Web Design
Πώς να χρησιμοποιήσετε τα Youtube Shorts για τη προώθηση της επιχείρησής σας

Πώς να χρησιμοποιήσετε τα Youtube Shorts για τη προώθηση της επιχείρησής σας

Περισσότερο από ποτέ, οι χρήστες του διαδικτύου αναζητούν σύντομες πληροφορίες και ψυχαγωγία στις οποίες μπορούν να έχουν πρόσβαση από διάφορες συσκευές. Συνεπώς, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το YouTube έχει δημιουργήσει τη δική του έκδοση περιεχομένου μικρής διάρκειας, τα YouTube Shorts.

Παρά τα οφέλη από τη χρήση περιεχομένου βίντεο για την αύξηση της αναγνωσιμότητας μιας επιχείρησης, οι περισσότερες στρατηγικές Μarketing επικεντρώνονται στα πιο συμβατικά ψηφιακά κανάλια όπως το Instagram, το Facebook ή το Twitter και όχι το YouTube. Αυτό μπορεί να οφείλεται στην τεράστια ποικιλία και τον όγκο περιεχομένου που προσφέρει το YouTube, καθιστώντας δύσκολο τον προσδιορισμό του κοινού και των πιο αποτελεσματικών χρήσεων της πλατφόρμας. Μαζί με την σωστή αξιοποίηση των Social Media χρειάζεστε βέβαια και μια καλή κατασκευή ιστοσελίδας.

Σε μια εποχή των Instagram Reels και TikTok, είναι σημαντικό να αποφασίσουμε αν θα πρέπει να αξιοποιήσουμε ή όχι τα Shorts του YouTube. Χρειάζεται μόνο να έχετε κατά νου μερικά πράγματα όταν χρησιμοποιείτε YouTube shorts για να προωθήσετε την επιχείρησή σας.

Να έχετε ξεκάθαρους στόχους

Το YouTube μπορεί να οδηγήσει σε πολύ γρήγορη έκθεση του περιεχομένου σας σε χιλιάδες άτομα, γι’ αυτό πάρα πολλοί χρήστες δημοσιεύουν περιεχόμενο στη πλατφόρμα αυτή.

Όταν δημιουργείτε τα Shorts σας, πρέπει να έχετε κατά νου ότι έχετε 15 δευτερόλεπτα για να μετατρέψετε τους θεατές σας σε subscribers. Για να γίνει αυτό, πρέπει να δημιουργήσετε περιεχόμενο που προσφέρει αξία, πληροφορίες, γνώσεις και, κυρίως, μια λύση. Μπορείτε να δημιουργήσετε YouTube Shorts για οποιοδήποτε θέμα θέλετε να προωθήσετε.

Ενημερώστε τους χρήστες για μελλοντικές ενέργειες

Ως μια επιχείρηση, πρέπει να ενημερώσετε το κοινό για τις μελλοντικές σας ενέργειες. Τα YouTube Shorts μπορούν να σας βοηθήσουν να το κάνετε επιτρέποντάς σας να δημιουργήσετε βίντεο ή περιεχόμενο με product launches, τις ερωτήσεις και απαντήσεις και πολλές άλλες κατηγορίες βίντεο.

Είναι επίσης απαραίτητο να καθορίσετε και να γνωρίζετε ποιο είναι το κοινό σας. Αυτό σημαίνει να ξεκινήσετε να δημιουργείτε βίντεο σχετικά με τις ανησυχίες των χρηστών και να τους αφήνετε να μοιράζονται τις σκέψεις τους στην ενότητα σχολίων.

Το όφελος από αυτό είναι ότι το κοινό θα ασχοληθεί με την επιχείρησή σας. Για να μετρήσετε την ανταπόκριση του κοινού, μπορείτε να δείτε τα αναλυτικά στοιχεία που παρέχουν τα YouTube Shorts και έτσι μπορείτε να αλλάξετε τη στρατηγική σας για να βελτιώσετε τα αποτελέσματα σας.

Μοιραστείτε κριτικές των χρηστών

Η κοινή χρήση κριτικών και σχολίων χρηστών με το νέο σας κοινό είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προωθήσετε την επιχείρησή σας. Είναι μια μορφή Marketing που μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να γίνει ευρύτερα αναγνωρισμένη.

Όταν το κοινό σας γνωρίζει ποιοι είστε, θα σας εμπιστευτεί περισσότερο και θα αυξήσετε την αναγνωσιμότητα της επιχείρησής σας. Επομένως, μην ξεχάσετε να μοιραστείτε κριτικές για να προσελκύσετε νέους χρήστες.

Η συνέπεια είναι το παν

Στο Youtube δεν αρκεί να ανεβάζετε απλά πολλά βίντεο μαζί. Το παν στα Social Media είναι να βρείτε τη κατάλληλη θεματολογία και μορφή για το περιεχόμενο σας και να δημιουργήσετε μια κοινότητα.

Το περιεχόμενο πρέπει να είναι ουσιώδες και έξυπνο γιατί σε κανέναν δεν αρέσει μονότονο περιεχόμενο που ακολουθεί την ίδια μορφή με άλλα. Βεβαιωθείτε ότι δημοσιεύετε βίντεο που είναι ενημερωτικά μαζί με τη σωστή μουσική που συνδέεται με το περιεχόμενό σας, ώστε να διατηρήσετε την προσοχή των θεατών.

Είναι σαφές ότι τα YouTube Shorts μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προώθηση της επιχείρησής σας με πολλούς τρόπους. Το YouTube Shorts παρέχει μια ισχυρή, καθιερωμένη πλατφόρμα με τεράστιο κοινό και ένα προσβάσιμο εργαλείο δημιουργίας περιεχομένου. Ενώ υπάρχουν ορισμένες ανησυχίες, με εκτεταμένες δοκιμές και βελτιώσεις με την πάροδο του χρόνου, το YouTube φαίνεται να έχει συνδυάσει περιεχόμενο τόσο μεγάλου μήκους όσο και μικρού μήκους, ώστε οι επιχειρήσεις να μπορούν να το χρησιμοποιούν αποτελεσματικά.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε