Web Design
Bounce Rate ιστοσελίδας / eshop

Τι προκαλεί στην ιστοσελίδα σας ή το eshop σας υψηλά Bounce Rate; Πώς να τα αποφύγετε;

Το Bounce Rate είναι το ποσοστό των επισκεπτών που έρχονται στη Landing Page σας χωρίς να επισκεφθούν άλλη σελίδα ή να προβούν σε κάποια ενέργεια. Όπως είναι κατανοητό, απαραίτητο πριν ξεκινήσετε είναι η κατασκευή ιστοσελίδων. Θα πρέπει πάντα να μελετάτε το Bounce Rate στο πλαίσιο του θέματος και του στόχου της σελίδας σας. Υπάρχουν 3 κοινές αιτίες υψηλών ποσοστών εγκατάλειψης.

1. Έλλειψη σχετικού περιεχομένου

Δεδομένου ότι οι σελίδες προορισμού επικεντρώνονται στο λέιζερ στις μετατροπές, θα πρέπει να είναι εξίσου εστιασμένες στον επισκέπτη. Το διαφορετικό κοινό έχει μοναδικούς στόχους και επίπεδα γνώσης. Όταν διατηρείτε τη σελίδα προορισμού σας ασαφή σε μια προσπάθεια να προσεγγίσετε όλους, θα καταλήξει να μην έχει απήχηση σε κανέναν.

Πολλά ζητήματα συνάφειας έχουν να κάνουν με τη διοχέτευση πωλήσεων. Δεν μπορείτε να προσπαθήσετε να «κλείσετε» μια πώληση με έναν χρήστη στο στάδιο της ευαισθητοποίησης και ένας «θερμότερος» υποψήφιος χρήστης δεν θα ανταποκρίνεται καλά σε περιεχόμενο σε επίπεδο επιφάνειας. Οι στόχοι μετατροπής, η αντιγραφή και η σχεδίασή σας θα πρέπει να ευθυγραμμίζονται με τη θέση του χρήστη στη διοχέτευση πωλήσεων της εταιρείας σας.

2. Αργοί χρόνοι φόρτωσης

Πλέον οι χρήστες δεν θα περιμένουν μια σελίδα αργής φόρτωσης όταν μπορούν να επιστρέψουν στο Google για να βρουν μια σελίδα που φορτώνει πιο γρήγορα. Τα πρότυπα φόρτωσης είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακά για τους χρήστες κινητών τηλεφώνων. Μόλις μια αύξηση τριών δευτερολέπτων στον χρόνο φόρτωσης θα αυξήσει το ποσοστό εγκατάλειψης μιας σελίδας κατά 32%. Ένας χρόνος φόρτωσης 10 δευτερολέπτων αυξάνει τα Bounce Rates σας κατά 123%. θα μπορούσατε να κάνετε συχνές δοκιμές ταχύτητας, μεταφέροντας τη διεύθυνση URL της Landing Page στη δοκιμή PageSpeed Insights της Google.

3. Μπερδεμένη διάταξη

Οι περισσότεροι επισκέπτες βλέπουν μια Landing Page με ένα συγκεκριμένο μοτίβο. Εάν η διάταξη της σελίδας σας δεν ταιριάζει με τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι βλέπουν φυσικά το περιεχόμενο, οι χρήστες σας θα απορριφθούν και θα αναπηδήσουν.

Οι καλές Landing Page έχουν μια οπτική ιεραρχία που καθοδηγεί τους θεατές στο περιεχόμενό τους. Παρουσιάζουν πληροφορίες μέσα σε ένα μοτίβο σε σχήμα F ή Z και κάνουν σημαντικά στοιχεία να ξεχωρίζουν με χρώματα, αντίθεση και μέγεθος. Θέλετε τα πιο κρίσιμα στοιχεία της σελίδας σας να ξεχωρίζουν στα γραφικά σας.

Τα Bounce Rates μπορεί να είναι διορατικά, αλλά δεν είναι ο μόνος παράγοντας για την επιτυχία της σελίδας προορισμού σας. Ένα υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης δεν σημαίνει αυτόματα ότι έχετε κακή Landing Page. Αντίθετα, σκεφτείτε το ως σημάδι ότι κάτι δεν πάει καλά. Αφού κάνετε τις διορθώσεις, παρακολουθήστε τις μετρήσεις της σελίδας προορισμού σας, συμπεριλαμβανομένων των ποσοστών εγκατάλειψης και μετατροπών. Η βελτιστοποίηση της σελίδας προορισμού δεν ολοκληρώνεται ποτέ, στην πραγματικότητα - αφορά περισσότερο την πραγματοποίηση προσαρμογών βάσει μετρήσεων με την πάροδο του χρόνου.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε