Web Design
αφοσίωση στην ιστοσελίδα της εταιρείας σας στο Facebook

3 τρόποι για να αυξήσετε την αφοσίωση στην ιστοσελίδα της εταιρείας σας στο Facebook

Το 2017, η αφοσίωση στο Facebook μειώθηκε κατά 20%, με περισσότερες από 880 εκατομμύρια δημοσιεύσεις στο Facebook από επωνυμίες και εκδότες. Ενώ πολλές επιχειρήσεις βρήκαν λύσεις που τους επέτρεψαν να παραμείνουν στην πλατφόρμα και να προσεγγίσουν το κοινό τους, μια άλλη επιτυχία ήταν προ των πυλών.

«Κάθε κλάδος είδε μια δραματική μείωση στα ποσοστά αφοσίωσης του Facebook φέτος και για πολλούς, αυτό σήμαινε λιγότερο από το μισό σε σύγκριση με την αφοσίωση του περασμένου έτους. Ο διάμεσος πέρυσι ήταν 0,16%, αριθμός που κανένας διάμεσος κλάδος δεν έφτασε φέτος».

Ως επιχείρηση ή έμπορος που δραστηριοποιείται στα Social Media, αυτές είναι ανησυχητικές τάσεις. Το γεγονός είναι ότι ενώ ορισμένοι θεωρούν ότι η αφοσίωση είναι μια μετρική ματαιοδοξίας, είναι στην πραγματικότητα κρίσιμης σημασίας για την επέκταση της οργανικής προσέγγισης και την απόκτηση εξέχουσας θέσης στις ροές ειδήσεων. Επιπλέον, τα likes και τα shares βοηθούν στην έκθεση των αναρτήσεων της επωνυμίας στους φίλους και τους ακόλουθους εκείνων που αλληλεπιδρούν με μια ανάρτηση. Επομένως, η εύρεση τρόπων χρήσης του Facebook για να προσεγγίσετε τους αγοραστές-στόχους μιας επωνυμίας και να αυξήσετε τα ποσοστά αφοσίωσης είναι κρίσιμης σημασίας για την επιτυχία στην πλατφόρμα και όχι μόνο.

Τούτου λεχθέντος, θα διερευνήσουμε 3 απλούς τρόπους για τις επιχειρήσεις να αυξήσουν την αφοσίωση στη σελίδα του Facebook και όλα ξεκινούν με το χρονοδιάγραμμα.

1.Δημοσιεύστε την σωστή ώρα

Το χρονοδιάγραμμα μιας ανάρτησης είναι κρίσιμο για το μέγεθος του engagement που λαμβάνει τελικά. Εξάλλου, αν ένας πωλητής δημοσιεύσει κάτι τα μεσάνυχτα, ενώ οι ώρες αιχμής αφοσίωσης για την επωνυμία είναι συνήθως το μεσημέρι, δεν πρόκειται να δουν πολλοί την ενημέρωση. Έχουν διεξαχθεί πολλές έρευνες σχετικά με τις καλύτερες στιγμές για ανάρτηση στα Social Media. Σύμφωνα με έρευνα, οι καλύτερες ώρες για ανάρτηση στο Facebook είναι την Τετάρτη στις 11 π.μ. και μεταξύ 1 και 2 μ.μ. Τούτου λεχθέντος, άλλες μελέτες αντικρούουν αυτές τις πληροφορίες και ισχυρίζονται ότι τα Σαββατοκύριακα είναι η καλύτερη στιγμή για ανάρτηση. Αν και αυτές οι πληροφορίες μπορεί να είναι χρήσιμες και να χρησιμεύσουν ως γενικός οδηγός, οι έμποροι λιανικής θα πρέπει πραγματικά να ψάξουν τα δικά τους δεδομένα αφοσίωσης στο Facebook Insights για να καθορίσουν πότε το κοινό τους είναι πιο ενεργό.

2.Αναλύστε τις πιο δημοφιλείς αναρτήσεις σας

Δεν είναι μόνο η ώρα της ημέρας και η ημέρα της εβδομάδας που έχουν σημασία όσον αφορά τη λήψη αφοσίωσης, καθώς αυτό που δημοσιεύουν οι έμποροι λιανικής είναι εξίσου κρίσιμο για την απόκτηση likes, σχολίων και κοινοποιήσεων. Περιστασιακά, οι επιχειρήσεις δημιουργούν αναρτήσεις που λαμβάνουν αφύσικη αφοσίωση. Αυτό είναι καλό και πρέπει να μελετηθεί για το τι προκάλεσε την άνοδο. Ήταν ένα αστείο meme, μια μελέτη περίπτωσης δολοφόνων ή μια μεγάλη πώληση; Η ανάρτηση ήταν διαφημιστική; Περιείχε εικόνα ή gif ή ήταν απλώς κείμενο; Ανατρέχοντας στα αναλυτικά στοιχεία του Facebook ενός πωλητή λιανικής, οι έμποροι μπορούν να καθορίσουν ποιες από τις αναρτήσεις τους λαμβάνουν τη μεγαλύτερη αφοσίωση και να χαράξουν γραμμές για να προσδιορίσουν τα κοινά σημεία αυτών των αναρτήσεων. Ωστόσο, εάν οι έμποροι θέλουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο την ανάλυση των αναρτήσεών τους στο Facebook και να αναδημιουργήσουν τα επίπεδα αφοσίωσης που έλαβαν προηγουμένως, συνιστάται να συνεργαστείτε με μια εταιρεία Social Media Marketing ηλεκτρονικού εμπορίου που μπορεί να ερευνήσει αποτελεσματικά τα δεδομένα μιας εταιρείας και να δημιουργήσει αναρτήσεις που προκαλούν θόρυβο ένα κοινό.

3.Ανακυκλώστε τις κορυφαίες αναρτήσεις σας

Εκτός από το να καταλάβουν τι ωθεί την αφοσίωση πελατών - κοινού και να δημιουργήσουν νέες αναρτήσεις που στοχεύουν στην επίτευξη παρόμοιων αποτελεσμάτων, οι έμποροι λιανικής μπορούν επίσης να ανακυκλώσουν τις πιο δημοφιλείς ενημερώσεις τους. Αναδημοσιεύοντας εξέχουσες αναρτήσεις σε μια μελλοντική ημερομηνία, οι πωλητές μπορούν να αποκτήσουν μεγαλύτερη αξία από το περιεχόμενό τους, να επιτύχουν δυνητικά τόση απήχηση και αφοσίωση όπως έκαναν την πρώτη φορά και ελπίζουμε να βρεθούν μπροστά σε νέους χρήστες ταυτόχρονα.

Ωστόσο, αντί να αναδημοσιεύουν απλώς την ίδια ακριβώς ανάρτηση, οι πωλητές θα πρέπει να την αλλάξουν λίγο, συμπεριλαμβάνοντας ένα βίντεο ή κάνοντας μια ερώτηση στο κοινό.

Όταν χρησιμοποιείτε αυτήν την προσέγγιση, φροντίστε να αφήνετε αρκετές εβδομάδες μεταξύ της αρχικής ανάρτησης και της ανακυκλωμένης έκδοσής της, καθώς αυτό θα σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι οι ακόλουθοι δεν θα βαρεθούν να βλέπουν τη μάρκα να δημοσιεύει εντυπωσιακά παρόμοιες αναρτήσεις ξανά και ξανά.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι στην στρατηγική σας θα συμβάλλει στα βέλτιστα αποτελέσματα και η κατασκευή ιστοσελίδων σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε