Web Design
Πώς τα βίντεο μπορούν να αυξήσουν την αλληλεπίδραση με τις αναρτήσεις του Blog σας

Πώς τα βίντεο μπορούν να αυξήσουν την αλληλεπίδραση με τις αναρτήσεις του Blog σας

Η δημιουργία ενός Blog μπορεί να έχει εξαιρετικά αποτελέσματα για την επιχείρησή σας. Μαζί με την κατασκευή ιστοσελίδων μπορεί να βοηθήσει τις προσπάθειες Marketing σας, ώστε να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό για την επιχείρησή σας.

Ως επιχείρηση, πρέπει να καταλάβετε πώς οι χρήστες ή το κοινό σας αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενό σας. Πώς διαβάζουν το Blog σας; Το διαβάζουν λέξη προς λέξη; Ποιος είναι ο μέσος χρόνος που αφιερώνει ένας χρήστης σε κάθε δημοσίευση του Blog σας; Όσο άμεσες και αν φαίνονται αυτές οι ερωτήσεις, η κατανόηση της συμπεριφοράς του κοινού σας είναι ιδιαίτερα σημαντική, ειδικά όταν πρόκειται για τη δημιουργία νέου περιεχομένου και την αύξηση του engagement.

Τα βίντεο βοηθούν στη διάσπαση προσοχής του χρήστη 

Ζούμε σε μια ψηφιακή εποχή όπου τα χρονικά περιθώρια προσοχής γίνονται μικρότερα και τα πρώτα 10 δευτερόλεπτα είναι το πιο κρίσιμο μέρος για να τραβήξετε την προσοχή του χρήστη online. Αυτές είναι οι στιγμές που ο χρήστης αποφασίζει αν θα συνεχίσει την περιήγηση στο website σας για περισσότερες πληροφορίες ή θα αποχωρήσει.

Χρησιμοποιώντας οπτικό περιεχόμενο, όπως βίντεο, μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε πιο συνοπτικό και ελκυστικό περιεχόμενο. Αποφύγετε τις μεγάλες παραγράφους και χρησιμοποιήστε συντομότερες προτάσεις, γίνετε πιο συνοπτικοί και χρησιμοποιήστε οπτικά μέσα για να διατηρήσετε το ενδιαφέρον του χρήστη.

Τα βίντεο αυξάνουν το χρόνο που αφιερώνουν οι χρήστες στις δημοσιεύσεις του Blog σας

Όταν συμπεριλαμβάνετε βίντεο στις αναρτήσεις του Blog σας, οι χρήστες θα έχουν την τάση να σταματούν όταν φτάσουν στο βίντεο για να μάθουν περισσότερα για το περιεχόμενό του. Τις περισσότερες φορές, οι χρήστες θα ασχοληθούν με το περιεχόμενο κάνοντας click στο βίντεο, επειδή ξεχωρίζει ανάμεσα σε όλο το κείμενο στην δημοσίευσή σας.

Τύποι περιεχομένου βίντεο για να προσθέσετε στο Blogσας

Το Video Marketing δεν είναι τόσο περίπλοκο όσο φαίνεται. Πρόκειται για την εξοικείωση με το περιεχόμενο βίντεο που λατρεύουν να βλέπουν οι χρήστες. Ακολουθούν μερικοί τύποι περιεχομένου βίντεο που μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας, να προσελκύσετε το κοινό σας και να επηρεάσετε τους χρήστες να λάβουν δράση.

Vlog

Ενώ τα Blogs είναι πολύ χρήσιμα, τα Vlogs ή τα Blog βίντεο, είναι πολύ καλύτερα. Τα Vlogs σας προσφέρουν μια οικονομικά αποδοτική πλατφόρμα για να δημιουργήσετε μια εξατομικευμένη εικόνα που έχει απήχηση στο κοινό σας. Είναι εύκολο να τραβήξετε ένα σύντομο, off-the-cuff vlog με τίποτα περισσότερο από το smartphone σας. Αυτό δίνει μία αμεσότητα για τον χρήστη και συμβάλει στην αύξηση της αξιοπιστίας για μία επιχείρηση. 

Behind the scenes

Το συναρπαστικό Storytelling μπορεί να ξεχωρίσει την εταιρεία σας από τους ανταγωνιστές της. Για το λόγο αυτό, ένας από τους καλύτερους τύπους περιεχομένου βίντεο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι ένα βίντεο από τα παρασκήνια που αποκαλύπτει την κουλτούρα της εταιρείας σας. Αυτός ο τύπος βίντεο προσφέρει μια συναρπαστική εμπειρία, επιτρέποντας στους χρήστες να δημιουργήσουν μια πιο άμεση σύνδεση με εσάς και τους ανθρώπους της επιχείρησής σας.

Live-Streaming

Τα Live-streamed βίντεο υπάρχουν σε πολλές πλατφόρμες Social Media. Είτε πρόκειται για breaking news, αθλητικά, είτε για αποκλειστικές ανακοινώσεις από κάποιον, ένα Live βίντεο συγκεντρώνει πολύ μεγάλη αλληλεπίδραση από τους χρήστες. Τα Live βίντεο δημιουργούν αγωνία για το τι θα συμβεί στη συνέχεια για να κάνουν τους χρήστες να αισθάνονται ότι θα χάσουν κάτι αν δεν το παρακολουθήσουν.

Ένα άλλο μοναδικό πλεονέκτημα αυτής της μορφής Video Marketing είναι ότι τα Live βίντεο επιτρέπουν την αλληλεπίδραση σε πραγματικό χρόνο. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να μεταδώσετε μια ποικιλία περιεχομένου βίντεο, συμπεριλαμβανομένων των νέων προϊόντων σας ή ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με την επιχείρησή σας. 

Ο καλύτερος τρόπος για να αξιοποιήσετε το περιεχόμενο βίντεο είναι να το ενσωματώσετε σε όλες τις προσπάθειες Μarketing σας. Όταν δημιουργούνται στρατηγικά, τα βίντεο μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αυξήσουν την αλληλεπίδραση με τα Blog Posts σας. Ως αποτέλεσμα, αυτό θα βελτιώσει επίσης τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενό σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε