Web Design
Social Media Sites λάθη

Social Media Sites: 5 λάθη που κάνετε και πώς να τα διορθώσετε

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα Social Media είναι ένα ισχυρό εργαλείο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας σας και να συνδεθείτε με το κοινό-στόχο σας, αλλά η πανδημία το έχει οδηγήσει σε ένα εντελώς νέο επίπεδο. Πολλές φορές, ορισμένες επιχειρήσεις σκεπτόμενες να αυξήσουν απλώς τους Followers ή γενικότερα το Engagement, πέφτουν σε σημαντικά λάθη που μπορεί να τους κοστίσουν στην Digital καμπάνια τους.


Ποια είναι τα 5 σημαντικότερα λάθη στα Social Media;

 

1. Δημοσιεύετε το ίδιο περιεχόμενο σε όλα τα Social Media
Ενώ η κοινή χρήση του ίδιου περιεχομένου σε όλα τα Social Media μπορεί να σας εξοικονομήσει χρόνο, μπορεί να κάνει το περιεχόμενό σας να φαίνεται απρόσεκτο, διότι οι χρήστες αλληλεπιδρούν με κάθε πλατφόρμα διαφορετικά. Αναζητούν διαφορετικά κανάλια Social Media για να ικανοποιήσουν συγκεκριμένες ανάγκες. Κάθε πλατφόρμα έχει τη δική της ξεχωριστή μορφή και μην ξεχνάτε ότι μπορεί να έχετε χρήστες που σας ακολουθούν σε πολλές πλατφόρμες

2. Δεν έχετε καθαρό κοινό στο μυαλό σας
Το να γνωρίζετε με ποιον μιλάτε στα Social Media είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία σχετικού, ουσιαστικού περιεχομένου. Σε τελική ανάλυση, πώς μπορείτε να μιλήσετε απευθείας στις συγκεκριμένες ανάγκες του κοινού σας, αν δεν γνωρίζετε ποιες είναι; Το εξαιρετικό περιεχόμενο ξεκινά με την έρευνα κοινού. Καθώς μελετάτε τη θέση-στόχο σας, αναρωτηθείτε: Σε ποιο ηλικιασκό γκρουπ απευθύνομαι; Σε ποιες γεωγραφικές τοποθεσίες και ζώνες ώρας ζουν; Ποια είναι τα χόμπι, τα ενδιαφέροντά τους κ.ο.κ.

3. Δεν έχετε καθορισμένη στρατηγική για τα Social Media
Με όλα αυτά τα Social Media γεμάτα με μηνύματα εταιρειών, δεν μπορείτε απλώς να ρίξετε το δικό σας περιεχόμενο στο μείγμα και να ελπίζετε ότι θα έχει απήχηση στο σωστό κοινό. Ανεξάρτητα από το πόσο συναρπαστικό μπορεί να είναι το μήνυμα της εταιρείας σας, αν δεν έχετε σχέδιο να το προσαρμόσετε στα Social Media, το περιεχόμενό σας δεν θα προσφέρει την επισκεψιμότητα, τους δυνητικούς πελάτες ή τα conversions που αναζητάτε.

4. Το περιεχόμενό σας δεν είναι τόσο συναρπαστικό
Ο ευκολότερος τρόπος για να διατηρήσετε τους χρήστες σε αλληλεπίδραση με την εταιρεία σας είναι να βεβαιωθείτε ότι οι αναρτήσεις σας είναι υψηλής ποιότητας, σχετικές και πραγματικά ελκυστικές. Αν και αυτό μπορεί να ακούγεται σαν κοινή λογική, είναι στην πραγματικότητα πιο δύσκολο από ό,τι ακούγεται να δημιουργήσετε περιεχόμενο που ξεχωρίζει από την ακαταστασία. Για να βελτιώσετε το περιεχόμενό σας μπορείτε να ακούσετε τα σχόλια του κοινού και να μελετήσετε τα Engagement Metrics, να φροντίσετε να παράγετε περιεχόμενο κοντά στα βιώματα του κοινού σας αλλά και γύρω από τα trends της εποχής.

5. Κουράζετε το κοινό με υπερβολική δραστηριότητα
Εάν κάποιος ακολουθεί την εταιρεία σας στα Social Media, είναι δεδομένο ότι περιμένει να αλληλεπιδράσει ή να ακούσει νέα σας σε τακτική βάση. Ένα σταθερό πρόγραμμα αναρτήσεων είναι ζωτικής σημασίας για τη μέγιστη προβολή του περιεχομένου σας.
Ωστόσο, υπάρχει μια λεπτή γραμμή μεταξύ της αύξησης της αναγνωρισιμότητας της εταιρείας και του να είστε τόσο ενεργοί στα Social Media που φαίνεται ως αυτοπροβολή ή απλώς ενοχλητικό.

Εκτός από τα Social Media μην ξεχάσετε να φροντίσετε για την κατασκευή των σελίδων σας, η οποία αποτελεί την βάση της Digital καμπάνιας σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε