Web Design
Reach Vs Impressions: Ποια είναι η διαφορά

Reach Vs Impressions: Ποια είναι η διαφορά ως προς τους όρους;

Η επιχείρησή σας εργάζεται για καλύτερο Brand Awareness; Κάνετε ό,τι είναι δυνατό για να αναπτυχθείτε και να επηρεάσετε το κοινό σας στα Social Media; Αν ναι, είναι σημαντικό να γνωρίζετε τη διαφορά μεταξύ των όρων Reach και Impressions.


Οι εταιρείες συνήθως αντιμετωπίζουν αυτούς τους δύο όρους, αλλά δεν είναι πάντα σαφές τι κάνει κάθε μέτρηση τόσο σημαντική. Πολλοί κατανοούν τη σημασία του Social Media Engagement. Ωστόσο, όσον αφορά τη στρατηγική, το θέμα είναι να μετρήσετε με ακρίβεια τα metrics σας, ώστε να αυξήσετε τις προσπάθειες.

Reach είναι ο συνολικός αριθμός των χρηστών που βλέπουν το περιεχόμενό σας.

Impressions είναι ο αριθμός των φορών που εμφανίζεται το περιεχόμενό σας, ανεξάρτητα από το αν έγινε κλικ ή όχι. Σκεφτείτε το Reach ως τον αριθμό των μοναδικών χρηστών που βλέπουν το περιεχόμενό σας. Ωστόσο, Impression σημαίνει ότι το περιεχόμενο εμφανίστηκε στη ροή κάποιου. Ένας χρήστης δεν χρειάζεται να αλληλεπιδράσει με τη δημοσίευση για να μετρήσει ως Impression. Επίσης, ένας χρήστης θα μπορούσε να έχει πολλά Impressions για ένα μεμονωμένο περιεχόμενο.

Δίνοντας ένα παράδειγμα: Ας υποθέσουμε ότι έχετε 100 Followers στο Twitter και δημοσιεύσατε ένα Tweet. Εάν κάθε ένας από τους Followers σας δει αυτό το Tweet, έχετε 100 χρήστες – μαζί με 100 Impressions. Για να συνεχίσετε, ας πούμε ότι την επόμενη φορά δημοσιεύετε δύο Tweet στους ίδιους 100 Followers. Το Reach εξακολουθεί να είναι 100 χρήστες, επειδή ο αριθμός των Followers σας δεν άλλαξε. Ωστόσο, τώρα έχετε 200 Impressions. Γιατί; Επειδή κάθε ένας από τους 100 Followers σας είδε και τα δύο Tweet που δημοσιεύσατε. Γι' αυτό μπορεί να παρατηρήσετε ότι ο αριθμός των Impressions για ένα Tweet μπορεί μερικές φορές να είναι σημαντικά μεγαλύτερος από τον αριθμό των Followers σας.
Επίσης είναι σημαντικό να κοιτάξετε πέρα από τους ορισμούς και να δείτε τι σημαίνουν για τη στρατηγική Marketing σας. Καθώς αυξάνεται το Reach, οδηγεί φυσικά σε αυξημένο Awareness. Για τις επιχειρήσεις, είναι σημαντικό να επεκτείνετε το Reach σας σε όσο το δυνατόν περισσότερους χρήστες.
Ακόμη τα Impressions μετρούν την ικανότητά σας να προβάλλετε το περιεχόμενό σας στο κοινό που θέλετε. Όταν τα Impressions σας αυξάνονται, πιθανότατα οφείλεται στο γεγονός ότι το περιεχόμενό σας εμφανίζεται πιο συχνά στις ροές των χρηστών.
Το να καταλάβετε την διαφοράς μεταξύ Reach και Impressions είναι μερικές φορές λίγο περίπλοκο, αλλά δεν είναι αδύνατο να γίνει κατανοητό. Μόλις διακρίνετε τα δύο metrics, αρχίζετε να εργάζεστε προς την πιο σημαντική πτυχή από όλες: Social Media Engagement.
To Awareness προηγείται του Engagement και ακόμη το Reach και τα Impressions ωθούν τους χρήστες να αναλάβουν δράση. Δεν μπορείτε να έχετε το ένα χωρίς το άλλο και δεν μπορείτε να βελτιώσετε το ένα χωρίς να τροποποιήσετε και τα άλλα. Επομένως, όταν σκέφτεστε πώς να αυξήσετε το Engagement, κάντε το, λαμβάνοντας επίσης υπόψη τον τρόπο με τον οποίο Reach και τα Impressions παίζουν σε αυτό.
Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι η σωστή κατασκευή webpage θα ενισχύσει την καμπάνια σας και θα μεγιστοποιήσει τα αποτελέσματα προώθησης του eshop σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε