Web Design
Social Media Websites

Social Media Websites Πώς να δημιουργήσετε μια στρατηγική αφοσίωσης των εργαζομένων

Μια στρατηγική αφοσίωσης των εργαζομένων στα Social Media δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκη. Απλώς συμπεριλάβετε τους υπαλλήλους στην κοινωνική στρατηγική σας για να τους κρατήσετε περισσότερο αφοσιωμένους στην εργασία, διευρύνοντας παράλληλα την κοινωνική σας προσέγγιση. Η συμμετοχή των εργαζομένων στα Social Media σάς επιτρέπει να προσεγγίσετε την αγορά σας μέσω εκείνων που είναι πιο πιθανό να εμπιστευτούν. Ταυτόχρονα, επιτρέπει στους εργαζόμενους να επιδείξουν την αξία της εταιρείας τους και την τεχνογνωσία του κλάδου.

Μια στρατηγική αφοσίωσης εργαζομένων στα Social Media είναι ένα σχέδιο που περιγράφει πώς οι υπάλληλοί σας μπορούν να ενισχύσουν την προβολή της εταιρείας σας στα Social Media. Θα πρέπει να περιλαμβάνει τακτικές που ενθαρρύνουν τους υπαλλήλους σας να μοιράζονται επώνυμο περιεχόμενο στα προφίλ τους στα Social Media, καθώς και εργαλεία που σας βοηθούν να διανείμετε περιεχόμενο στην ομάδα σας και να παρακολουθείτε την απόδοση.

Μερικά Tips για τη δημιουργία στρατηγικής Engagement των εργαζομένων στα Social Media

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να ακούσετε την γνώμη των εργαζομένων. Εάν σχεδιάζετε να χρησιμοποιήσετε τα Social Media για να βελτιώσετε τη δέσμευση των εργαζομένων, έχει νόημα μόνο να ρωτήσετε τους υπαλλήλους πώς το πρόγραμμα θα μπορούσε να λειτουργήσει καλύτερα για αυτούς. Αφού συγκεντρώσετε τα σχόλια των εργαζομένων, σειρά έχει να δώσετε πρόσβαση στο κατάλληλο περιεχόμενο στους σωστούς υπαλλήλους.

Ακολουθεί η ποσότητα του περιεχομένου. Οι εργαζόμενοι είναι πολύ πιο πιθανό να μοιράζονται όταν έχουν πολλές επιλογές. Θέλουν περιεχόμενο που να φαίνεται σχετικό και ενδιαφέρον για τις κοινωνικές τους σχέσεις. Δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε τόσο πολύ περιεχόμενο από την αρχή. Το σημαντικό είναι να προχωρήσετε το πρόγραμμά σας. Επιδιώξτε αρχικά μια νέα ανάρτηση κάθε μέρα.
Μια καλή ιδέα είναι και η διοργάνωση ενός διαγωνισμού. Σε Social Media Giveaways, τα βραβεία μπορούν να αποτελέσουν εξαιρετικό κίνητρο. Ένας διαγωνισμός μπορεί να είναι ένας καλός τρόπος για να εμπλακούν οι εργαζόμενοι στα Social Media. Θα μπορούσε να είναι ένα δώρο μία φορά ή ένας τακτικός μηνιαίος διαγωνισμός.

Μπορείτε ακόμη να του περιλαμβάνετε στα λανσαρίσματα προϊόντων. Οι πιθανότητες είναι ότι οι υπάλληλοί σας ενθουσιάζονται όταν η εταιρεία σας δημιουργεί κάτι καινοτόμο και νέο. Βάλτε τους να εμπλακούν στη διάδοση της είδησης δημιουργώντας περιεχόμενο Social Media με δυνατότητα κοινής χρήσης για κάθε νέα καμπάνια. Συμμετέχετε τις δημιουργικές σας ομάδες στον σχεδιασμό του τρόπου δημιουργίας περιεχομένου για καμπάνιες Engagement εργαζομένων. Η προσέγγιση μπορεί να είναι λίγο διαφορετική από το περιεχόμενο εκκίνησης που δημιουργείτε για τα δικά σας Social Media. Δώστε στην ομάδα σας κάτι που θα είναι πραγματικά ενθουσιασμένο να μοιραστεί.

Εκτός από τη σωστή διαχείριση των Social Media δεν πρέπει να ξεχνάτε και την κατασκευή του σάιτ σας, μέσω της οποία θα ηγηθείτε στον κόσμο του Digital Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε