Web Design
Instagram αποτελεσματικές καμπάνιες για τη σελίδα σας

Instagram: Πώς θα δημιουργήσετε αποτελεσματικές καμπάνιες για τη σελίδα σας

Οι 1,28 δισεκατομμύρια χρήστες του Instagram περνούν περίπου 11,2 ώρες το μήνα στην πλατφόρμα. Και το 90% των χρηστών ακολουθεί τουλάχιστον μία επιχείρηση στην πλατφόρμα. Αλλά μερικές φορές, το περιεχόμενο της εταιρείας σας δεν αρκεί για να ξεχωρίσει. Εκεί έρχεται μια καμπάνια στο Instagram. Ποια tips μπορείτε να ακολουθήσετε για αποτελεσματικές καμπάνιες;

Χρησιμοποιήστε Reels και Stories
Αν δημοσιεύετε μόνο εικόνες στη ροή του Instagram, χάνετε! Το 58% των χρηστών δηλώνουν ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για μια επιχείρηση αφού τη δουν σε κάποιο Story. Επιπλέον, τα Stories των εταιρειών έχουν ποσοστό ολοκλήρωσης 86%. Οι ιστορίες μπορούν να συμπληρώσουν τις αναρτήσεις σας ή μπορεί να είναι αυτόνομες καμπάνιες. Μπορείτε επίσης να επιμεληθείτε μια σειρά από Ιστορίες Instagram ως αποθηκευμένα highlights που εμφανίζονται κάτω από το βιογραφικό σας.

Επιμείνετε στην αισθητική της εταιρείας σας
Η διαφημιστική καμπάνια σας στο Instagram πρέπει πάντα να ευθυγραμμίζεται με τη συνολική εμφάνιση και αίσθηση της εταιρείας σας. Παραμείνετε στον ίδιο χρωματικό συνδυασμό και την ίδια εταιρεία σε όλο το περιεχόμενό σας. Στη συνέχεια, όταν η καμπάνια σας εμφανίζεται σε μια γεμάτη ροή ροής, οι χρήστες μπορούν να πουν ότι προέρχεται από την εταιρεία σας.

Παρακολούθηση μετρήσεων που έχουν σημασία
Πριν καν ξεκινήσετε την καμπάνια σας στο Instagram, θα πρέπει να προσδιορίσετε τις βασικές μετρήσεις που θα χρησιμοποιήσετε για να αξιολογήσετε την επιτυχία σας. Αυτά θα διαφέρουν ανάλογα με τους στόχους της καμπάνιας σας. Για παράδειγμα, σε μια καμπάνια Awareness, θα θέλετε να δώσετε προσοχή στην αύξηση του κοινού, την προσέγγιση χρηστών, τις εμφανίσεις και το ποσοστό αφοσίωσης.

Ορίστε ρεαλιστικούς προϋπολογισμούς διαφημιστικών καμπανιών
Eίναι σημαντικό να δημιουργήσετε έναν προϋπολογισμό διαφημίσεων εκ των προτέρων και να τον τηρήσετε. Αρχικά, αποφασίστε εάν πρόκειται να πληρώσετε για το κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις (CPM). Οι καμπάνιες CPM μπορούν να συμβάλουν στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας, καθώς αφορούν περισσότερο την προβολή και λιγότερο τη δράση. Μπορείτε επίσης να δομήσετε την καμπάνια σας γύρω από το κόστος ανά κλικ (CPC). Οι καμπάνιες CPC μπορούν να σας βοηθήσουν να διασφαλίσετε ότι πληρώνετε για ενέργειες, όχι μόνο για προβολές.

Σκεφτείτε το Call – To- Action
Καθώς δημιουργείτε την καμπάνια σας, σκεφτείτε τι θέλετε να κάνουν οι χρήστες αφού δουν την καμπάνια σας. Εισαγάγετε ένα σαφές CTA στο τέλος της καμπάνιας σας για να βεβαιωθείτε ότι οι χρήστες ακολουθούν την πορεία που τους έχετε χαράξει. Στη συνέχεια, εάν θέλετε να αγοράσουν το προϊόν σας ή να μάθουν περισσότερα για την εταιρεία σας, θα πρέπει να είναι εύκολο για αυτούς να το κάνουν.

Εκτός από την σωστή διαχείριση των Social Media μην ξεχνάτε ότι η κατασκευή website αποτελεί την βάση για κάθε καμπάνια Digital Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε