Περισσότεροι χρήστες κάνουν αγορές μέσω Διαδικτύου από ποτέ, για αυτό τον λόγο η κατασκευή εταιρικής ιστοσελίδας είναι ένα ζήτημα αρκετά επίκαιρο. Οι διαδικτυακές πωλήσεις αναμένεται να αποτελέσουν το 22,3% των πωλήσεων λιανικής συνολικά έως το 2023. Ένα μεγάλο μέρος του ECommerce χρησιμοποιεί τα Social Media για να προσελκύσει κοινό και να δημιουργήσει μια αυθεντική εταιρεία. Αλλά τώρα, Social Media μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν ως δική τους αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου: Social Commerce.
Πώς μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας στο Social Commerce;
1. Προσδιορίστε τα πιο δημοφιλή κοινωνικά κανάλια σας
Για να επωφεληθούν από το Social Commerce, οι εταιρείες θα πρέπει πρώτα να προσδιορίσουν ποια κανάλια κοινωνικών μέσων είναι τα πιο δημοφιλή μεταξύ του κοινού-στόχου τους για να επωφεληθούν από το Social Commerce. Αν και μπορεί να φαίνεται καλύτερη ιδέα να προωθήσετε την επιχείρησή σας σε κάθε κανάλι Social Media που μπορείτε να φανταστείτε, θα χάσετε χρόνο δημιουργώντας περιεχόμενο για χρήστες που δεν ασχολούνται πραγματικά με τα προϊόντα σας.
2. Κάντε τις αναρτήσεις σας διαθέσιμες για αγορές
Πρέπει να κάνετε τις αναρτήσεις σας διαθέσιμες για αγορές για να συμμετάσχετε στο Social Commerce. Μια ανάρτηση με δυνατότητα αγοράς είναι μια ανάρτηση στα Social Media όπου οι χρήστες μπορούν να πατήσουν ένα επιλεγμένο στοιχείο και να κάνουν μια αγορά εντός εφαρμογής. Το Social Commerce διευκολύνει το κοινό να αγοράζει από εταιρείες απευθείας από τις αξιόπιστες εφαρμογές κοινωνικών μέσων. Αντί να βλέπουν το προϊόν σας στη ροή τους και να πλοηγούνται στο website για ολοκλήρωση αγοράς, οι χρήστες μπορούν να γίνουν κοινό σε δευτερόλεπτα.
3. Μην υποτιμάτε τη δύναμη Social Proof
Social Proof είναι οι πληροφορίες που συλλέγουν οι χρήστες από την παρουσία σας στο διαδίκτυο, τις κριτικές χρηστών, τις αξιολογήσεις προϊόντων και τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες μιλούν για την εταιρεία σας στα Social Media για να τους βοηθήσουν να αποφασίσουν εάν τα μηνύματα Marketing είναι αυθεντικά. Όσο περισσότερες θετικές κριτικές έχει η εταιρεία σας, τόσο πιο πιθανό είναι το κοινό σας να σας εμπιστευτεί όταν κάνετε ισχυρισμούς για τα προϊόντα σας στις αναρτήσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
4. Προσαρμόστε στην κοινωνική εξυπηρέτηση κοινού
Όταν το κοινό ψωνίζει στο Ecommerce website σας και έχουν ερωτήσεις σχετικά με ένα συγκεκριμένο προϊόν, μπορούν να πλοηγηθούν στην ενότητα "επικοινωνήστε μαζί μας" ή να χρησιμοποιήσουν το chatbot σας για να υποβάλουν ένα ερώτημα. Τι γίνεται όμως με τους αγοραστές του Social Commerce; Θα ήταν άβολο για αυτούς να πάνε στο website σας για να κάνουν μια ερώτηση, επομένως είναι πιθανό να περιμένουν κάποια μορφή κοινωνικής εξυπηρέτησης χρηστών.
5. Συνεργαστείτε με influencers
Οι influencers έχουν ήδη ένα κοινό πιστών Followers που εμπιστεύονται τις απόψεις τους. Για να επεκτείνετε την προσέγγισή σας και να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα της προσέγγισης Social Commerce σας, συνεργαστείτε με παράγοντες επιρροής που είναι δημοφιλείς στα δημογραφικά στοιχεία στόχων σας.
6. Ασχοληθείτε με το κοινό σας
Για να προσφέρετε στο κοινό σας μια εξαιρετική εμπειρία Social Commerce, δεν μπορείτε να ξεχάσετε το πιο σημαντικό μέρος: Να είστε κοινωνικοί! Αλληλεπιδράστε με τους χρήστες σας στα σχόλια, ζητήστε σχόλια, μάθετε τι τους αρέσει και τι δεν τους αρέσει στα προϊόντα σας και προσφέρετε τους πολύτιμο περιεχόμενο για κατανάλωση.
Επιτρέψτε στους χρήστες να δημοσιεύουν σχόλια στις αναρτήσεις σας για αγορές, ώστε να μπορούν να σας κάνουν ερωτήσεις σχετικά με το προϊόν σας όπου μπορούν να δουν οι άλλοι. Με αυτόν τον τρόπο, αναπτύσσετε επίσης ένα FAQ με γνώμονα τον χρήστη για να βελτιώσετε το ταξίδι του χρήστη με την εταιρεία σας.