Web Design
σελίδα Google My Business για να διευρύνετε το κοινό σας

Πώς να χρησιμοποιήσετε τη σελίδα Google My Business για να διευρύνετε το κοινό σας

Η Google είναι ο ιστότοπος με τις περισσότερες επισκέψεις στον κόσμο. Ο ιστότοπος κατέχει επί του παρόντος περισσότερο από το 92% του μεριδίου αγοράς των μηχανών αναζήτησης. Η δημιουργία ενός Εταιρικού προφίλ Google είναι ένας σημαντικός τρόπος για να προσελκύσετε νέους χρήστες στην επιχείρησή σας μέσω της αναζήτησης και των Χαρτών Google.

Πώς να βελτιστοποιήσετε το προφίλ σας στο Google My Business

Η Google καθορίζει την κατάταξη τοπικής αναζήτησης με βάση τρεις παράγοντες:
Relevance: Πόσο καλά ταιριάζει η καταχώρισή σας στο Google My Business με μια αναζήτηση
Distance: Πόσο απέχει η τοποθεσία σας από την αναζήτηση
Prominence: Πόσο γνωστή είναι η επιχείρησή σας (με βάση παράγοντες όπως links, αριθμός κριτικών, βαθμολογία κριτικής και SEO)

Ορισμένα βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να μεγιστοποιήσετε τη βαθμολογία σας και για τους τρεις παράγοντες είναι:

Α) Συμπλήρωση όλων των στοιχείων του προφίλ σας
Οι χρήστες έχουν 2,7 φορές περισσότερες πιθανότητες να θεωρήσουν την επιχείρησή σας αξιόπιστη, εάν έχετε ένα πλήρες Εταιρικό προφίλ Google. Είναι επίσης 70% πιο πιθανό να επισκεφτούν πραγματικά την τοποθεσία σας.

B) Επαλήθευση στις τοποθεσίες σας
Οι επαληθευμένες τοποθεσίες επιχειρήσεων είναι "πιο πιθανό να εμφανίζονται στα αποτελέσματα τοπικής αναζήτησης σε όλα τα προϊόντα Google, όπως οι Χάρτες και η Αναζήτηση". Η συμπερίληψη μιας επαληθευμένης τοποθεσίας συμβάλλει επίσης στη βελτίωση της βαθμολογίας σας για τον παράγοντα κατάταξης απόστασης.

Γ) Προσθήκη πραγματικών εικόνων και βίντεο της επιχείρησής σας
Το Εταιρικό προφίλ σας Google περιλαμβάνει ένα λογότυπο και μια φωτογραφία εξωφύλλου. Χρησιμοποιήστε εικόνες συνεπείς με αυτές στα προφίλ σας στα Social Media για να διευκολύνετε τους χρήστες να αναγνωρίσουν την εταιρεία σας. Αλλά μην σταματήσετε εκεί. Προσθέστε εικόνες και βίντεο για να δείξετε την τοποθεσία, το περιβάλλον εργασίας και την ομάδα σας.

Δ) Προσθήκη keywords
Η χρήση των σωστών λέξεων-κλειδιών θα βελτιώσει τη συνάφεια. Το Google Analytics μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να ανακαλύψετε όρους που χρησιμοποιούν οι χρήστες για την αναζήτηση της επιχείρησής σας. Ενσωματώστε τα με φυσικό τρόπο στην περιγραφή της επιχείρησής σας.

Ε) Απαντήσεις σε κριτικές και ερωτήσεις
Οι χρήστες εμπιστεύονται τους άλλους περισσότερο από ό,τι εμπιστεύονται τις επιχειρήσεις. Μια καλή κριτική μπορεί να είναι ο αποφασιστικός παράγοντας που συμβουλεύει τους υποψήφιους χρήστες υπέρ σας. Οι κριτικές βελτιώνουν επίσης την κατάταξή σας στο Google.

Βασικό στοιχείο πριν ξεκινήσετε είναι η κατασκευή του website της εταιρείας σας μέσω της οποίας το κοινό θα μάθει για σας και θα μπορέσετε να δημιουργήσετε στενές σχέσεις μαζί του.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε