Web Design
Email Strategy για την προώθηση του site σας

Πώς να δημιουργήσετε ένα Email Strategy για την προώθηση του site σας

Ο σχεδιασμός μιας Email Marketing Strategy φαντάζει για πολλούς κάτι πολύ απαιτητικό και χρονοβόρο. Ωστόσο, ισχύει το ακριβώς αντίθετο. Η στρατηγική σας Email Marketing δεν χρειάζεται να περιμένει, μέχρι να είστε επιτέλους έτοιμοι. Απλώς απαιτείται να κάνετε το πρώτο βήμα, επιλέγοντας τον τύπο του Newsletter σας.

1) Τύποι Newsletter

Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν 4 τύποι για να διαλέξετε:

Α) “Letter-from-the-editor” ή “Featured Article” Style:

Ιδανικό για:

- Εταιρείες με κάτι να πουν και/ή σημεία να κάνουν

- Εταιρείες που θέλουν να λάβουν θέση για κάτι που συμβαίνει στον κλάδο τους (έχουν γνώμη, παρέχουν τακτικές συμβουλές κ.λπ.)

- Επιχειρήσεις που είναι πρόθυμες να αφιερώσουν περισσότερους πόρους και χρόνο για να δημιουργήσουν ένα πολύτιμο Newsletter

Β) “Link” or “Curated Content” Style

Ιδανικό για:
- Εταιρείες και επιχειρήσεις με ολοκληρωμένη ανάπτυξη eshop που θέλουν να προσφέρουν γρήγορη αξία στους χρήστες τους

- Εταιρείες που δεν έχουν χρόνο και αρκετό προσωπικό

C) “Blog” Style

Ιδανικό για:
- Εταιρίες με ειδικό blog

- Εταιρείες που θέλουν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα στο περιεχόμενό τους

D) “Hustle” Style

- Εταιρείες που είναι μεγάλες στην πλευρά του Marketing

- Επιχειρήσεις που θέλουν να καθιερωθούν ως τοπ στον κλάδο τους

2) Δημιουργήστε ένα Editorial Calendar με διαφημιστικό περιεχόμενο
Χρειάζεστε απλώς τουλάχιστον 3 μήνες για να σχεδιάσετε μια  σταθερή ιδέα για το τι θα προωθήσετε. Φυσικά, καθώς μπορεί να σας τύχει κάτι, μπορείτε να προβείτε σε αλλαγές. Ωστόσο, το Calendar σας  δείχνει τι έχετε μπροστά σας και πού μπορεί να σας βοηθήσει το οργανικό σας περιεχόμενο με καμπάνιες.

3) Προγραμματίστε πότε θα βγουν live τα email σας
Θυμηθείτε, ότι το κοινό σας «βομβαρδίζετε» καθημερινώς από promotions, με αποτέλεσμα να αρχίζουν να διαγράφουν τα Εmail σας τη στιγμή που εμφανίζονται στα εισερχόμενά τους.   Δεδομένου ότι αυτό είναι το χειρότερο σενάριο στο Email Marketing, χρειάζεστε ένα σχέδιο για να το αποφύγετε. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα προγραμματίσετε πότε τα email σας θα βγουν live για το Newsletter και το Promotional Content σας.

4) Χρησιμοποιείστε το Email για Market Research
Χρησιμοποιήστε το email σας για να κάνετε ερωτήσεις έρευνας αγοράς στους Subscribers σας. Κάντε tag τους Subscribers με βάση τις απαντήσεις τους, κατευθύνετέ τους προς τα συγκεκριμένα προϊόντα σας που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά  τους.

5) Δοκιμάστε, βελτιστοποιήστε και παραμείνετε ευέλικτοι

Αν υπάρχει μια γενική συμβουλή Marketing που θα μπορούσε να λάβει και να εφαρμόσει οποιαδήποτε επιχείρηση, αυτή είναι. Το Marketing έχει να κάνει με τη δοκιμή, τη βελτιστοποίηση και τη διατήρηση της ευελιξίας. Τα μεγάλα σχέδια Marketing δεν μένουν απαράλλακτα, με βάση τον πρώτο σχεδιασμό τους. Προσαρμόζονται όπως απαιτείται με βάση τα Metrics.

Ωστόσο, πριν εφαρμόσετε κάποια από τις παραπάνω τακτικές, μην ξεχάσετε να προβείτε και στην σωστή κατασκευή website της εταιρείας για την επίτευξη των μέγιστων δυνατών αποτελεσμάτων της καμπάνιας σας Digital Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε