Web Design
Πώς να προσεγγίσετε ένα μεγαλύτερο κοινό μέσω του Instagram για την επιχείρησή σας

Πώς να προσεγγίσετε ένα μεγαλύτερο κοινό μέσω του Instagram για την επιχείρησή σας

Το Instagram είναι το ιδανικό μέρος για εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπους να μοιράζονται τις φωτογραφίες, τα βίντεο και τα stories τους κάθε μέρα. Στη συνέχεια, θα γίνει αναφορά στο πως να χρησιμοποιήσετε το Instagram για την επιχείρησή σας και το πώς μπορείτε να συνδεθείτε με το κοινό σας στην πλατφόρμα.

Αποφασίστε γιατί χρησιμοποιείτε το Instagram για την επιχείρησή σας

Όταν χρησιμοποιείτε οποιοδήποτε κανάλι Marketing, είναι σημαντικό να έχετε καθορίσει στόχους που θέλετε να επιτύχετε. Το Instagram δεν διαφέρει σε αυτό.

Οι κοινοί επιχειρηματικοί στόχοι στο Instagram περιλαμβάνουν:

  • Αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης
  • Δημιουργία μιας κοινότητας
  • Ανάδειξη των αξιών της επιχείρησης
  • Πώληση προϊόντων και υπηρεσιών

Καθορίστε τους στόχους σας και παρακολουθήστε τους συνεχώς. Με το να ακολουθείτε σαφείς στόχους μπορείτε να είστε πιο μεθοδικοί με το περιεχόμενο σας στο Instagram.

Βελτιστοποιήστε το προφίλ σας

Εάν χρησιμοποιείτε το Instagram για επαγγελματικούς λόγους, σκεφτείτε το προφίλ σας ως την αρχική σας σελίδα. Έχετε όριο 150 χαρακτήρες, ένα link και μερικά Call-to-Action buttons για να κερδίσετε τους χρήστες, οπότε βεβαιωθείτε ότι το προφίλ σας δημιουργεί την καλύτερη εντύπωση στο κοινό-στόχο σας.

Αρχικά, βεβαιωθείτε ότι έχετε κάνει το προφίλ σας στο Instagram επαγγελματικό. Οι επαγγελματικοί λογαριασμοί προσφέρουν επιπλέον δυνατότητες που σας επιτρέπουν να επεκτείνετε το προφίλ σας, να παρακολουθείτε την απόδοση περιεχομένου και να προωθείτε προϊόντα στο Instagram. Το link θα πρέπει να οδηγεί στον ιστότοπό σας, για αυτό χρειάζεστε μια άρτια κατασκευή ιστοσελίδας.

Βρείτε την οπτική σας αισθητική

Στο Instagram, το οπτικό αποτέλεσμα του προφίλ σας είναι εξαιρετικά σημαντικό. Αλλά αυτό που λειτουργεί για μια επιχείρηση μπορεί να μην είναι κατάλληλο για τη δική σας. Δώστε προσοχή στην παλέτα χρωμάτων σας. Μερικοί από τους πιο επιτυχημένους λογαριασμούς Instagram τείνουν να χρησιμοποιούν μια επιλεγμένη παλέτα χρωμάτων για τις φωτογραφίες τους, βοηθώντας τους να δημιουργήσουν ένα ξεχωριστό στυλ.

Προγραμματίστε τις δημοσιεύσεις στο προφίλ σας

Η τήρηση ενός τακτικού χρονοδιαγράμματος αναρτήσεων σας βοηθά να εμφανίζεστε στα feed του κοινού σας αρκετά συχνά, αλλά όχι σε ενοχλητικό βαθμό που να θέλουν να σας κάνουν unfollow. Το Instagram προσπαθεί να δείξει σε κάθε άτομο το περιεχόμενο που είναι πιο πιθανό να απολαύσει, έτσι αναζητά περιεχόμενο που είναι πρόσφατο και σχετικό με τα ενδιαφέροντα του καθενός.

Ο αλγόριθμος του Instagram χρησιμοποιεί machine learning για τη συνεχή μελέτη της δραστηριότητας κάθε ατόμου και προσαρμόζει ανάλογα το feed του. Οι άνθρωποι δεν μπορούν να αλληλεπιδράσουν με αυτό που δεν βλέπουν. Όσο περισσότερο αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενό σας, τόσο πιο συχνά θα το βλέπουν στο feed τους στο Instagram.

Αξιοποιήστε τα hashtags για να προσεγγίσετε νέο κοινό

Τα hashtags έχουν γίνει ένας ομοιόμορφος τρόπος κατηγοριοποίησης περιεχομένου σε πολλές πλατφόρμες Social Media. Τα hashtags επιτρέπουν στους χρήστες του Instagram να ανακαλύπτουν περιεχόμενο και λογαριασμούς που μπορεί να θέλουν να ακολουθήσουν.

Ασχοληθείτε με την κοινότητά σας

Η χρήση του Instagram για την επιχείρησή σας δεν σημαίνει μετατροπή του προφίλ σας σε μια πλατφόρμα πωλήσεων. Το Instagram είναι μια πλατφόρμα Social Media, οπότε χρειάζεται να είστε πιο προσιτοί. Εάν κάποιος αφιερώνει χρόνο για να μοιραστεί τις σκέψεις του μαζί σας, είναι σημαντικό να του απαντήσετε και να δείξετε ανταπόκριση.

Η απάντηση στα σχόλια είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε μια ισχυρή κοινότητα στο Instagram. Για τις αναρτήσεις σας, χρησιμοποιήστε το caption σας για να κάνετε ερωτήσεις και πείτε στους χρήστες να μοιραστούν τις σκέψεις τους στα σχόλια.

Πειραματιστείτε με διαφορετικούς τύπους περιεχομένου

Το Instagram εστιάζει κυρίως σε φωτογραφίες αλλά υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι να ανεβάσετε περιεχόμενο όπως:

  • Βίντεο
  • Carousels
  • Stories
  • IGTV

Μπορείτε επίσης να συνεργαστείτε με κάποιον Influencer για να προωθήσει τις υπηρεσίες και το περιεχόμενό σας με αποτέλεσμα να συνδεθείτε με ένα μεγαλύτερο κοινό. Και αν θέλετε να αυξήσετε την αλληλεπίδραση των χρηστών μαζί σας, είναι σημαντικό να αξιοποιήσετε διαφορετικούς τύπους περιεχομένου.

Αναλύστε τα αποτελέσματά σας

Είναι σημαντικό να ελέγχετε τακτικά τα αναλυτικά στοιχεία του Instagram σας. Αν θέλετε να αποκτήσετε περισσότερους followers, να διατηρήσετε το κοινό σας αφοσιωμένο και να προωθήσετε την επιχείρησή σας στο Instagram, πρέπει να παρακολουθείτε την απόδοση του περιεχομένου σας.

Το ενσωματωμένο εργαλείο ανάλυσης του Instagram, το Instagram Insights, είναι μια καλή αρχή, αλλά μπορείτε να έχετε πρόσβαση μόνο μέσω κινητού. Επιπλέον, θα πρέπει να ανοίξετε κάθε μεμονωμένη ανάρτηση για να ελέγξετε βασικές μετρήσεις, όπως likes, σχόλια και κοινοποιήσεις.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε