Web Design
7 λάθη στο Digital Marketing και πως να τα αποφύγετε

7 λάθη στο Digital Marketing και πως να τα αποφύγετε

Είναι το 2021 και ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησής σας, είναι σχεδόν σίγουρο ότι το Digital Marketing αποτελεί βασικό μέρος του Marketing σας. Με έναν μέσο χρήστη να ξοδεύει περίπου 6 ώρες online κάθε μέρα, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ο επόμενος πελάτης σας να σας βρει στο διαδίκτυο.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο κάθε επιχείρηση πρέπει να έχει μια σταθερή στρατηγική Digital Marketing. Όμως, οι επιχειρήσεις κάνουν λάθη και εδώ θα βρείτε συγκεντρωμένα τα πιο κοινά λάθη στο Digital Marketing που πρέπει να αποφύγετε αλλά φυσικά μπορείτε να μάθετε και από αυτά. Όπως και στη κατασκευή ιστοσελίδων, είναι σημαντικό να εντοπίζονται γρήγορα τα λάθη για την άριστη παρουσία σας στο διαδίκτυο.

Αγνοείτε τους mobile χρήστες

Η βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για χρήστες κινητών είναι μια από τις πιο σημαντικές στρατηγικές Digital Marketing στις μέρες μας. Βρισκόμαστε στην εποχή των mobile users, με περισσότερους από 5 δισεκατομμύρια χρήστες  (και σχεδόν 4 δισεκατομμύρια στα Social Media). Αυτό θα ήταν πιθανώς ένα από τα πιο ασυγχώρητα λάθη Digital Marketing που ίσως διαπραχθούν.

Δεν έχετε Blog για την ιστοσελίδα σας

Το να έχετε ένα τμήμα Blog στον ιστότοπο της επιχείρησής σας είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αναδείξετε πολλά πράγματα. Τα Blog μπορούν να σας βοηθήσουν να ενισχύσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο. Μπορεί και να συμβάλλει στην προσέλκυση νέων χρηστών. Είναι επίσης μια δίοδος αλληλεπίδρασης μεταξύ εσάς και των επισκεπτών σας. Επιπλέον, μπορείτε σίγουρα να ενσωματώσετε τα Blog posts σας και να τα μετατρέψετε σε περιεχόμενο που μπορείτε να εμφανίζετε τακτικά στα Social Media σας.

Δεν έχετε παρουσία στα Social Media

Είναι δεδομένο στις μέρες μας όταν πρόκειται για στρατηγική, ότι η επιχείρησή σας πρέπει να έχει Social Media. Το Social Media Marketing είναι η πιο οικονομικά αποδοτική στρατηγική και θα επωφεληθείτε από αυτήν. Επιπλέον, υπάρχουν πολλές πλατφόρμες για να διαλέξετε (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn) με κάθε πλατφόρμα να διαφέρει στον τρόπο με τον οποίο μπορεί να διαφημιστεί το brand σας.

Η επιχείρηση σας δεν έχει κανάλι στο YouTube

Ένα άλλο κοινό λάθος Digital Marketing είναι η μη χρήση video-sharing πλατφορμών για την προώθηση της επιχείρησής σας. Το περιεχόμενο βίντεο στο Digital Marketing είναι μια εξαιρετική στρατηγική και είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας και να τους ζητήσετε να επισκεφτούν τον ιστότοπο σας.

Έχετε πολλά Target Group

Ενώ το να στοχεύεις σε όλους δεν είναι απαραίτητα κακό, η γνώση και ο περιορισμός των target group είναι πραγματικά αυτό που λειτουργεί καλύτερα. Εξετάστε τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού-στόχου σας για να μάθετε για τις συνήθειες τους. Εάν γνωρίζετε ποιο είναι το κοινό στόχο σας, θα πρέπει να είστε σε θέση να σχεδιάσετε τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να το προσεγγίσετε.

Δεν μετράτε το ROI

Για τον αποτελεσματικό προσδιορισμό του κέρδους σας, το Return on Investment (ROI) είναι μια πολύ σημαντική μέτρηση που υπολογίζεται από τις επιχειρήσεις. Με τη μέτρηση και την παρακολούθησης του ROI, θα έχετε μια καλύτερη κατανόηση για τις αποδόσεις της επιχείρησης σας και σε ποιους τομείς πρέπει να εστιάσετε.

Δεν βελτιστοποιείτε για SEO

Όπως γνωρίζουμε, το Search Engine Optimization (SEO) κάνει θαύματα για την online παρουσία της επιχείρησής σας. Επομένως, με το να μη χρησιμοποιείτε αυτή τη στρατηγική στην ιστοσελίδα σας, είναι πιθανό να μην εμφανίζεστε αρκετά ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης των χρηστών σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε