Web Design
Σελίδα Facebook ΑΙ και  Reels

Πώς χρησιμοποιεί το Facebook ΑΙ και Reels για να αψηφήσει την πτώση του στους νεώτερους χρήστες

Το περασμένο καλοκαίρι, η Meta πάλευε να κάνει τους χρήστες να αγκαλιάσουν το Reels, τα βίντεο σύντομης μορφής που μιμούνται άμεσα αυτά του εξαιρετικά επιτυχημένου ανταγωνιστή της TikTok. Όμως, μέσω της μεγάλης επένδυσης όχι μόνο στο Reels, αλλά και στην τεχνητή νοημοσύνη, ο γίγαντας των social media ανακάμπτει με στυλ, με την τηλεθέαση τελικά να αυξάνεται και να εκτινάσσεται στη ζωή.

Το Meta ανεβάζει το Ante με το Υπολογιστικό του Έργο

Η νέα αφοσίωση της Meta στην τεχνητή νοημοσύνη θα τη δει να διεξάγει ένα απαράμιλλο επίπεδο ανάλυσης δεδομένων μέσω της ανίχνευσης βαθύτερων συσχετίσεων στις συμπεριφορές των χρηστών, με σκοπό την καλύτερη πρόβλεψη των διαφημίσεων που θα μπορούσαν να θεωρήσουν σχετικές.

Μια προσέγγιση που έχει δοκιμάσει η εταιρεία τους οδήγησε σε διαπραγματεύσεις με τους χρήστες για να συμφωνήσουν στην παρακολούθηση στις ρυθμίσεις απορρήτου εντός εφαρμογής της ίδιας της Meta, όπου υπόσχεται να τους εμφανίζει λιγότερες διαφημίσεις σε αντάλλαγμα για τους χρήστες που συναινούν στην παροχή των δεδομένων τους. Αλλού, η Meta προσπαθεί να πουλήσει περισσότερες διαφημίσεις που συνδέονται απευθείας με μια συνομιλία ανταλλαγής μηνυμάτων με μια επιχείρηση. Ενώ η ίδια η εταιρεία αναγνωρίζει πρόθυμα ότι ορισμένες από αυτές τις διαφορετικές προσπάθειες πιθανότατα θα αποτύχουν, εντούτοις υιοθετεί μια προσέγγιση πιο «κεφάλαιο επιχειρηματικού κινδύνου»: επενδύοντας σε μια πληθώρα στρατηγικών μάρκετινγκ σε όλους τους τομείς και δεσμεύοντας στη συνέχεια να εντοπίσουμε τις πιο αποτελεσματικές στο τέλος του 2023.

Αξιοποιώντας τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης και των Reels

Μεγάλο μέρος της τρέχουσας ανάπτυξης της Meta αποδίδεται στην ανάπτυξη των Reels. Είναι ενδιαφέρον ότι, ενώ η ίδια η άποψη της εταιρείας σχετικά με την πλέον πανταχού παρούσα μορφή βίντεο σύντομης μορφής συνδέεται συχνότερα με το Instagram και τους νεότερους χρήστες στη δημόσια συζήτηση, οι πιο ένθερμοι καταναλωτές των Reels είναι στην πραγματικότητα χρήστες του Facebook.

Ο καθορισμός των Reels που θα εμφανίζονται στους χρήστες είναι πολύ πιο δύσκολος από τον καθορισμό των αναρτήσεων που θα τους εμφανίζονται, επειδή βλέπουν αναρτήσεις από λογαριασμούς που ακολουθούν, ενώ τα Reels προέρχονται από λογαριασμούς που δεν το κάνουν. Κάθε μεμονωμένη σύσταση Reels απαιτεί εντατική εργασία από τους αλγόριθμους της Meta για να υπολογιστεί ποια από τις ατελείωτες προμήθειες θα είναι πιο ελκυστική για κάθε χρήστη.

Για να βελτιώσει τη συνάφεια των Reels της και να ανταγωνιστεί καλύτερα το TikTok και τον εξαιρετικά αποτελεσματικό κινητήρα συστάσεων του, η Meta δίνει προτεραιότητα στις επενδύσεις στους αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης της, καθώς και στη λειτουργία των δικών της συστημάτων συστάσεων σε πιο αποδοτικούς μικροεπεξεργαστές. Με την παραγωγή πιο αναλυτικών δεδομένων χρήστη, η Meta ελπίζει να βελτιώσει την ικανότητά της να μαθαίνει τι είδους περιεχόμενο θέλουν να βλέπουν οι χρήστες — ή θα ενδιαφέρονται αλλά δεν το γνωρίζουν ακόμη.

Όλα αυτά είναι καλά - αλλά, η δημιουργία εσόδων από Reels είναι ένα άλλο θέμα. Η ταχεία άνοδος της δημοτικότητάς τους δημιούργησε ένα πρόσθετο πρόβλημα για το Meta βραχυπρόθεσμα: οι διαφημίσεις στο Reels δεν πωλούνται επί του παρόντος τόσο πολύ όσο αυτές που πωλούνται σε κανονικές αναρτήσεις και ιστορίες, επομένως το αυξανόμενο μερίδιό τους στην κατανάλωση περιεχομένου έβαζε στην πραγματικότητα ένα πρόβλημα έσοδα από διαφημίσεις. Για να αντιμετωπιστεί αυτό, η Meta μείωσε την προώθηση Reels για να προστατεύσει τα κέρδη της, γεγονός που οδήγησε σε μείωση του χρόνου παρακολούθησης.

Όπως πολλά εργαλεία Digital Marketing, τα Reels και η τεχνητή νοημοσύνη σε κάθε περίπτωση θα υποστηρίξουν και θα συμπληρώσουν τη στρατηγική Digital Marketing που έχετε. Ωστόσο, εκτός από κάθε στρατηγική που σχεδιάζετε να εφαρμόσετε, δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι στην προσπάθειά επίτευξης των στόχων σας θα συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό η σωστή κατασκευή ιστοσελίδας σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε