Web Design
LinkedIn σελίδα  της εταιρείας σας

Ποιοί τύποι LinkedIn Analytics υπάρχουν για τη σελίδα του προφίλ της εταιρείας σας;

Εάν η εταιρεία σας χρησιμοποιεί το LinkedIn για διαφήμιση και  επαγγελματικούς λόγους, τότε η παρακολούθηση των LinkedIn Analytica θα πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής σας σε αυτήν την κοινωνική πλατφόρμα. Αυτό συμβαίνει επειδή τα εργαλεία ανάλυσης βοηθούν τους επαγγελματίες του Marketing να παρακολουθούν διαφορετικά Social Media και να αναφέρουν τις επιτυχίες τους.

Υπάρχουν 5 είδη LinkedIn Analytics:

Update Analytics

Αυτές οι μετρήσεις δείχνουν πόσο αποτελεσματικές είναι οι ενημερώσεις σας στο LinkedIn, αν οι Followers σας τις βρίσκουν ελκυστικές και βοηθούν τους διαχειριστές των Social Media να δουν τις τάσεις και τα μοτίβα. Για παράδειγμα, εάν τα Update analytics εμφανίζουν χαμηλή αφοσίωση σε αναρτήσεις, μπορείτε να δοκιμάσετε να αλλάξετε τον χρόνο που προγραμματίζετε να δημοσιεύσετε αναρτήσεις ή να δοκιμάσετε να αλλάξετε τον τύπο περιεχομένου που δημοσιεύεται.

Follower Analytics

Αυτές οι μετρήσεις επισημαίνουν ποιος αλληλεπιδρά με το περιεχόμενο και τις ενημερώσεις της σελίδας σας. Η γνώση περισσότερων για τους Followers μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε περιεχόμενο που μιλάει απευθείας στο κοινό σας, βελτιώνοντας την αφοσίωση και αυξάνοντας την επισκεψιμότητα.
Το LinkedIn σάς δείχνει αυτά τα δεδομένα με βάση την τοποθεσία, την εργασία, τον κλάδο στον οποίο εργάζονται και το μέγεθος της εταιρείας των Followers σας.

Visitor analytics

Αυτά μοιάζουν πολύ με τα Follower Analytics. Αυτοί οι αριθμοί σάς δείχνουν ποιος έρχεται στη σελίδα σας, αλλά δεν είναι πιστοί ακόλουθοι της εταιρείας σας στο LinkedIn (ακόμα) !
Με άλλα λόγια, η κατοχή δημογραφικών δεδομένων που δείχνουν ποιος επισκέπτεται τη σελίδα σας μπορεί να βοηθήσει την εταιρεία σας να εντοπίσει τα μοτίβα και να προσαρμόσει τις ενημερώσεις της σε αυτούς τους επισκέπτες. Αυτό θα μπορούσε να έχει ως αποτέλεσμα οι επισκέπτες να μετατραπούν σε νέους Followers, αυξάνοντας Social Engagement.

Employee advocacy analytics

Σύμφωνα με το LinkedIn Help, τα Employee advocacy analytics «παρέχουν στους διαχειριστές σελίδας μιας Σελίδας LinkedIn τη δυνατότητα να μετρήσουν τις τάσεις στην αφοσίωση των εργαζομένων και των μελών με περιεχόμενο που προτείνεται στους υπαλλήλους στην καρτέλα «Η εταιρεία μου».
Αυτό περιλαμβάνει μετρήσεις όπως ο αριθμός των προτάσεων που έγιναν για τους υπαλλήλους που συνδέονται με τη σελίδα LinkedIn της εταιρείας σας και τον αριθμό των comments από μέλη του LinkedIn σε αναρτήσεις εργαζομένων.

Talent brand analytics

Αυτές τα metrics είναι διαθέσιμα σε υπερδιαχειριστές που διαχειρίζονται Σελίδες Καριέρας στο LinkedIn. Εάν ένας από τους στόχους σας στα Social Media είναι να προσελκύσετε νέα ταλέντα στην εταιρεία σας, η παρακολούθηση αυτών των μετρήσεων θα μπορούσε να είναι χρήσιμη.

Εκτός από τα Metrics σε οποιαδήποτε πλατφόρμα, βασικό σας μέλημα είναι η κατασκευή σελίδας σας ώστε να ηγηθείτε στο χώρο του Digital Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε