Web Design
καλύτερες διαφημίσεις στη σελίδα σας στο Facebook

5 Συμβουλές για να δημιουργήσετε τις καλύτερες διαφημίσεις στη σελίδα σας στο Facebook

Το Facebook είναι το κορυφαίο κανάλι που χρησιμοποιείται από εμπόρους σε όλο τον κόσμο. Η πλατφόρμα έχει κατά μέσω όρο 2,91 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως. Όλοι αυτοί οι χρήστες δηλώνουν τεράστιες δυνατότητες για επαγγελματίες του μάρκετινγκ και το Facebook έχει αναδειχθεί ως μία από τις καλύτερες πλατφόρμες διαφήμισης τόσο για επιχειρήσεις B2B όσο και για B2C. Τα τελευταία χρόνια, καθώς η οργανική απήχηση στο Facebook μειώθηκε, οι έμπειροι έμποροι διαφήμιζαν στο Facebook για να έχουν αποτελέσματα.

Υπάρχουν πολλά που πρέπει να ενωθούν για να γίνει επιτυχημένη μια διαφήμιση στο Facebook—χρειάζεστε τη σωστή στόχευση, μια υπέροχη εικόνα ή βίντεο και συναρπαστικό αντίγραφο. Σήμερα, επικεντρώνομαι στο γιατί η γραφή είναι σημαντική στις διαφημίσεις Facebook, καθώς και σε ορισμένες στρατηγικές για το πώς μπορείτε να γράψετε υπέροχες διαφημίσεις Facebook που πραγματοποιούν μετατροπή.

Ακολουθούν 5 tips για τη βελτιστοποίηση των διαφημίσεών σας στο Facebook 

1. Χρησιμοποιήστε τo Facebook Targeting για να περιορίσετε το κοινό σας και, στη συνέχεια, γράψτε σε αυτό

Όταν πρόκειται για online πωλήσεις, είναι δελεαστικό να γράφεις σαν να βρίσκεσαι στη σκηνή σε ένα συνέδριο. Αλλά αν θέλετε να είστε αποτελεσματικοί, πρέπει να γράψετε σαν να γράφετε σε ένα άτομο — και μόνο σε ένα άτομο.

Αυτό το άτομο, ο στόχος σας σύμφωνα με το Digital Marketing, είναι εκείνο που πρέπει να προσελκύσετε και να πείσετε. Ακριβώς σαν να ήσασταν αυτοπροσώπως πωλητής, πρέπει να εστιάσετε όλη σας την προσοχή σε αυτό το άτομο και τις ανάγκες του.

Στον ιστότοπό σας, πρέπει να γράψετε αντίγραφο που να απευθύνεται σε όλους τους πιθανούς πελάτες και πιθανότατα έχετε μερικές διαφορετικές προσωπικότητες. Στο Facebook, ωστόσο, μπορείτε να στοχεύσετε στενά το κοινό σας. Πώς φαίνεται η εφαρμογή αυτής της συμβουλής διαφημίσεων Facebook; Εδώ είναι ένα παράδειγμα. Μπορείτε να στοχεύσετε τις διαφημίσεις σας σε γυναίκες άνω των 30 ετών που ζουν στην Ελλάδα και ενδιαφέρονται για τη φυσική κατάσταση και την ευεξία. Στη συνέχεια, μπορείτε να γράψετε στοχευμένες διαφημίσεις που απευθύνονται σε αυτό το πολύ συγκεκριμένο κοινό.

2. Γράψτε διαφορετικές διαφημίσεις στο Facebook για διαφορετικούς χρήστες

Αυτό συμβαδίζει με την ιδέα της στόχευσης. Οι δυνητικοί πελάτες σας απευθύνονται σε εσάς για διάφορους λόγους, οπότε γιατί να χρησιμοποιήσετε μια γενική διαφήμιση ; Η δύναμη του Facebook είναι η ικανότητά του να στοχεύει, επομένως μην αντιμετωπίζετε τη διαφήμισή σας σαν διαφημιστική πινακίδα. Για παράδειγμα, φανταστείτε ότι είστε έμπορος ρούχων. Πουλάτε ανδρικά και γυναικεία ρούχα, καθώς και παπούτσια, αξεσουάρ, ενεργά ρούχα, εσώρουχα, ακόμη και προϊόντα μπάνιου και σώματος. Πολλοί δυνητικοί πελάτες θα ενδιαφέρονται για μερικά από αυτά που έχετε να προσφέρετε, αλλά πολλοί θα ενδιαφέρονται περισσότερο για έναν τομέα. Με απλά λόγια, οι γυναίκες θα ενδιαφέρονται για το τι έχετε για τις γυναίκες.

3. Βεβαιωθείτε ότι το αντίγραφο της διαφήμισής σας στο Facebook ταιριάζει με το Visual σας

Πολλές μικρότερες επιχειρήσεις —και ακόμη μεγαλύτερες, ειδικά στον χώρο B2B— δεν έχουν πολλά γραφικά στη διάθεσή τους. Όταν έρχεται η ώρα να προβληθεί μια διαφήμιση, υπάρχει μια προσπάθεια για να βεβαιωθείτε ότι μια εικόνα επισυνάπτεται. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μια εικόνα που δεν ταιριάζει με το αντίγραφο, γεγονός που παρουσιάζει μια ενοχλητική εμπειρία για έναν χρήστη του Facebook. Εάν το αντίγραφο και η εικόνα δεν ευθυγραμμιστούν, θα αναρωτηθούν τι διαφημίζει πραγματικά η διαφήμιση. Είναι απίθανο να κάνουν κλικ και η διαφήμισή σας θα χαθεί.

4. Μείνετε συγκεντρωμένοι με ένα Call to Action

Οι καλύτερες διαφημίσεις στο Facebook έχουν έναν ξεκάθαρο στόχο. Προσπαθείτε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, να αποκτήσετε προβάδισμα ή να πουλήσετε ένα προϊόν; Ό,τι κι αν γίνει, η διαφήμισή σας θα πρέπει να έχει μια σαφή παρότρυνση για δράση. Χωρίς αυτό, οι χρήστες του Facebook θα βλέπουν τη διαφήμισή σας, αλλά δεν θα έχουν ιδέα πού να κάνουν κλικ ή τι να κάνουν.

5. Χρησιμοποιήστε απλή γλώσσα που είναι εύκολα κατανοητή

Το copywriting δεν είναι υψηλή λογοτεχνία. Ίσως ήσουν ποιητής στο κολέγιο, αλλά η ανθισμένη γλώσσα θα μπερδέψει το μήνυμά σου. Ήρθε η ώρα να κόψουμε τη βαρβαρότητα. Η νούμερο ένα προτεραιότητά σας θα πρέπει να είναι η σύνταξη μιας διαφήμισης στο Facebook που να είναι κατανοητή — για οποιονδήποτε, ακόμα και για μαθητή της 5ης δημοτικού. Όταν κάποιος δει τη διαφήμισή σας, θα πρέπει να γνωρίζει αμέσως:

  • Τι προσφέρετε
  • Πως τους ωφελεί
  • Τι να κάνεις μετά

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι βάση για να ξεκινήσετε αποτελεί φυσικά η κατασκευή ιστοσελίδων σας, μέσω της οποίας μπορείτε να ηγηθείτε στον κόσμο του Digital Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε