Web Design
Instagram Shopping: Πώς να αυξήσετε την έκθεση της επιχείρησής σας

Instagram Shopping: Πώς να αυξήσετε την έκθεση της επιχείρησής σας

Τα καταστήματα Instagram και οι αναρτήσεις για αγορές προσφέρουν μια πλήρως συναρπαστική εμπειρία αγορών μέσα στην εφαρμογή Instagram που επιτρέπει στους καταναλωτές να ανακαλύψουν νέα προϊόντα και σε ορισμένες χώρες, να ολοκληρώσουν μια συναλλαγή αγορών χωρίς να εγκαταλείψουν την εφαρμογή. Το Instagram μπορεί να δώσει μεγάλη ώθηση στην επιχείρησή σας όπως και η κατασκευή ιστοσελίδων.

Για τις επιχειρήσεις που δεν έχουν ακόμη πρόσβαση στη λειτουργία ολοκλήρωσης αγοράς του Instagram, τα καταστήματα εξακολουθούν να παρέχουν τεράστιες δυνατότητες να αυξήσουν την κυκλοφορία στα καταστήματα e-commerce.

Το Instagram δίνει σαφή σήματα ότι έχει αρχίσει να δίνει προτεραιότητα στα καταστήματα. Πρόσφατα αναδιάταξαν τα εικονίδια στην εφαρμογή για να δώσουν προτεραιότητα στις λειτουργίες του καταστήματος. Το εικονίδιο «Shop» βρίσκεται τώρα στο κάτω μέρος της οθόνης, διευκολύνοντας τους χρήστες να ψωνίζουν στην πλατφόρμα.

Καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές αρχίζουν να αναζητούν προϊόντα στην πλατφόρμα, θα περιμένουν ότι το περιεχόμενο θα διαθέτει product tags, οπότε είναι σημαντικό να κάνετε αυτές τις ετικέτες βασικό μέρος της στρατηγικής σας στο Instagram. Αυτό σας δίνει την ευκαιρία να δημιουργήσετε μια νέα βάση πελατών και να προσελκύσετε εκ νέου κοινό για να τους επιτρέψετε να αγοράσουν.

Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να μοιράζεστε τακτικά τα προϊόντα προϊόντων σε όλους τους τύπους περιεχομένου σας, ενώ θα διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας παρέχει επίσης αξία και δεν είναι απλώς αναρτήσεις πωλήσεων.

Βελτιστοποιήστε το product tagging

Όπως συμβαίνει με όλες τις πτυχές του Social Media Marketing, χρειάζεστε μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική για να αποκομίσετε το μεγαλύτερο όφελος από το κατάστημά σας στο Instagram. Όταν σκιαγραφείτε τη στρατηγική σας, σκεφτείτε πώς χρησιμοποιούν οι καταναλωτές το Instagram.

Δεν έρχονται στο Instagram για αγορές, οπότε το περιεχόμενό σας πρέπει να παρέχει αξία με άλλους τρόπους για να αυξήσετε την αφοσίωση και να δημιουργήσετε συνδέσεις με το κοινό σας. Το κοινό που βλέπει το περιεχόμενό σας δεν αφιερώνει πολύ χρόνο σε αυτό, οπότε για να τους ενθαρρύνετε να αναλάβουν δράση όταν βλέπουν ένα προϊόν που τους αρέσει, πρέπει να κάνετε τη διαδικασία γρήγορη και εύκολη γι 'αυτούς. Όσο πιο απλό είναι, τόσο πιο πιθανό είναι να αγοράσουν.

Τέλος, επιλέξτε εικόνες που αντικατοπτρίζουν την ποικιλομορφία του κοινού σας. Η διασφάλιση ότι τα μέλη του κοινού σας βλέπουν τον εαυτό τους στο περιεχόμενό σας θα τα βοηθήσει να αποφασίσουν αν το προϊόν σας είναι κατάλληλο για αυτούς. Αυτό ισχύει για όλο το περιεχόμενο, όχι μόνο για περιεχόμενο με ετικέτες προϊόντων. Είναι σημαντικό να λαμβάνετε υπόψη με κάθε ανάρτηση, story και Reel που δημοσιεύετε στο Instagram.

Δώστε προτεραιότητα στο περιεχόμενο βίντεο με product tags 

Τα οφέλη από τη χρήση βίντεο στο Instagram είναι τεράστια. Η κίνηση ενός εμποδίζει τους ανθρώπους να κάνουν scroll στο feed.

Θέλετε να χρησιμοποιήσετε μια ποικιλία τύπων βίντεο στο σχέδιο περιεχομένου σας για Stories, Reels, IGTV και αναρτήσεις ροής, ώστε το κοινό σας να μπορεί να βρίσκει μεγαλύτερη ποικιλία περιεχομένου και να αλληλεπιδρά με αυτό.

Reels

Το Instagram Reels είναι η πιο πρόσφατη τοποθέτηση που επιτρέπει την επισήμανση προϊόντων για ανακάλυψη. Χρησιμοποιώντας product tags σε Reels, τα προϊόντα σας μπορούν να ανακαλυφθούν στη ροή Reels, στις ροές hashtag και στη ροή Explore. Συμπεριλάβετε μια λεζάντα με παρότρυνση για δράση (CTA) και χρησιμοποιήστε σχετικά hashtags για να αυξήσετε την ανακάλυψη των τροχών σας.

Instagram Stories

Αυτό καθιστά τις Ιστορίες ένα εξαιρετικό μέρος για να μοιράζεστε προϊόντα και να προσθέτετε ετικέτες για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο κατάστημά σας στο Instagram. Εάν διαθέτετε τη λειτουργία Swipe-Up, το Instagram συνιστά να προσθέσετε ένα σάρωση προς τα πάνω στη σελίδα του προϊόντος.

Το Instagram περιγράφει τα καταστήματα ως έναν τρόπο για τους χρήστες να "βλέπουν, να αγγίζουν, να ψωνίζουν" και δίνει την ευκαιρία στους καταναλωτές να ανακαλύψουν προϊόντα στη ροή τους, τα Stories, τα Reels και τo Explore.

Πατώντας το product tag, οι χρήστες μπορούν να ανακαλύψουν γρήγορα περισσότερα για το προϊόν, να περιηγηθούν στις συλλογές και να αγοράσουν απρόσκοπτα ένα προϊόν είτε εντός εφαρμογής  είτε μέσω του e-shop. Τα Instagram Shops έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν την αγοραστική εμπειρία απλή.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε