Οι πιθανότητες είναι ότι έχετε δει διαφημίσεις επί πληρωμή στα Social Media, στα αποτελέσματα αναζήτησης Google και σε άλλους ιστότοπους. H ευκαιρία να προωθήσετε τον δικό σας website χρησιμοποιώντας διαφημίσεις μπορεί να είναι ελκυστική. Ωστόσο, η αξιοποίηση αυτού του τύπου καμπάνιας μπορεί να είναι πιο περίπλοκη από ό,τι νομίζετε.
Ευτυχώς, με την εξοικείωση με τις απαιτήσεις της πληρωμένης διαφήμισης, μπορείτε να την αξιοποιήσετε στο μέγιστο των δυνατοτήτων της. Καθώς αυξάνετε τα κλικ, θα μπορείτε να αυξήσετε τα έσοδά σας και να αναπτύξετε την εταιρεία σας.
Ουσιαστικά οι paid ads είναι υλικά Marketing που πληρώνουν οι επιχειρήσεις για να τοποθετήσουν σε άλλα websites ή πλατφόρμες. Υπάρχουν πολλά οφέλη από τις πληρωμένες διαφημίσεις. Πιο συγκεκριμένα, μπορούν να βοηθήσουν στην άμεση επισκεψιμότητα στο website σας με βάση σχετικές αναζητήσεις. Αυτό σημαίνει ότι θα προσελκύετε ποιοτική επισκεψιμότητα από ενδιαφερόμενους χρήστες.
Τι χρειάζεται να ξέρετε για τις paid ads;
1. Οι διαφημίσεις απαιτούν στρατηγικές δοκιμές για καλύτερα αποτελέσματα
Το κοινό κάθε Affiliate Marketer είναι μοναδικό. Επομένως, διαφορετικές στρατηγικές μπορεί να απευθύνονται σε διαφορετικούς χρήστες. Η Google μπορεί να υποστηρίξει τις διαφημίσεις σας για να τις κάνει πιο αποτελεσματικές, αλλά εξακολουθεί να είναι σημαντικό να σχεδιάζετε τις καμπάνιες σας προσεκτικά και προσεκτικά. Η δοκιμή μπορεί να σας βοηθήσει να το κάνετε.
Εάν δεν είστε σίγουροι από πού να ξεκινήσετε, συνιστούμε να διερευνήσετε τα δημογραφικά στοιχεία-στόχο σας. Παρά τη βασική φύση αυτών των δεδομένων, μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο το κοινό σας θα ανταποκριθεί στις πληρωμένες διαφημίσεις σας. Το Google Analytics είναι χρήσιμο για αυτόν τον σκοπό.
2. Δεν υπάρχει εγγύηση ότι οι διαφημίσεις σας θα λειτουργήσουν
Όπως οι περισσότερες άλλες μορφές Marketing, οι πληρωμένες διαφημίσεις δεν πρόκειται απαραίτητα να προσφέρουν την επιθυμητή απόδοση επένδυσης (ROI). Υπάρχει πάντα η πιθανότητα το κοινό σας να μην ανταποκριθεί σε μια καμπάνια. Ως εκ τούτου, συνιστούμε να χρηματοδοτείτε το Marketing με προσοχή. Ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι χρησιμοποιώντας εργαλεία που μπορούν να προβλέψουν τα έσοδα της προώθησής σας. Με βάση μερικές μεταβλητές, όπως η περιοχή και η εξειδικευμένη θέση, η Google θα εκτιμήσει πόσα χρήματα θα μπορούσατε να κερδίσετε χρησιμοποιώντας διαφημίσεις επί πληρωμή. Ωστόσο, τα αποτελέσματα δεν είναι απαραίτητα ακριβή. Σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε αυτό το εργαλείο ως καθοδηγητικό σημείο και όχι ως υπόσχεση εισοδήματος.
3. Το αντίγραφο της διαφήμισής σας πρέπει να είναι κορυφαίο
Είναι εύκολο να δείτε τις πληρωμένες διαφημίσεις ως έναν παθητικό τρόπο για να αυξήσετε τα έσοδά σας. Ωστόσο, οι περισσότερες επιτυχημένες καμπάνιες απαιτούν από εσάς να αξιοποιήσετε τις δεξιότητες και τους πόρους σας. Μπορεί να θέλετε να λογοδοτήσετε για αυτήν την επιπλέον εργασία προτού επενδύσετε.
Καθώς χρεώνεστε μόνο για κλικ που πραγματοποιούνται στο website σας, σκεφτείτε να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να δημιουργήσετε ένα εξαιρετικό αντίγραφο διαφήμισης. Αυτό μπορεί να ενθαρρύνει τους επισκέπτες να μείνουν και να ελέγξουν επίσης το περιεχόμενο σας.
Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι απαραίτητο πριν ξεκινήσετε με οποιαδήποτε καμπάνια είναι η κατασκευή της ιστοσελίδας σας, μέσω της οποίας θα μπορέσετε να ηγηθείτε στο διαδίκτυο και στον κόσμο του Digital Marketing.