Το Social Share of Voice είναι ένας τρόπος μέτρησης της προβολής της εταιρείας σας σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές σας. Είναι μια εξαιρετική μέτρηση στην οποία πρέπει να εστιάσετε εάν θέλετε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας ή τις πωλήσεις.
Σημαντικά Tips για να αυξήσετε το μερίδιο Social Share of Voice
1. Διατηρήστε ενεργή παρουσία
Ένας δοκιμασμένος και αληθινός τρόπος για να κερδίσετε το κομμάτι της «πίτας» της εταιρείας σας είναι να παραμείνετε ενεργοί σε όλα τα Social Media. Οι χρήστες θα είναι πιο πιθανό να επικοινωνήσουν και να εμπλακούν εάν γνωρίζουν ότι κάποιος είναι εκεί. Ένα καλό πρώτο βήμα είναι να δημιουργήσετε ένα ημερολόγιο περιεχομένου Social Media. Χρησιμοποιήστε το ημερολόγιο για να βεβαιωθείτε ότι έχετε έτοιμο περιεχόμενο όταν το χρειάζεστε και δεν καταλήγετε να δημοσιεύετε επανειλημμένα το ίδιο πράγμα.
Επίσης, προσπαθήστε να δημοσιεύετε σε στιγμές που το κοινό σας είναι πιο ενεργό σε κάθε δίκτυο. Αυτό θα διασφαλίσει ότι το περιεχόμενό σας θα αποκτήσει τη μεγαλύτερη απήχηση και πιθανή παραλαβή.
2. Πυροδοτήστε συζητήσεις
Δεδομένου ότι το Social Share of Voice αντιπροσωπεύει αναφορές εταιρείας, η ενεργοποίηση της online συνομιλίας μπορεί να είναι ένας καλός τρόπος για να αυξήσετε το μερίδιό σας. Η σταθερή στάση σε ένα καυτό θέμα σίγουρα θα τινάξει στον αέρα τις αναφορές σας. Αλλά οι εταιρίες δεν χρειάζεται να πλησιάζουν σε διαμάχες για να πυροδοτήσουν κοινωνική συζήτηση. Οι προτροπές ερωτήσεων είναι επίσης εξαιρετικά δημοφιλείς στο Twitter και σε άλλες πλατφόρμες.
3. Δημιουργήστε περιεχόμενο με δυνατότητα κοινής χρήσης
Ένας άλλος καλός τρόπος για να αυξήσετε το κοινωνικό μερίδιο της φωνής είναι να δημοσιεύσετε περιεχόμενο που θα θέλουν να μοιραστούν οι χρήστες. Οι εικόνες, τα GIF και τα βίντεο τείνουν να είναι δημοφιλή. Όσο πιο πρωτότυπο ή αξιόλογο meme, τόσο το καλύτερο.
4. Απαντήστε στο κοινό
Η συμμετοχή σε συζητήσεις για την εταιρεία σας είναι ένας καλός τρόπος για να χτίσετε σχέσεις με το κοινό και να τους κάνετε να αισθάνονται καλά με την εταιρεία σας. Το κοινό σας θα νιώσει ότι του δίνετε αξία και ότι δεν το αφήνετε χωρίς προσοχή.
5. Προϋπολογισμός
Παρακολουθώντας το μερίδιο φωνής σας στα Social Media, θα έχετε μια καλύτερη ιδέα για το πού να επενδύσετε σε περιεχόμενο χορηγίας, να συνεργαστείτε με άτομα που επηρεάζουν Social Media ή να διαθέσετε περισσότερους πόρους υποστήριξης. Έχοντας μια ενημερωμένη στρατηγική για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα σας επιτρέψει να εστιάσετε στην αύξηση του μεριδίου φωνής σας εκεί που τη χρειάζεστε περισσότερο.
Θυμηθείτε: το Social Share of Voice φωνής αφορά τελικά την παρακολούθηση συνομιλιών και οι συνομιλίες εμπνέουν μετατροπές. Επιπλέον, δεν γίνονται όλες οι συνομιλίες στα Social. Πολλά συμβαίνουν σε DM, ιδιωτικά κανάλια και εκτός σύνδεσης—όπου δεν μπορούν να ληφθούν υπόψη. Επομένως, μην βασίζεστε μόνο στο Social Share of Voice για να καθορίσετε την επιτυχία σας έναντι των ανταγωνιστών σας.
Φυσικά μην ξεχνάτε ότι απαραίτητη είναι και η κατασκευή του site σας για να ηγηθείτε στον κόσμο του Digital Marketing.