Web Design
Copies για τις Landing Pages των site / e-shop σας

Πώς να δημιουργήσετε ακαταμάχητα Copies για τις Landing Pages των site / e-shop σας

Μετά την ολοκληρωμένη και άρτια κατασκευή της επαγγελματικής ιστοσελίδας σας, για να δημιουργήσετε landing pages που ενθαρρύνουν τους νέους χρήστες σας να κάνουν κλικ στο Click To Action, πρέπει να προχωρήσετε στη βελτιστοποίηση της landing page σας ήδη από το πρώτο στάδιο του «ταξιδιού προς αγορά» του χρήστη, εκεί όπου το κοινό σας αρχίζει να γνωρίζει την εταιρεία σας.

Το πρώτο στάδιο κατά το ταξίδι του χρήστη προς αναζήτηση κάποιου προϊόντος ονομάζεται Top of the Funnel (TOFU). Το κοινό σας που βρίσκεται σε αυτό το στάδιο δεν είναι ακόμη έτοιμο να αγοράσει το προϊόν σας. Αντίθετα, θέλουν να μάθουν περισσότερα για τη θέση σας στο σύνολό της. Έχουν ερωτήσεις και είστε σε θέση να τις απαντήσετε.
Μόλις σας εντοπίσει κάποιος χρήστης κατά τη διάρκεια του πρώτου σταδίου, μπορείτε να εστιάσετε περισσότερο στο προϊόν στη μέση του «ταξιδιού» και στο τελευταίο στάδιο. Στόχος είναι να επικεντρώσετε την προσοχή τους ήδη από το πρώτο στάδιο, ώστε να μπορείτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη τους στη μέση του «ταξιδιού» τους και να εμποδίσετε μια μετατροπή στο τελευταίο στάδιο.

Πώς θα δημιουργήσετε ακαταμάχητα Copies;

Κεντρίστε το ενδιαφέρον του αναγνώστη
Οι καλοί τίτλοι δεν προορίζονται μόνο για άρθρα και αναρτήσεις blogs. Η επάνω κεφαλίδα της landing pages σας δίνει γρήγορα την πρώτη εντύπωση. Εξάλλου, είναι πιθανώς η πρώτη γραμμή κειμένου που θα δουν οι χρήστες. Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε έναν δοκιμασμένο τύπο επικεφαλίδας για να του δώσετε κάποια δομή. Μερικά παραδείγματα τύπων επικεφαλίδων περιλαμβάνουν:

Call to action headlines, που δείχνουν τι το προϊόν σας δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να κάνουν.

How-to headlines που σας δίνουν τη δυνατότητα να εξηγήσετε κάτι στο κοινό σας.

Playful headlines που χρησιμοποιούν ‘’πιασάρικες’’ λέξεις ή φράσεις για να κεντρίσουν το ενδιαφέρον του κοινού σας.

Αποφύγετε την αργκό γλώσσα
Το αργκό είναι γλώσσα που έχει νόημα μόνο σε μια συγκεκριμένη επαγγελματική θέση. Στα περισσότερα Landing Pages Copies, θα πρέπει να το αποφεύγετε όσο το δυνατόν περισσότερο, διότι μπορεί να αποσπάσει την προσοχή από την πρόταση αξίας της εταιρείας σας.

Προσθέστε σχετικές λέξεις-κλειδιά

Θα πρέπει πάντα να ενσωματώνετε σχετικές λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενο της Landing Page σας, διότι οι χρήστες έχουν τις μικρότερες πιθανότητες να χρησιμοποιήσουν επώνυμους όρους αναζήτησης για να βρουν τη Landing Page σας. Επομένως, θα πρέπει να στοχεύσετε σχετικές λέξεις που φέρνουν επισκέπτες που αναζητούν πληροφορίες.

Δείξτε την επιτυχία σας με κοινωνική απόδειξη

Στο πρώτο στάδιο του ταξιδιού του, ο χρήστης δεν έχει ακόμη πολλούς λόγους να σας εμπιστευτεί, επομένως πρέπει να του δώσετε στοιχεία για να σας εμπιστευτεί, όπως κριτικές, μαρτυρίες άλλων χρηστών, αναφορές στα Social Media.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε