Web Design
καμπάνιες ιστσοελίδων / eshop

PPC Keyword Research: Πώς να δημιουργήσετε τις καμπάνιες ιστσοελίδων / eshop σας

Εάν ξεκινήσετε μια καμπάνια πληρωμής ανά κλικ (PPC) χρησιμοποιώντας ένα σωρό τυχαίες λέξεις-κλειδιά που πιστεύετε ότι μπορεί να λειτουργήσουν, θα κάνει κάποιος κλικ στη διαφήμισή σας;
Όταν χρησιμοποιείτε λάθος λέξεις-κλειδιά για την καμπάνια PPC σας, οι χρήστες θα βλέπουν τις διαφημίσεις σας, αλλά όχι οι αυτοί που θέλετε να κάνουν κλικ σε αυτές. Δεν μπορείτε να περιμένετε την απόδοση της καμπάνιας σας εάν το ιδανικό κοινό σας δεν τη βλέπει. Αντίθετα, πρέπει να δημιουργήσετε μια σταθερή βάση για την καμπάνια σας με καλά ερευνημένες λέξεις-κλειδιά, ώστε οι διαφημίσεις σας να προβάλλονται στα σωστά «μάτια».

Ποιά βήματα πρέπει να ακολουθήσετε για μια επιτυχημένη PPC καμπάνια;

1. Καθορίστε τους στόχους της καμπάνιας
Πρώτα πρέπει να καθορίστε τους στόχους της καμπάνιας σας προτού ερευνήσετε μια μεμονωμένη λέξη-κλειδί. Σκεφτείτε:
Conversion goals: Ποια ενέργεια θέλετε να κάνουν οι επισκέπτες για να μετακινηθούν στα επόμενα επίπεδα του «ταξιδιού» τους προς την αγορά προϊόντος
Metric goals: Πόσα κλικ ή μετατροπές θέλετε να κερδίσετε σε έναν καθορισμένο χρόνο;
Αυτοί οι στόχοι σάς βοηθούν να κατανοήσετε την πρόθεση αναζήτησης του επισκέπτη σας, τον σκοπό που έχουν στο μυαλό τους οι χρήστες όταν κάνουν πρώτο κλικ στη διαφήμισή σας στη Google.

2. Αναζητήστε λέξεις-κλειδιά
Δεν χρειάζεται να μαντέψετε τις σωστές λέξεις-κλειδιά μέχρι να τις καταλάβετε σωστά. Υπάρχει μια ποικιλία εργαλείων εκεί έξω που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να σας βοηθήσουν στη δημιουργία της λίστας λέξεων-κλειδιών σας, όπως το Google Keyword Planner.

3. Ελέγξτε τις μετρήσεις λέξεων-κλειδιών
Δεν έχουν κατασκευαστεί όλες οι λέξεις-κλειδιά με τον ίδιο τρόπο, ακόμη κι αν σχετίζονται με το θέμα της διαφήμισής σας. Θα πρέπει να εξετάσετε τον μηνιαίο όγκο αναζήτησής τους (Monthly volume) και το κόστος ανά κλικ (CPC) για να καταλάβετε τη χρησιμότητά τους. Ας αναλύσουμε αυτές τις έννοιες:
Monthly volume: Ο αριθμός των αναζητήσεων λέξεων-κλειδιών που πραγματοποιούνται κάθε μήνα. Οι λέξεις-κλειδιά μεγάλου όγκου δίνουν στις διαφημίσεις σας μεγαλύτερη προβολή, αλλά και περισσότερο ανταγωνισμό.
CPC: Κόστος ανά κλικ ή το κόστος που πληρώνετε όταν κάποιος κάνει κλικ σε μια διαφήμιση χρησιμοποιώντας αυτήν τη λέξη-κλειδί. Οι λέξεις-κλειδιά με υψηλότερο CPC συχνά λειτουργούν καλά, αλλά, φυσικά, θα σας κοστίσουν περισσότερο.
Επομένως, όταν επιλέγετε τις λέξεις-κλειδιά σας, θα θέλετε να βρείτε τη σωστή ισορροπία όγκου και CPC για να φέρετε κλικ εντός του προϋπολογισμού σας.

4. Στοχεύστε χρησιμοποιώντας τα δεδομένα σας
Τώρα που έχετε τις λέξεις-κλειδιά σας, ήρθε η ώρα να μάθετε πώς να τις στοχεύετε στις καλύτερες αναζητήσεις. Το Google Ads έχει τρεις ρυθμίσεις αντιστοίχισης λέξεων, exact, broad, phrase. Ανάλογα με τη στόχευση που θέλετε να κάνετε, θα διαλέξετε και μια από τις παραπάνω κατηγορίες.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε την κατασκευή του website σας, η οποία αποτελεί την βάση για κάθε καμπάνια Digital Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε