Web Design
δημιουργία Landing Page στο website σας

4 Tips για τη δημιουργία Landing Page στο website σας που θα προσελκύσει δυνητικούς πελάτες

Οι Landing Pages είναι ένα δημοφιλές εργαλείο που χρησιμοποιείται στο Inbound Marketing για την προσέλκυση δυνητικών πελατών. Όμως, η απλή δημιουργία μιας Landing Page και η αναμονή δυνητικών πελατών δεν αρκεί. Πρέπει να δημιουργήσετε αποτελεσματικές Landing Pages που ενθαρρύνουν τον επισκέπτη να γίνει δυνητικός πελάτης.

Ενώ οι Landing Pages είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για τη δημιουργία δυνητικών πελατών και την ενίσχυση των μετατροπών, εάν η Landing Page σας δεν είναι αποτελεσματική, θα αποτύχει να ενθαρρύνει τους δυνητικούς πελάτες να εγγραφούν στην προσφορά σας.

Για να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική σελίδα προορισμού, λάβετε υπόψη αυτά τα 4 tips:

1.Περιορίστε τα form fields

Πρέπει να κάνετε τις φόρμες σας απλές και γρήγορες στη συμπλήρωση. Συμπεριλάβετε μόνο τα βασικά πεδία. Για παράδειγμα, το να ζητάτε λεπτομέρειες σχετικά με τις λεπτομέρειες εργασίας του χρήστη σας είναι συνήθως άσχετο για τη λήψη μιας προσφοράς περιεχομένου. Όσο πιο εύκολο κάνετε τη συμπλήρωση της φόρμας σας, τόσο το καλύτερο για τους υποψήφιους πελάτες σας και τις υποβολές εντύπων.

2.Συναρπαστικό γραφικό

Αν και μπορεί να είναι αλήθεια, μια εικόνα χίλιες λέξεις, θα πρέπει να συμπεριλάβετε περισσότερα στη Landing Page σας παρά απλώς εικόνες. Πρέπει να παράσχετε ένα συναρπαστικό γραφικό που θα πείσει και θα οδηγήσει τους δυνητικούς πελάτες σας να αναλάβουν δράση. Αλλά η συμπερίληψη μακροσκελούς και ασαφούς γραφικού δεν θα ωφελήσει τις υποβολές της φόρμας σας. Το γραπτό περιεχόμενο μεγάλης μορφής είναι πιο κατάλληλο για blog αναρτήσεις και προσφορές περιεχομένου. Μια Landing Page είναι ένα κομμάτι γραπτού περιεχομένου σύντομης μορφής.

3.Ελκυστικές εικόνες

Ανεξάρτητα από τη μορφή περιεχομένου που δημιουργείτε, θα πρέπει να συμπεριλάβετε εικόνες. Το ίδιο ισχύει και για τις Landing Pages σας, καθώς βοηθά να προσελκύσετε και να προσελκύσετε τους δυνητικούς πελάτες σας. Αλλά πρέπει να είστε προσεκτικοί σχετικά με την εύρεση της σωστής ισορροπίας για τις εικόνες και τα γραφικά σας σε μια Landing Page. Με πάρα πολλές εικόνες και καταστρέφετε τον αντίκτυπο, με πολύ λίγες κινδυνεύετε να μην καταφέρετε να «αιχμαλωτίσετε» τον δυνητικό πελάτη σας. Στην ιδανική περίπτωση, μια αποτελεσματική Landing Page θα επιδιώξει να περιλαμβάνει 1 ή 2 εικόνες και αυτό είναι όλο. Οι εικόνες που χρησιμοποιείτε πρέπει επίσης να υποστηρίζονται από την Landing Page. Εάν είναι δυνατόν, δοκιμάστε να παρουσιάσετε πώς είναι η προσφορά περιεχομένου σας, ώστε οι δυνητικοί πελάτες σας να γνωρίζουν επίσης τι να περιμένουν.

4.Δώστε προτεραιότητα στο Content που προηγείται

Πάνω από το fold βρίσκεται το περιεχόμενο που θα είναι ορατό αμέσως σε μια σελίδα χωρίς ο χρήστης να κάνει scrolling. Όλα τα πιο σημαντικά στοιχεία της Landing Page σας θα πρέπει να βρίσκονται στο πάνω μέρος και όχι στο κάτω. Στοιχεία όπως η φόρμα, η παρότρυνση για δράση, η επικεφαλίδα, το σύντομο γραπτό λεκτικό και η κύρια εικόνα θα πρέπει να τοποθετούνται πάνω από το fold. Με αυτόν τον τρόπο, οι πιθανοί δυνητικοί πελάτες σας έχουν αμέσως μια στιγμιότυπο όλων των πιο σημαντικών πληροφοριών.

Όπως μπορεί να γίνει αντιληπτό η ορθή κατασκευή ιστοσελίδας σας αποτελεί σημαντικό παράγοντα στην προσέλκυση δυνητικών πελατών.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε