Το Twitter έχει αποδειχθεί ότι είναι το πιο αποτελεσματικό Social Media για τα eshop επιχειρήσεων. Ωστόσο, για να αξιοποιήσετε πλήρως τις δυνατότητές του, πρέπει να χρησιμοποιήσετε όλα τα εργαλεία που παρέχει. Και τα hashtags είναι από τα πιο δυνατά!
Ξεκινώντας με έναν σύντομο ορισμό, το hashtag είναι μια λέξη-κλειδί ή μια φράση που χρησιμοποιείται στα Social Media. Mπορεί να σχετίζεται με ένα συναίσθημα, με κάποια αναφορά στην pop culture , με κάποιο trend ή πρακτικά, οποιοδήποτε θέμα που σχετίζεται με την ανάρτηση. Οι επιχειρήσεις και οι χρήστες χρησιμοποιούν hashtags για να κάνουν το περιεχόμενό τους πιο ευανάγνωστο και να το χαρακτηρίσουν. Αν το hashtag παρουσιάσει ενδιαφέρον για τους χρήστες σας, μπορεί να φτάσει να γίνει ακόμα και trend.
Πώς όμως να χρησιμοποιήσετε τα hashtag στο Twitter σωστά;
Αν αναρωτιέστε πόσα hashtags στο Twitter θεωρούνται πάρα πολλά, η απάντηση είναι - ένα ή δύο είναι αρκετά. Υπάρχουν πολλοί λόγοι πίσω από αυτό, αλλά ο κορυφαίος είναι ότι, εάν τα χρησιμοποιείτε υπερβολικά, οι αναρτήσεις σας αρχίζουν να φαίνονται spam και μπορεί να απομακρύνουν τους χρήστες σας.
Εσείς σαν εταιρεία μπορείτε να δημιουργήσετε branded hashtags που είναι μοναδικά για την επιχείρηση ή/και τα προϊόντα σας και να ενθαρρύνετε το κοινό σας να τα χρησιμοποιούν. Ωστόσο, για να πετύχετε τα βέλτιστα δυνατά αποτελέσματα στην καμπάνια σας, σημαντικό είναι η σωστή και ποιοτική κατασκευή ιστοσελίδας , ώστε να προσελκύσετε ακόμα περισσότερους χρήστες.
Για να μπορέσετε να το επιτύχετε και να έχετε αντίκτυπο, θα πρέπει να επιλέξετε ένα θέμα που είναι σχετικό με την επιχείρησή σας και έχει σημασία για το κοινό σας. Τα πιο επιτυχημένα κινήματα επικεντρώνονται συνήθως σε μια κοινωνική ή περιβαλλοντική αιτία, ένα τρέχον ζήτημα ή ένα κοινό ενδιαφέρον που μοιράζονται το κοινό και η επιχείρηση.
Η χρήση των hashtag κάποιας άλλης επιχείρησης με σκοπό την δική σας προώθηση είναι ανήθικη. Το Twitter δεν θα σας απαγορεύσει να το κάνετε αυτό, αλλά δεν είναι καλή επιχειρηματική πρακτική. Μπορεί να σας δώσει αυτό το προσωρινό boost, αλλά μακροπρόθεσμα η επιχείρησή σας είναι πιθανό να υποφέρει.