Θεωρείτε ότι είναι δύσκολο να επιλέξετε τις σωστές μετρήσεις για να μετρήσετε την επιτυχία σας στο μάρκετινγκ περιεχομένου; Προσπαθείτε να επιλέξετε αυτά που ταιριάζουν στις ανάγκες σας, αλλά είναι τόσα πολλά. Όλα φαίνονται σημαντικά και θέλετε να αποδείξετε την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών σας χωρίς να σπαταλάτε τον χρόνο σας μετρώντας πράγματα που δεν θα σας βοηθήσουν να το κάνετε αυτό.
Έχουμε δει πολλές επωνυμίες να παραμελούν εντελώς ορισμένες σημαντικές μετρήσεις που μπορούν να σας πουν πολλά για το πόσο καλά το περιεχόμενό σας έχει απήχηση στο κοινό σας.
Ακολουθεί η λίστα μας με τις 4 κορυφαίες μετρήσεις μάρκετινγκ περιεχομένου που παραβλέπονται και αποδεικνύουν την απόδοση της επένδυσής σας.
1.Συναίσθημα Πελατών
Τι πιστεύουν οι πελάτες σας για την επωνυμία σας; Τι λένε για σένα στα social media; Πολλές εταιρείες δεν δίνουν αρκετή προσοχή στην κοινωνική ακρόαση, κάτι που μπορεί να είναι πραγματικά σημαντικό για τη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου σας.
Το κοινό σας μπορεί να μην αλληλεπιδρά πάντα με το περιεχόμενό σας, αλλά σίγουρα θα ενημερώσει τους φίλους και τους ακόλουθούς του για την εμπειρία που είχαν μαζί σας, είτε είναι καλή είτε κακή. Η παρακολούθηση του αισθήματος των πελατών σας μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της υπεράσπισης της επωνυμίας και στη δημιουργία καλύτερου περιεχομένου στο μέλλον.
2.CTA ποσοστά μετατροπής
Οι αναγνώστες σας αντιδρούν στις παροτρύνσεις σας για δράση;
Είναι σημαντικό να μετράτε τον αριθμό των κλικ που λαμβάνετε σε CTA στο τέλος των αναρτήσεων του Blog σας. Αυτός ο αριθμός μπορεί να υποδεικνύει εάν το κοινό σας βρίσκει το περιεχόμενό σας χρήσιμο, ελκυστικό και αρκετά πειστικό ώστε να αναλάβει δράση.
Αυτή η ενέργεια μπορεί να είναι οτιδήποτε, από την εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο σας μέχρι την πραγματική παραγγελία ενός προϊόντος ή τον προγραμματισμό μιας ομιλίας, για παράδειγμα.
3.Συνεισφορά Πληροφορίας
Σπάνια οι ομάδες μάρκετινγκ μετρούν πόσο το περιεχόμενό τους συνεισφέρει στον αγωγό πωλήσεων. Και είναι ένας πολύ καλός δείκτης της αξίας που έχουν τα Blog σας ή οι αναρτήσεις σας στα Social Media για τη μετατροπή δυνητικών πελατών σε πελάτες.
Επιπλέον, μπορείτε να αξιοποιήσετε τα εργαλεία αυτοματοποίησης μάρκετινγκ για να μάθετε πώς άλλοι τύποι περιεχομένου, όπως διαδικτυακά σεμινάρια ή ηλεκτρονικά βιβλία βοηθούν στη δημιουργία μιας ευκαιρίας πωλήσεων.
4.Αξία σελίδας
Μπορείτε εύκολα να εντοπίσετε την αξία της σελίδας στα Google Analytics, καθώς είναι μια ενσωματωμένη μέτρηση που πρέπει να ακολουθήσετε. Μπορεί να εμφανίσει τη μέση τιμή κάθε σελίδας στον ιστότοπό σας υπολογίζοντάς την χρησιμοποιώντας έναν απλό τύπο: την αξία συναλλαγής της σελίδας διαιρεμένη με τον αριθμό των μοναδικών προβολών σελίδας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να μάθετε ποιες σελίδες έχουν τη μεγαλύτερη επιτυχία όταν προτρέπουν τους αναγνώστες σας να επικοινωνήσουν μαζί σας ή να κάνουν μια παραγγελία. Η γνώση της μέσης αξίας της σελίδας σας μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε εάν είναι καλύτερο να προσελκύσετε επισκεψιμότητα στη σελίδα του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας ή σε άλλο τμήμα περιεχομένου που έχετε δημοσιεύσει.
Μην ξεχνάτε ότι καθοριστικό ρόλο στην καμπάνια Digital Marketing θα παίξει η κατασκευή ιστοσελίδας σας, για αυτό μην ξεχάσετε να προβείτε στην κατασκευή και σωστή διαμόρφωσή της.