Web Design
Report της σελίδας σας στο Twitter

Twitter metrics: Ποιά να συμπεριλάβετε στο Report της σελίδας σας για τα καλύτερα αποτελέσματα

Το Twitter Analytics είναι ένας πίνακας ελέγχου δεδομένων που παρακολουθεί την απόδοση του λογαριασμού σας. Μπορεί να αποκαλύψει πληροφορίες που βοηθούν στην καθοδήγηση της στρατηγικής σας στα Social Media, από τον εντοπισμό των πιο πιστών Followers σας έως τη δημοσίευση tweet την κατάλληλη ώρα της ημέρας.

Ποια Metrics δεν πρέπει να παραλείψετε;

Impressions
Πρόκειται για τον αριθμό των προβολών που έλαβε το Tweet σας. Γιατί έχει σημασία: Σας λέει πόσοι χρήστες βλέπουν το περιεχόμενό σας. Αυτό, σε συνδυασμό με τις δεσμεύσεις σας, είναι που σας δίνει ένα ποσοστό αφοσίωσης για κάθε Tweet και τον συνολικό λογαριασμό σας. Οι εντυπώσεις σάς λένε αν οι χρήστες βρίσκουν το περιεχόμενό σας συναρπαστικό.

Top Tweet
Βρίσκεται στην αρχική καρτέλα του πίνακα ελέγχου αναλυτικών στοιχείων του Twitter. Το Twitter θα εμφανίζει το πιο δημοφιλές Tweet σας για κάθε μήνα (ή άλλο επιλεγμένο εύρος ημερομηνιών). Μπορείτε επίσης να βρείτε τα Tweet σας στη λίστα με το ποσοστό αφοσίωσης στη σελίδα Tweets.
Έχει σημασία διότι σας δείχνει σε τι είδους περιεχόμενο ανταποκρίνεται περισσότερο το κοινό σας, ώστε να τους δώσετε περισσότερο από αυτό.

Follower gain/loss
Πρόκειται για τον αριθμό των ακολούθων που αποκτήσατε ή χάσατε σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Αυτό είναι διαθέσιμο τόσο στις σελίδες του Πίνακα ελέγχου όσο και στις σελίδες Tweets.
Γιατί έχει σημασία: Αυτή είναι συχνά η κορυφαία μέτρηση Twitter για παρακολούθηση ή κοντά στην κορυφή για τις περισσότερες επιχειρήσεις. Είναι ένα από τα κύρια σημάδια ανάπτυξης παράλληλα με τις μετρήσεις αφοσίωσης.

Top Followers
Τι είναι: Ο χρήστης με τους περισσότερους ακόλουθους που σας ακολούθησαν πρόσφατα. Μπορείτε να το βρείτε στη σελίδα του Πίνακα ελέγχου. Έχει σημασία διότι αυτός είναι ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος για να παρακολουθείτε τους μηχανισμούς κίνησης με τους οποίους είστε συνδεδεμένοι.

New Followers
Οι παρακολούθηση των νέων Followers έχει σημασία γιατί το να επικοινωνήσετε γρήγορα αφού κάποιος σας ακολουθήσει αυξάνει την πιθανότητα μιας παραγωγικής αλληλεπίδρασης, καθώς είστε ακόμα στη σκέψη τους.

Top mention
Πρόκειται για το tweet με την περισσότερη αφοσίωση που σας αναφέρει για την επιλεγμένη χρονική περίοδο. Μπορείτε να το βρείτε στην κύρια σελίδα του πίνακα ελέγχου.

Engagement Rate
Πρόκειται για ένα από τα πιο σημαντικά Metrics: Έχει σημασία διότι το ποσοστό αφοσίωσης σας είναι ένας καλός δείκτης της συνολικής απόδοσης γιατί αν κανείς δεν αλληλεπιδρά με τα Tweet σας, χάνετε το χρόνο σας.

Εκτός από τα Metrics σε οποιαδήποτε πλατφόρμα, βασικό σας μέλημα είναι η κατασκευή του σάϊτ σας ώστε να ηγηθείτε στο χώρο του Digital Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε