Web Design
Share Voice σε Social Media Websites

Πώς να αποκτήσετε περισσότερα Share Voice σε Social Media Websites

Θέλετε να καθιερωθείτε ως ηγέτης στον κλάδο σας; Ή να εμφανιστείτε σε περισσότερες συζητήσεις που σχετίζονται με προϊόντα που πουλάτε; Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να το κάνετε αυτό είναι να αυξήσετε το μερίδιο της φωνής σας.

Παραδοσιακά, το Share of Voice (SOV) μετρά την προβολή της εταιρείας σας με βάση την προβολή της διαφήμισής σας σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές σας. Το Social Share of Voice είναι ένας τρόπος για να μετρήσετε πόσο πολλοί μιλούν για την εταιρεία σας στα Social Media. Συνήθως μετριέται ως ποσοστό των συνολικών αναφορών σε έναν κλάδο ή μεταξύ μιας καθορισμένης ομάδας ανταγωνιστών. Με άλλα λόγια, το Share of Voice παρακολουθεί τι λένε οι εταιρείες για τον εαυτό τους και το Social Share of Voice παρακολουθεί τι λένε οι χρήστες για τις εταιρείες.

Η παρακολούθηση του Share of Voice σας μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε πόσο ορατή είναι η εταιρεία σας στα Social Media. Ένα υψηλότερο μερίδιο φωνής συνήθως οδηγεί σε περισσότερες πωλήσεις και αναγνωρισιμότητα της εταιρείας, επομένως αξίζει σίγουρα να δώσετε προσοχή.

Τι σας προσφέρει το Social Share of Voice?

Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Το Social Share of Voice δεν παρακολουθεί μόνο τι λένε οι χρήστες για την επιχείρησή σας. Παρακολουθεί επίσης τι λένε οι για τους ανταγωνιστές σας. Γνωρίζοντας τι συμβαίνει στην αγορά και πώς η εταιρεία σας στοιβάζεται μπορεί να σας βοηθήσει να παραμείνετε μπροστά.

Κοινωνικός προϋπολογισμός. Ίσως η εταιρεία σας κατέχει τη συνομιλία στο Twitter αλλά δεν εμφανίζεται στο Facebook. Η παρακολούθηση του Share of Voice μπορεί να σας βοηθήσει να καταλάβετε πού να εστιάσετε τα χρήματα και τους πόρους σας.

Αποτελεσματικότητα καμπάνιας. Μπορείτε να παρακολουθείτε πόσο επιτυχημένες είναι οι καμπάνιες σας στα Social εξετάζοντας τον αριθμό των κοινοποιήσεων κοινωνικής δικτύωσης που λαμβάνουν. Εάν το μερίδιό σας αυξάνεται μετά την εκτέλεση μιας καμπάνιας, πιθανότατα θα πετύχετε το σωστό σημάδι με το κοινό σας.

Επαφή με κοινό. Δείξτε στους χρήστες ότι τους ακούτε. Οι πληροφορίες που προέρχονται από την ανάλυση συναισθήματος ή θέματος μπορούν να βοηθήσουν στην ενημέρωση της φωνής, του σχεδίου αφοσίωσης και του περιεχομένου της επωνυμίας σας.

Στοιχεία κοινού Η παρακολούθηση και η μέτρηση του μεριδίου φωνής μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να αποδώσετε αξία στις προσπάθειες των Social Media όσον αφορά τους δυνητικούς πελάτες και τις μετατροπές. Αυτά τα δεδομένα μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν για την εξασφάλιση προϋπολογισμού για τα Social Media ή για την αύξηση των πόρων.

Αυτή η μέτρηση δείχνει πόσο καλά συνδέεστε με το κοινό σας και συμμετέχετε στις συζητήσεις που έχουν σημασία για αυτό. Ένα υψηλό μερίδιο φωνής στα Social Media μπορεί να σας βοηθήσει:

Κερδίστε νέο κοινό, να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας και να ενισχύστε τις πωλήσεις.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι η κατασκευή ιστοσελίδων σας αποτελεί τη βάση για να ηγηθείτε στον Χώρο του Digital Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε