Web Design
SEO Website

SEO Website 3 Hacks για όσους το «μισούν»

Λόγω του υψηλού ανταγωνισμού στον κλάδο του Digital Marketing, η κατασκευή ιστοσελίδων αποτελεί πλέον μόνο την αρχή! Δεδομένου ότι, με την πρώτη ματιά, το SEO μπορεί να μοιάζει με πρόχειρα κόλπα που ξεγελούν τις μηχανές αναζήτησης, είναι ένα μπέρδεμα για πολλές επιχειρήσεις. Ωστόσο, το SEO είναι ένα ουσιαστικό μέρος του Content Marketing επειδή σας συνδέει με το κοινό σας και αυτή είναι η ουσία. Το κοινό σας θέλει να λύσει ένα πρόβλημα ή να εκπληρώσει μια επιθυμία. Μπορείτε να λύσετε αυτό το πρόβλημα ή να εκπληρώσετε αυτήν την επιθυμία. Το SEO σας βοηθά να βρείτε ο ένας τον άλλον.

Ας ρίξουμε μια ματιά στο πώς τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης μπορούν να αρχίσουν να σας εμφανίζουν ως writer.

1. Το website σας
Είναι σύνηθες για τους writers να αναγνωρίζουν τις δημιουργικές τους ικανότητες στο μυαλό τους πριν κάποιος άλλος έχει ιδέα ότι θέλει να γράψει για να ζήσει. Το επόμενο βήμα είναι να ξεφύγετε από τις σκέψεις σας και να κάνετε βήματα για να βρείτε δουλειά συγγραφής.
Εάν είστε writer και η πρώτη σελίδα του Google δεν εμφανίζει αποτελέσματα που δείχνουν ότι μπορείτε πραγματικά να γράψετε καλά, πώς πρέπει να πιστεύει κάποιος ότι είστε ο καλύτερος writer για πρόσληψη; Ο δικός σας ιστότοπος με δείγματα γραφής που εμφανίζονται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης για το όνομά σας είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να καθιερωθείτε ως πάροχος υπηρεσιών.

2. Τα Social Media σας
Θα πρέπει να θεωρείτε οτιδήποτε γράφετε στα Social Media ως μέρος του χαρτοφυλακίου γραφής σας. Αλλά όχι οποιοδήποτε μέρος του χαρτοφυλακίου γραφής σας — το πιο προσωπικό κομμάτι. Κάθε tweet ή ενημέρωση του LinkedIn δημιουργεί τους παράγοντες γνώσης, like και εμπιστοσύνης που χρειάζονται οι χρήστες για να συνεργαστούν μαζί σας. Και ας μην ξεχνάμε τη μορφή περιεχομένου που δίνει σε έναν άγνωστο την πιο ολοκληρωμένη εικόνα του ποιοι είστε: ένα βίντεο.
Έχετε βίντεο στο YouTube όπου μοιράζεστε την τεχνογνωσία σας; Τι θα λέγατε για ένα podcast; Χρησιμοποιήστε το πραγματικό σας όνομα (ή το μοναδικό ψευδώνυμο που χρησιμοποιείτε στο διαδίκτυο) στα προφίλ σας στα Social Media.
Εάν έχετε μια εταιρεία που θέλετε να γίνει τελικά συνώνυμη με το δικό σας όνομα, συμπεριλάβετε την κάπου στο προφίλ σας, αλλά βεβαιωθείτε ότι το κύριο όνομά σας είναι εκεί επίσης για να το αναγνωρίζουν οι μηχανές αναζήτησης.

3. Τα συμπληρωματικά δείγματά σας
Όταν πρόκειται να γράψετε για websites διαφορετικούς από τον δικό σας, ξεκινήστε από μικρά. Μπορεί να είναι δελεαστικό να δημοσιεύετε άρθρα στους μεγαλύτερα websites της θέσης σας, αλλά αυτή δεν είναι πάντα η πιο παραγωγική στρατηγική. Τα μικρότερα website είναι συνήθως πιο ανοιχτά σε προσκεκλημένους writers και το κοινό τους συνήθως αποτελείται από ενδιαφερόμενα, ενθουσιώδη άτομα που θα θέλατε να γίνουν τελικά μέλη του δικού σας κοινού.

Στο μέλλον, όταν θα είστε έτοιμοι να γράψετε για μεγαλύτερα websites, αυτά τα προηγούμενα bylines δείχνουν την αξιοπιστία και την εμπειρία σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε