Web Design
Πώς να χρησιμοποιήσετε το Influencer Marketing προς όφελος της επιχείρησης σας

Πώς να χρησιμοποιήσετε το Influencer Marketing προς όφελος της επιχείρησης σας

Στον κόσμο του Digital Marketing υπάρχουν τόσοι πολλοί διαφορετικοί τρόποι Marketing που μπορείτε να επιλέξετε για να προωθήσετε την επιχείρησή σας και τα προϊόντα της.

Το Influencer Marketing είναι ένας τύπος Marketing στα Social Media που χρησιμοποιεί παρουσιάσεις και αναφορές προϊόντων από Ιnfluencers, δηλαδή άτομα που έχουν ήδη ένα αφοσιωμένο κοινό, το οποίο τους εμπιστεύεται και τους ακολουθεί. Το Influencer Marketing λειτουργεί λόγω του υψηλού βαθμού εμπιστοσύνης που έχουν δημιουργήσει οι influencers με τους followers τους και οι συστάσεις από αυτούς χρησιμεύουν ως μια μορφή κοινωνικής απόδειξης στο κοινό σας. Η αξιοποίηση του Influencer Marketing μαζί με μία κατασκευή ιστοσελίδας για την επιχείρησή σας θα σας φέρει πιο κοντά στην επιτυχία.

Πώς να βρείτε Influencers

Όπως κάθε στρατηγική, η έρευνα είναι το πρώτο βήμα. Επιλέξτε την πλατφόρμα στην οποία θέλετε να εστιάσετε πρώτα. Μπορείτε πάντα να επεκταθείτε και σε άλλες πλατφόρμες αργότερα, αλλά αν μόλις ξεκινάτε, μείνετε σε μία. Στην ιδανική περίπτωση, η επιχείρησή σας θα πρέπει να έχει ήδη παρουσία online ή να ξεκινήσει να έχει μία. 

Εάν δεν είστε σίγουροι από πού να ξεκινήσετε κάντε μία έρευνα για να προσδιορίσετε που βρίσκεται το κοινό σας και σε ποιες πλατφόρμες αναφέρεται σε εσάς και θα σας βοηθήσει να βρείτε την σωστή πλατφόρμα για εσάς. Ο κλάδος στον οποίο βρίσκεστε έχει επίσης σημασία όταν σχεδιάζετε να εφαρμόσετε μια στρατηγική Influencer Μarketing.

Καθορίστε έναν προϋπολογισμό και μια στρατηγική διαχείρισης

Πριν ξεκινήσετε τις στρατηγικές σας, είναι σημαντικό να καθορίσετε τον προϋπολογισμό σας. Φροντίστε επίσης να λάβετε υπόψη σας το χρόνο για τον προγραμματισμό, την εκτέλεση και την αναθεώρηση του προγράμματος με έναν Influencer. Είναι σημαντικό να παρακολουθείτε το περιεχόμενο που δημιουργεί ο Influencer για εσάς, σε περίπτωση που χρειαστούν διορθώσεις.

Αποφασίστε για τους στόχους σας

Οι δύο πιο συνηθισμένοι λόγοι για τη χρήση του Influencer Marketing είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησής σας και η αύξηση των πωλήσεων. Ωστόσο, αντί να ορίσετε αυτούς τους γενικούς στόχους ως τους δύο στόχους σας, θα είναι πιο αποτελεσματικό να ξεκινήσετε τη στρατηγική σας ικανοποιώντας τις ανάγκες σας.

Οι Influencers έχουν τη δυνατότητα να προσεγγίσουν ένα πολύ συγκεκριμένο κοινό. Αντί να βασίζεστε σε χιλιάδες followers, οι Influencers θα σας βοηθήσουν να εξασφαλίσετε ένα πολύ στοχευμένο κοινό που είναι πιθανό να ενδιαφέρεται για τα προϊόντα σας που διαβάζει και ασχολείται με το περιεχόμενό σας.

Το μήνυμά σας είναι εξίσου σημαντικό με τον στόχο σας. Ενώ δεν θέλετε να καταπνίξετε τη δημιουργικότητα και τη μοναδικότητα ενός Influencer, δεν θέλετε επίσης να δημοσιεύουν κάτι τελικά που δεν σχετίζεται με την επιχείρησή σας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. 

Πώς να προσεγγίσετε έναν Influencer

Με ένα σχέδιο που έχει οριστεί γύρω από το δίκτυό σας, τους στόχους και τους τύπους Influencer που θέλετε να στοχεύσετε, είναι σημαντική και η έρευνα που θα κάνετε για να βρείτε πραγματικά τον κατάλληλο Influencer για να συνεργαστείτε.

Κατά τη διάρκεια αυτής της έρευνας, λάβετε υπόψη τα παρακάτω:

  • Ο Influencer έχει δημοσιεύσει ήδη παρόμοια πράγματα με την υπηρεσία σας;
  • Έχουν συνεργαστεί με παρόμοιες επιχειρήσεις στο παρελθόν;

Αναθεωρήστε και βελτιώστε τη στρατηγική σας

Ακόμα κι αν η καμπάνια με Influencers είναι σε εξέλιξη, θα πρέπει να έχετε προκαθορισμένες ημερομηνίες όπου θα μετρήσετε την πρόοδό της. Δεν είναι όλες οι καμπάνιες επιτυχημένες, αλλά η αξιολόγησή τους και η μέτρησή τους θα συμβάλλουν σε μια πιο πετυχημένη καμπάνια στο μέλλον.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε