Web Design
Social Media Engagement των ιστοσελίδων

Πώς να αυξήσετε το Social Media Engagement των ιστοσελίδων σας;

Social Media Engagement είναι η μέτρηση των comments, likes και των shares. Φυσικά θέλετε να αυξάνονται οι Followers σας, αλλά τελικά, το μεγαλύτερο μέτρο επιτυχίας στα Social Media είναι ένα αφοσιωμένο κοινό, όχι απλώς ένα μεγάλο κοινό. Για αυτό το λόγο, ως επιχείρηση, πρέπει να επιδιώκετε την ποιότητα, όχι μόνο την ποσότητα.

Πώς να αυξήσετε το Engagement στα Social Media;

Οι Followers προκειμένου να σας μάθουν χρειάζονται λίγη ενθάρρυνση. Ευτυχώς, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να ενισχύσετε αυτή τη δέσμευση με τους χρήστες και να κερδίσετε. Αρχικά πρέπει να αναλύσετε το Engagement. Είναι δύσκολο να μετρήσετε την ανάπτυξή που θα παρουσιάσει η εταιρεία σας αν δεν ξέρετε από πού ξεκινάτε. Σημειώστε τον τρέχοντα αριθμό των Follower σας, πόσα comments και shares λαμβάνετε κατά μέσο όρο ανά ανάρτηση ή όποιους αριθμούς έχουν νόημα για εσάς.

- Επιλέξετε την στρατηγική σας
Φυσικά, δεν υπάρχει μια λύση που να ταιριάζει σε όλους. Δεδομένου ότι οι επιχειρηματικοί στόχοι κάθε εταιρείας είναι διαφορετικοί, θα είναι και η στρατηγική κάθε εταιρείας στα Social Media. Ανάλογα με το τι ταιριάζει με την εταιρεία σας και με το τι έχει να προσφέρει η επιχείρησή σας, οι στόχοι δέσμευσής σας στα Social Media μπορεί να περιλαμβάνουν: προσέλκυση νέων χρηστών, συλλογή σχολίων για νέα προϊόντα κ.ά.

- Γνωρίστε το κοινό σας
Είναι δύσκολο να προσελκύσετε τους χρήστες αν δεν ξέρετε πραγματικά με ποιον προσπαθείτε να έρθετε κοντά. Η γνώση του κοινού σας θα σας βοηθήσει επίσης να προσδιορίσετε: Σε ποια Social Media πρέπει να είστε, πότε να δημοσιεύετε, τι τύπο περιεχομένου

- Δημιουργήστε και μοιραστείτε πολύτιμο περιεχόμενο
Τώρα που ξέρετε ποιοι σας ακολουθούν και γιατί θέλετε να τους προσεγγίσετε, είστε έτοιμοι για το σημαντικό βήμα, που είναι το περιεχόμενο. Το περιεχόμενο που είναι χρήσιμο για το κοινό, που καλύπτει τις ανάγκες και τα σημεία αδυναμίας, είναι κρίσιμο. Σκεφτείτε τη «συζήτηση» και όχι τη «μετάδοση». Για να κερδίσετε το ενδιαφέρον τους, μην φοβηθείτε να γίνετε δημιουργικοί με διάφορες ιδέες, όπως polls, διαγωνισμούς, GIF, Q&A, φίλτρα στα Instagram Stories ή διάφορα Stickers

- Σχολιάστε την επικαιρότητα
Δεν είστε σίγουροι για το τι να συζητήσετε κάθε μέρα; Απλώς συμμετάσχετε σε μια συζήτηση που ήδη συμβαίνει. Ο σχολιασμός επίκαιρων γεγονότων και τάσεων με τρόπο που να συνδέεται με την εταιρεία σας είναι μια ευκαιρία να συνδεθείτε άμεσα με ένα κοινό έγκαιρα. Η μοντέρνα ποπ κουλτούρα, τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα, οι διακοπές ή τα viral memes μπορούν όλα να είναι εξαιρετικά για ένα post

- Προγραμματίστε τις αναρτήσεις σας
Οι συχνές αναρτήσεις, ιδανικά μια έως τρεις φορές την ημέρα, είναι σημαντική για να διατηρείτε το περιεχόμενό σας φρέσκο και ενεργό στις ροές Social Media. Δεν μπορείτε να είστε στον υπολογιστή σας 24/7, αλλά μπορείτε να επωφεληθείτε από εργαλεία προγραμματισμού, για να προγραμματίσετε και να προετοιμάσετε τις αναρτήσεις σας εκ των προτέρων.

Εκτός από τα Social Media, δεν πρέπει φυσικά να ξεχνάτε και την κατασκευή της εταιρικής ιστοσελίδας  σας, καθώς αποτελεί τη βάση για την Digital καμπάνια σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε