Web Design
Στρατηγικές Στόχευσης του eshop ή του website σας

Στρατηγικές Στόχευσης Πώς να ορίσετε την αγορά-στόχο του eshop ή του website σας

Μπορείτε να τμηματοποιήσετε την πιθανή αγορά σας χρησιμοποιώντας τυπικές τεχνικές για να ομαδοποιήσετε άτομα με κοινά χαρακτηριστικά. Μπορείτε να εφαρμόσετε την ίδια προσέγγιση σε επιχειρηματικούς πελάτες τμηματοποιώντας τους ως προς τον κλάδο τους, τον αριθμό των εργαζομένων, τον κύκλο εργασιών και τους τύπους ιδιοκτητών. Εστιάζοντας στα συγκεκριμένα κοινά χαρακτηριστικά, μπορείτε να γενικεύσετε την αναμενόμενη συμπεριφορά και στάσεις της ομάδας. Είναι σημαντικό να εργάζεστε με γεγονότα και όχι με στερεότυπα. Παρακάτω θα βρείτε τρεις τύπους τμηματοποίησης και πώς μπορούν να εφαρμοστούν στη διαδικασία τμηματοποίησης σας.

1. Δημογραφικά στοιχεία

Δημογραφικά στοιχεία σημαίνει πληροφορίες για έναν πληθυσμό. Χρησιμοποιείται ευρέως για να περιγράψει πληροφορίες σχετικά με το φύλο, την ηλικία, την εκπαίδευση, τη θρησκεία, την οικογενειακή κατάσταση και οποιοδήποτε χαρακτηριστικό που διακρίνει μια ομάδα χρηστών από μια άλλη. Τα δημογραφικά δεδομένα είναι χρήσιμα για να κατανοήσετε ποιοι είναι οι χρήστες σας και τι είναι πιθανό να θέλουν. Η κατανόηση των δημογραφικών πληροφοριών σάς δίνει τα εργαλεία για να διαμορφώσετε την προσέγγισή σας.

2. Γεωγραφικά στοιχεία

Η τοποθεσία γεωγραφικής στόχευσης είναι τόσο σημαντική στις επιχειρήσεις. Εάν είστε επιχείρηση τοπική, πουλάτε κυρίως σε μια τοπική αγορά. Σας ενδιαφέρει περισσότερο να προσεγγίσετε τους χρήστες στη γειτονιά σας. Ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα παγκόσμιο προϊόν, η γεωγραφική στόχευση έχει σημασία επειδή κάθε περιοχή, πολιτεία ή χώρα. Ακόμη και μέχρι το όνομα του προϊόντος σας – η μετάφραση μπορεί να μετατρέψει ένα γοητευτικό προϊόν σε «εφιάλτη» δημοσίων σχέσεων.

Η γεωγραφική στόχευση σάς επιτρέπει να εστιάσετε τα μηνύματά σας με έναν πολιτισμικά κατάλληλο και αποτελεσματικό τρόπο, ιδανικό για την προώθηση της τοπικής επιχείρησης και ζωτικής σημασίας εάν προσπαθείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σε μια νέα γεωγραφική περιοχή. Η γεωγραφική στόχευση είναι κάτι περισσότερο από απλώς καρφίτσες σε έναν χάρτη – συνδυάστε το με δημογραφικά στοιχεία και έχετε ένα ισχυρό εργαλείο για να δημιουργήσετε ένα πλούσιο πεδίο δυνητικών πελατών σε γεωγραφικά hotspot για τον ιδανικό χρήστη σας.

3. Ψυχολογική και Συμπεριφορική Στόχευση

Η ψυχολογική στόχευση είναι ένα ισχυρό εργαλείο για να βοηθήσει τον χρήστη, επιτρέποντας μια βαθιά και ικανοποιητική αλληλεπίδραση με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρειάζονται. Ο καθένας έχει μια έμφυτη απάντηση σε αυτό που βλέπει, ακούει και βιώνει. Η κατανόηση του γιατί οι χρήστες έλκονται από ορισμένα μηνύματα και όχι από άλλα δεν είναι χειριστική, αν γίνεται ειλικρινά και αυθεντικά.

Κατά την προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, θέλετε να πείσετε έναν δυνητικό πελάτη να φτάσει και να περάσει το σημείο αγοράς—άτομα που τους αρέσει να διατηρούνται σε φόρμα μοιράζονται ένα σύνολο συμπεριφορών και συνηθειών—για παράδειγμα, την άσκηση. Εάν το προϊόν σας είναι παπούτσια για τρέξιμο υψηλής τεχνολογίας, στοχεύετε άτομα που τρέχουν. Πρέπει να καταλάβετε γιατί οι άνθρωποι τρέχουν και ποιες είναι οι ανάγκες και οι προσπάθειές τους για τα χαρακτηριστικά παπουτσιών για τρέξιμο.

Το ψυχολογικό προφίλ με μεγάλα δεδομένα γίνεται πιο λεπτομερές και αυτές οι πληροφορίες συμπεριφοράς επιτρέπουν τη στόχευση των ενδιαφερόντων του κοινού με ισχυρά εργαλεία Marketing. Δίνετε το μήνυμά σας σε άτομα που ενδιαφέρονται ήδη για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι βάση για να ξεκινήσετε αποτελεί η κατασκευή της ιστοσελίδας της επιχείρησής σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε