Web Design
κόστος των Facebook Ads

5 τρόποι για να μειώσετε το κόστος των Facebook Ads

Πολλές επιχειρήσεις δεν συνειδητοποιούν ότι δεν είναι απαραίτητο να επενδύσετε στο κόστος για να έχετε αποτελέσματα. Αντίθετα, με τον τρόπο που έχει ρυθμιστεί το σύστημα, πιθανότατα θα δείτε χαμηλότερο Cost Per Click επειδή λαμβάνετε περισσότερα αποτελέσματα. Πώς λοιπόν μπορείτε να μειώσετε το κόστος των Facebook Ads σας;

1. Εξετάστε το Relevance Score
Οι διαφημίσεις Facebook θα παρέχουν ένα relevance score για κάθε καμπάνια που εκτελείτε. Όπως υποδηλώνει η ονομασία του, αυτή η βαθμολογία δείχνει πόσο σχετική είναι η διαφήμισή σας με το κοινό-στόχο σας. Είναι γνωστό ότι οι θετικές αλληλεπιδράσεις όπως η Engagement, τα κλικ και η αποθήκευση της διαφήμισης θα βελτιώσουν αυτό το σκορ, ενώ η απόκρυψη της διαφήμισης θα το μειώσει. Το Facebook δίνει προτεραιότητα στις διαφημίσεις με υψηλές βαθμολογίες συνάφειας και στην πραγματικότητα θα μειώσει το CPC σας εάν έχετε υψηλές βαθμολογίες.
2. Εστιάστε στην αύξηση του CTR
Η αύξηση click-through rate (CTR) θα αυξήσει το relevance score, και επιπλέον θα μειώσει το κόστος των Facebook ads. Μερικοί τρόποι για να αυξήσετε το CTR είναι το να χρησιμοποιείτε κατάλληλα CTA buttons ή να γράφετε απλά copies που δεν αφήνουν τους χρήστες να μαντέψουν σε τι κάνουν κλικ ή γιατί πρέπει να κάνουν κλικ ή η διατήρηση του Frequency όσο το δυνατόν χαμηλότερα, διαφορετικά το CTR θα μειωθεί.
3. Εκτελέστε καμπάνιες υψηλής στόχευσης
Η εκτέλεση καμπανιών υψηλής στόχευσης σάς προσφέρει ένα ξεχωριστό πλεονέκτημα: γνωρίζετε ακριβώς ποιον στοχεύετε, ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε διαφημίσεις και προσφορές eshop που γνωρίζετε ότι θα έχουν απήχηση στο κοινό σας.
4. Εφαρμόστε Retargeting
Το Retargeting είναι μια πρακτική εμφάνισης των διαφημίσεών σας σε χρήστες που είναι εξοικειωμένοι με εσάς και το προϊόν σας. Επειδή πρόκειται για ένα «ζεστό» κοινό, είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδράσει ή να κάνει κλικ στη διαφήμισή σας, αυξάνοντας το CTR και μειώνοντας το CPC. Μπορείτε ακόμη να χρησιμοποιήσετε το Retargeting για να στείλετε μια επακόλουθη διαφήμιση σε χρήστες που είχαν προηγουμένως παρακολουθήσει το μεγαλύτερο μέρος της διαφήμισης βίντεο αλλά δεν είχαν αντιδράσει, αυξάνοντας τώρα την πιθανότητα να κάνουν κλικ, όντας εξοικειωμένοι με τη διαφήμισή σας.
5. Εφαρμόστε Α/B Testing
Εάν θέλετε να διατηρήσετε το CPC σας σε χαμηλά επίπεδα, θα πρέπει να εφαρμόσετε A/B testing. Δημιουργήστε διαφορετικές version της ίδιας διαφημιστικής καμπάνιας που χρησιμοποιούν διαφορετικές εικόνες, βίντεο και copy. Αυτό όχι μόνο θα σας βοηθήσει να δείτε τι προτιμά πραγματικά το κοινό σας, επιτρέποντάς σας να εκτελείτε τις καμπάνιες με υψηλότερα CTR και να θέσετε σε παύση αυτές που παρουσιάζουν αδυναμίες, αλλά θα διατηρήσει επίσης τις διαφημίσεις σας ενδιαφέρουσες για τους χρήστες που τις βλέπουν.
Εκτός από την μείωση του κόστους των Facebook Ads σημαντικό είναι να επενδύστε και στη σωστή κατασκευή επαγγελματικής ιστοσελίδας της εταιρείας σας προκειμένου να δείτε τα επιθυμητά αποτελέσματα των στόχων της καμπάνιας σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε