Web Design
Conversational Marketing website

Τι είναι το Conversational Marketing website και γιατί το χρειάζεστε;

Το Conversational Marketing είναι μια μέθοδος αλληλεπίδρασης με επισκέπτες του website και μετατροπής δυνητικών πελατών μέσω δραστηριοτήτων που βασίζονται στον διάλογο. Πρόκειται για μια μορφή Inbound Marketing eshop και δίνει έμφαση στις αλληλεπιδράσεις με τον καταναλωτή. Στοχεύει στη δημιουργία σχέσεων με τον καταναλωτή χτίζοντας εμπιστοσύνη μέσω συνομιλιών και κάνοντας την εμπειρία αγοράς όσο το δυνατόν πιο ομαλή και εύκολη.

Αυτή η προσέγγιση δεν σημαίνει να σταματήσετε την PPC ή τα convertions. Πρόκειται  απλώς για ένα νέο εργαλείο που είναι διαθέσιμο στους εμπόρους και ένας ελαφρώς διαφορετικός τρόπος σκέψης σχετικά με τους στόχους. Ουσιαστικά, πρόκειται για τη σύνδεση των δραστηριοτήτων Marketing απευθείας με την ομάδα πωλήσεων, ιδανικά μέσω μιας πλατφόρμας, έτσι ώστε ο χρήστης να έχει μια ομαλή διαδρομή στο «ταξίδι» προς την αγορά.

Αυτό το ομαλό ταξίδι επιτυγχάνεται με τη χρήση εργαλείων για την κατανόηση και την επικοινωνία με τον χρήστη με τον τρόπο που θέλει. Αυτό μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας εργαλεία που ενσωματώνουν επιλογές όπως εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων όπως WhatsApp, SMS, τηλεφωνικές κλήσεις και Social Media σε μία πλατφόρμα.

Γιατί το χρειάζεστε;

Υπάρχουν πολλά ζητήματα με τις τρέχουσες δραστηριότητες Marketing που οδήγησαν σε αυτή τη νέα εξέλιξη, αλλά με λίγα λόγια, οι άνθρωποι απαιτούν περισσότερα. Οι περισσότερες εταιρείες θα συμφωνούσαν ότι η πελατειακή βάση τους θέλει περισσότερα τόσο από την υπηρεσία ή το προϊόν τους όσο και από την εμπειρία αγοράς. Το Conversational Marketing είναι μια απάντηση σε αυτό το αίτημα για καλύτερη εμπειρία στην digital εποχή.

Πλέον η εμπειρία του πελάτη είναι εξίσου σημαντική με το προϊόν.

Ο κόσμος του εμπορίου δεν ήταν ποτέ τόσο ανταγωνιστικός. Η ανάπτυξη του Internet έχει φέρει μαζί του ένα κύμα φθηνότερων εναλλακτικών προϊόντων και υπηρεσιών για να αποσπάσει το μερίδιο αγοράς μακριά από πιο καθιερωμένα brands. Αυτό σημαίνει ότι ο καταναλωτής έχει πλέον περισσότερες επιλογές και επίσης ότι πολλά προϊόντα και υπηρεσίες φαίνονται εξαιρετικά παρόμοια, πράγμα που σημαίνει ότι η εμπειρία αγοράς έχει πλέον τεράστιο ρόλο στην απόφαση αγοράς.  

Είναι βασικά ο τρόπος με τον οποίο μπορείτε να προσδιορίσετε ακριβώς τι θέλουν οι χρήστες, να κατανοήσετε πιθανές αδυναμίες τους και να τους προσφέρετε την κατάλληλη υπηρεσία ή Marketing σε πραγματικό χρόνο. Για εκείνους τους πιθανούς χρήστες που χρειάζονται περισσότερη βοήθεια ή έχουν απορίες, έρχονται σε επαφή με ένα μέλος του προσωπικού.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι πέραν της δημιουργίας σχέσεων με το κοινό σας, απαραίτητη είναι και η κατασκευή - ανάπτυξη της ιστοσελίδας σας, η οποία αποτελεί την «βάση» κάθε καμπάνιας Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε