Web Design
το κοινό της ιστοσελίδας ή του e-shop σας

Πώς θα εντάξετε τους δυνητικούς πελάτες στο κοινό της ιστοσελίδας ή του e-shop σας;

Αφού έχετε προχωρήσει στην κατασκευή της σελίδας σας, η βελτίωση της μετατροπής των δυνητικών πελατών σε κοινό αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα. Περνάτε πολλά για να δημιουργήσετε ένα προβάδισμα μεταξύ των καμπανιών Marketing, των διαφημιστικών δαπανών, του δημιουργικού, της ανάπτυξης περιεχομένου και πολλών άλλων. Αν και γνωρίζετε ότι όλοι οι υποψήφιοι χρήστες δεν θα είναι έτοιμοι να αγοράσουν, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ποια κριτήρια είναι σημαντικά για τις πωλήσεις, ώστε να μπορείτε να εργαστείτε μαζί για να βεβαιωθείτε ότι η σωστή επισκεψιμότητα έρχεται στον website σας και θα γίνει μια προοπτική στη διάθεσή σας.

1. Ορίστε υψηλότερα πρότυπα για πιστοποιημένους δυνητικούς πελάτες πωλήσεων
Το πρώτο πράγμα που θα θέλετε να κάνετε είναι να ορίσετε υψηλότερα πρότυπα για τους δυνητικούς πελάτες που μεταφέρετε στο τμήμα πωλήσεών σας. Συνεργαστείτε με την ομάδα πωλήσεών σας για να προσδιορίσετε τι είναι για αυτούς ένας δυνητικός πελάτης με πιστοποίηση πωλήσεων. Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να «μεταβιβάζετε» μόνο δυνητικούς πελάτες που είναι πολύ πιθανό να πραγματοποιήσουν μετατροπή και αρχίζετε να γνωρίζετε αυτές τις πληροφορίες ερευνώντας σε ποιες σελίδες πραγματοποιούν μετατροπές οι δυνητικοί πελάτες, από ποιες πηγές έρχονται, πόσα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ανοίγουν προτού να είναι έτοιμοι για μετατροπή και πολύ. Κάνοντας αυτό, διασφαλίζετε ότι το τμήμα πωλήσεών σας ξοδεύει λιγότερο από τον χρόνο του σε χρήστες που δεν είναι πιστοί στις αγορές τους.

2. Βαθμολογήστε τα προβλήματά σας
Για να μάθετε ποιους δυνητικούς πελάτες πρέπει να στείλετε, θα θελήσετε να εφαρμόσετε κάποια μορφή βαθμολόγησης δυνητικών πελατών. Η βαθμολογία δυνητικού πελάτη είναι όταν παίρνετε κάθε προβάδισμα που λαμβάνετε και το βάζετε σε μια διαδικασία πιστοποίησης. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας πιστοποίησης, εκχωρείται μια αριθμητική τιμή σε κάθε υποψήφιο πελάτη που αντιπροσωπεύει πόσο ισχυρή είναι. Ορισμένες πληροφορίες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να σημειώσετε δυνητικούς πελάτες περιλαμβάνουν τα δημογραφικά τους στοιχεία, τον τρόπο αλληλεπίδρασης με τον ιστότοπό σας και τις προηγούμενες αγορές τους, εάν είστε σε επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου.

3. Εξασκηθείτε στο Lead Nurturing
Φυσικά, η ποιότητα ενός δυνητικού πελάτη δεν είναι πάντα δυαδική, καλή ή κακή. Για να καλλιεργήσετε τους δυνητικούς πελάτες σας ώστε να γίνουν πιο «ποιοτικοί» δυνητικοί πελάτες για πωλήσεις, θα πρέπει να εξασκηθείτε στην ανάπτυξη δυνητικών πελατών. Η φροντίδα δυνητικών πελατών είναι όταν καλύπτετε τις ανάγκες του επικεφαλής σας σε κάθε στάδιο του ταξιδιού του αγοραστή, καθοδηγώντας τον στην πορεία προς το να γίνει πελάτης. Η φροντίδα των δυνητικών πελατών είναι τόσο σημαντική που το 74% των εταιρειών τη θεωρεί κορυφαία προτεραιότητά τους.

4. Επαληθεύστε τα δεδομένα σας
Η επαλήθευση των δεδομένων σας είναι ένα σημαντικό βήμα προς τη βελτίωση των μετατροπών δυνητικών πελατών σας. Με την επαλήθευση των δεδομένων σας, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι αυτά που φαίνονται με τους καλύτερους δυνητικούς πελάτες σας είναι στην πραγματικότητα οι καλύτεροι υποψήφιοι χρήστες σας. Μπορεί να έχετε μια βάση δεδομένων γεμάτη πληροφορίες για το κοινό σας, αλλά αν αυτές οι πληροφορίες δεν είναι ακριβείς, απλώς θα χάσετε τον χρόνο και την προσπάθειά σας. Υπάρχει μια σειρά από υπηρεσίες επαλήθευσης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, οι οποίες θα ελέγχουν τα δεδομένα σας τακτικά για εσάς και θα διασφαλίζουν ότι όλα είναι εντάξει.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε