Web Design
B2C Marketing: Τι σημαίνει και ποια είναι τα top tips

B2C Marketing: Τι σημαίνει και ποια είναι τα top tips που μπορείτε να αξιοποιήσετε;

B2C marketing ή  Business-to-Consumer Marketing, αναφέρεται σε δραστηριότητες Marketing, στρατηγικές και τακτικές που χρησιμοποιεί ένας οργανισμός προς το κοινό του, το οποίο σε κάθε περίπτωση είναι διαφορετικό από αυτό του Marketing B2B ή Business-to-Business Marketing, όπου το κοινό σε αυτή τη μορφή είναι επιχειρήσεις.

Όταν οι επιχειρήσεις αναζητούν νέα προϊόντα για το eshop τους ή υπηρεσίες, εστιάζουν κυρίως στα οφέλη τους. Οι χρήστες περνούν από μια διαφορετική, ταχύτερη διαδικασία λήψης σε σχέση με τις επιχειρήσεις. Τα συναισθήματα παίζουν επίσης μεγαλύτερο ρόλο στην απόφασή τους να αγοράσουν. Επιπλέον, οι χρήστες είναι πιο απαιτητικοί από τις επιχειρήσεις με την έννοια ότι προτιμούν μια μεγάλη ποικιλία καναλιών διανομής και εκτιμούν ιδιαίτερα την ευκολία και την αποτελεσματικότητα

Ποια είναι τα top tips που μπορείτε να αξιοποιήσετε;

  1. EmailMarketing

Μπορεί να είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική στρατηγική για τη δημιουργία δυνητικών πελατών και conversions. Παρέχει στις επιχειρήσεις άμεση πρόσβαση στο κοινό στόχο τους και δεν προκαλεί αρνητικά συναισθήματα στους χρήστες

  1. Δημιουργήστε πρόγραμμα επιβραβεύσεων

Η επιβράβευση της αφοσίωσης των χρηστών δημιουργεί ακόμη πιο ισχυρό loyalty. Οι αποκλειστικές βαθμίδες και τα προγράμματα VIP που προσφέρουν πόντους ανταμοιβής, ειδικές προσφορές και άλλα προνόμια αυξάνουν το Engagement και ενθαρρύνουν τους πιστούς χρήστες να διαδώσουν περισσότερα για την επιχείρησή σας.

  1. Δημιουργήστε ένα ισχυρό brand

Το καλό branding είναι το παν όταν πρόκειται να ξεχωρίσεις σε μια πολυσύχναστη αγορά. Τα ισχυρά brands προσελκύουν νέους χρήστες, εμπνέουν την πίστη των υπαρχόντων χρηστών και μπορούν ακόμη και να ζητήσουν υψηλότερη τιμή για τα αγαθά και τις υπηρεσίες τους.

  1. Χρησιμοποιείστε Re-targeting ads

Οι διαφημίσεις επαναστόχευσης απευθύνονται σε χρήστες που εγκαταλείπουν ένα website και αρχίζουν να περιηγούνται σε άλλο ή που δεν αγοράζουν προϊόντα που βάζουν στο καλάθι τους. Αυτές οι διαφημίσεις προτρέπουν τον χρήστη να επιστρέψει για άλλη ματιά ή να επιστρέψει και να ολοκληρώσει την αγορά του, μερικές φορές με προσφορές για να τον δελεάσουν περαιτέρω.

Όποιο και αν είναι το κοινό σας, δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι η κατασκευή - προώθηση του website σας αποτελεί βασική προϋπόθεση για την επίτευξη των στόχων της καμπάνιας σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε