διαβάσει τελικά την δημοσίευσή σας. Σε άλλες περιπτώσεις, οι πληροφορίες που προσφέρετε θα είναι από μόνες τους αρκετά ενδιαφέρουσες ώστε να κρατήσουν το ενδιαφέρον. Ωστόσο, ακόμη και όταν έχετε πολύ καλό περιεχόμενο, βάλτε στον τίτλο σας  μια ή δύο λέξεις που θα προσελκύσουν τους χρήστες και αυτό θα σας κάνει να ξεχωρίσετε.  

Να είστε σύντομοι και περιεκτικοί 

Η πρώτη πρόταση ή η περίληψη του θέματος του blog σας πρέπει να είναι σύντομη και να κινεί το ενδιαφέρον στους χρήστες ώστε να διαβάσουν την συνέχεια του blog post σας. Δεν πρέπει να αργήσετε να φτάσετε στο κύριο θέμα της ανάρτησής σας και ότι περνάτε το μήνυμα ή τις βασικές πληροφορίες στον χρήστη με εύκολο και κατανοητό τρόπο.

Χρήσιμοι υπότιτλοι

Τα subheads ή οι υπότιτλοι εξυπηρετούν τρεις βασικούς σκοπούς:

  • Διαχωρίζουν το κείμενο για να κάνουν τη σελίδα πιο ελκυστική οπτικά
  • Βοηθούν τον χρήστη να μεταβεί σε σημαντικές ενότητες του κειμένου
  • Ενισχύουν το SEO σας

Ένα κείμενο το οποίο δεν χωρίζεται σε μικρότερες ενότητες είναι λιγότερο ελκυστικό για ένα χρήστη και ίσως μπορεί να τον αποτρέψει να το διαβάσει. Επίσης, όταν υπάρχουν υπότιτλοι βοηθούν τον χρήστη να βρει αμέσως αυτό που αναζητά μέσα στο κείμενο.

Όμορφα γραφικά

Μια ακόμα χρήσιμη ιδέα είναι να συμπεριλάβετε γραφικά στοιχεία στις αναρτήσεις του blog σας για να εξηγήσετε κάποια σημεία του κειμένου και να κάνετε τις σελίδες σας να είναι πιο ελκυστικές. Η Google μετρά τον χρόνο που αφιερώνουν οι χρήστες στις σελίδες σας, οπότε τα γραφικά και ο συνδυασμός χρωμάτων που χρησιμοποιείτε θα πρέπει να λειτουργούν μαζί αρμονικά και να ενθαρρύνουν τον χρήστη να συνεχίσουν να διαβάζουν τα post σας.

Call To Action

Σχεδόν κάθε blog χρειάζεται να έχει κάποιο Call to Action που παροτρύνει το χρήστη να κάνει κάποια ενέργεια. Αυτό μπορεί να λάβει ποικίλες μορφές και να επιτευχθεί με διάφορες τακτικές. Το πρώτο σας βήμα είναι να αποφασίσετε ποια ενέργεια θέλετε να κάνουν οι χρήστες. Μπορεί να είναι να κάνουν ένα σχόλιο. Θα μπορούσε να είναι να διαβάσουν κάποιο άλλο κείμενο ή να δουν ένα προϊόν ή μία υπηρεσία που προσφέρετε. Θα μπορούσατε επίσης να λάβετε τα στοιχεία επικοινωνίας ενός χρήστη προσφέροντας αποκλειστικό περιεχόμενο σε αντάλλαγμα με τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του.

Καλό meta-description

To meta-description είναι το απόσπασμα που εμφανίζει η Google στα αποτελέσματα αναζήτησης. Εάν δεν του δώσετε προσοχή, η Google θα βάλει από μόνη της απλά τη πρώτη πρόταση από το άρθρο σας. Αυτό, ωστόσο, μπορεί να μην είναι πάντα ο καλύτερος τρόπος για να εμφανιστεί το άρθρο σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Σε αντίθεση με τα προηγούμενα σημεία που αναφέρθηκαν, το meta-description είναι κάτι που δεν βλέπουν οι χρήστες στο κείμενο καθώς είναι σε κώδικα HTML.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε