Web Design
Inbound Marketing  σελίδων e-shop

Πώς το Inbound Marketing σελίδων e-shop και το Sales Alignment αυξάνουν τα έσοδα;

Ο στόχος κάθε ομάδας Marketing είναι να αυξήσει τα έσοδα. Ο σωστός σχεδιασμός του Inbound Marketing και των πωλήσεων μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία δυνητικών πελατών και στην αύξηση του ποσοστού μετατροπών του κοινού σας. Για να το κάνετε αυτό, οι ομάδες πωλήσεων και Marketing πρέπει να αλληλοσυμπληρώνονται και να λειτουργούν καλά για να διασφαλίζουν συνεπή ανταλλαγή μηνυμάτων με υποψήφιους χρήστες

Με τον όρο Sales Alignment αναφερόμαστε στις ομάδες πωλήσεων και Μarketing που εργάζονται ως ενοποιημένος οργανισμός για την επίτευξη των στόχων εσόδων της εταιρείας. Η ευθυγράμμιση των πωλήσεων και Inbound Marketing μπορεί να συντομεύσει τον κύκλο πωλήσεων και να βελτιώσει τα ποσοστά μετατροπής. Η ευθυγράμμιση των πωλήσεων με τις προσπάθειες Inbound Marketing μπορεί να μεγιστοποιήσει τη χρήση περιεχομένου, να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας, να αυξήσει τη δημιουργία δυνητικών πελατών και να βελτιώσει τα ποσοστά μετατροπών χρηστών.

Πώς θα μπορέσετε να αυξήσετε τα έσοδά σας με το Inbound Marketing και το Sales Alignment;

1. Συμφωνήστε σχετικά με την ορολογία μάρκετινγκ και πωλήσεων
Το πρώτο βήμα είναι να διατηρήσετε τα μηνύματά σας συνεπή. Θα πρέπει να συμφωνήσετε σχετικά με την ορολογία και με τις δύο ομάδες για να αποφύγετε την κακή επικοινωνία και το λάθος σχεδιασμό. Οι βασικοί όροι περιλαμβάνουν:

Δυνητικός πελάτης: Είναι κάποιος που έχει συμπληρώσει μια φόρμα στον website σας, όπως μια αναδυόμενη φόρμα συμμετοχής ή μια συνδρομή blog. Αυτές είναι οι κορυφαίες επαφές σας.
Marketing Qualified Leads: Είναι ένα άτομο που έχει κάνει πιο κατάλληλες ενέργειες, όπως λήψη ενός Ebook, παρακολούθηση online σεμιναρίου ή άνοιγμα συγκεκριμένου αριθμού μηνυμάτων Email. Αυτές οι επαφές θα εγγραφούν σε ένα πρόγραμμα καλλιέργειας Marketing Automation για να τους δώσουν περισσότερες εκπαιδευτικές πληροφορίες για να βοηθήσουν στη διαδικασία λήψης αποφάσεων.
Sales Qualified Leads: Είναι ένας δυνητικός πελάτης που η λειτουργία πωλήσεων έχει αποδεχθεί ως κατάλληλος υποψήφιος χρήστης για να προχωρήσει σε κάποια αγορά. Μπορεί να συμπληρώνει μια φόρμα, όπως να ζητήσει μια συνάντηση. Οι Sales Qualified Leads πληρούν κριτήρια όπως ο κλάδος, το μέγεθος της εταιρείας και ο τίτλος εργασίας για να είναι κατάλληλος για σύνδεση με τις πωλήσεις.

2. Διευκολύνετε την εκπαίδευση και τις συναντήσεις μεταξύ των τμημάτων Marketing και πωλήσεων
Ενθαρρύνετε τις τακτικές συναντήσεις μεταξύ των ομάδων πωλήσεων και Marketing. Αυτές οι συναντήσεις είναι ζωτικής σημασίας για να βοηθήσουν διαφορετικά τμήματα να διεξάγουν ουσιαστικές συζητήσεις, να μοιράζονται διαδικασίες και να ορίζουν βέλτιστες πρακτικές. Επιτρέπουν στο Marketing να συζητήσει τον όγκο των δυνητικών πελατών που δημιουργούνται, ενώ οι πωλήσεις μπορούν να συζητήσουν την ποιότητα των δυνητικών πελατών και τις δυνατότητες εσόδων. Αυτή η διαδικασία διασφαλίζει ότι οι υποψήφιοι που εισέρχονται στη διοχέτευση πληρούν τις προϋποθέσεις πωλήσεων και ότι παρακολουθούνται άμεσα.

3. Brainstorm για νέα θέματα περιεχομένου
Η ομάδα πωλήσεών σας επικοινωνεί με τους υποψήφιους χρήστες σας καθημερινά. Καταλαβαίνουν τι κάνει μια προοπτική ενθουσιασμένη με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Το πρόβλημα είναι ότι οι ομάδες πωλήσεων συχνά δεν έχουν χρόνο να γράψουν αυτές τις συχνές ερωτήσεις ή πιθανές ιδέες περιεχομένου κατά τη διάρκεια μιας κουραστικής ημέρας. Ως Marketer, μπορείτε να αναπτύξετε μια διαδικασία για να βοηθήσετε. Θυμηθείτε, το χρήσιμο περιεχόμενο που απαντά στις ερωτήσεις των υποψήφιων χρηστών σας είναι κρίσιμο για την επιτυχία του προγράμματος Marketing. Αυτός ο τύπος σχολίων από τις πωλήσεις θα σας βοηθήσει εκθετικά να αποκτήσετε πρόσβαση στις προσπάθειες περιεχομένου σας.

Φυσικά πριν προχωρήσετε, είναι απαραίτητη η κατασκευή ιστοσελίδων σας η οποία θα αποτελέσει τη βάση για την καμπάνια σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε