Web Design
ιστοσελίδες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για μικρές επιχειρήσεις

Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ιστοσελίδες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για μικρές επιχειρήσεις

Εάν έχετε μια επιχείρηση, πιθανότατα ξοδεύετε πολύ χρόνο προσπαθώντας να ανακαλύψετε τις πιο πρόσφατες συμβουλές Social Media Marketing και δικαιολογημένα, διότι υπάρχουν τώρα 4,2 δισεκατομμύρια ενεργοί χρήστες Social Media—σχεδόν διπλάσιοι από ό,τι πριν από μόλις πέντε χρόνια. Αυτοί οι χρήστες περνούν κατά μέσο όρο 2 ώρες και 25 λεπτά σε Social Media κάθε μέρα.

Πώς θα μπορέσετε επομένως να προωθήσετε την εταιρεία σας μέσα από τα Social Media και να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας;

1. Ξεκινήστε με ένα σχέδιο
Είναι εύκολο να ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε τα Social Media για επαγγελματικούς σκοπούς. Όλοι τα χρησιμοποιούμε στην καθημερινή μας ζωή, επομένως υπάρχει ένα επίπεδο άνεσης με τα εργαλεία. Αλλά προτού αρχίσετε, θυμηθείτε: κάθε καλή επιχειρηματική στρατηγική ξεκινά με ένα καλό σχέδιο. Ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα κοινωνικά εργαλεία δωρεάν. Αλλά ο χρόνος και η προσπάθεια που απαιτείται εξακολουθούν να αποτελούν επένδυση στην επιχείρησή σας.

2. Αποφασίστε ποιες πλατφόρμες είναι κατάλληλες για εσάς
Μην κάνετε υποθέσεις σχετικά με το πού ξοδεύει το κοινό σας το χρόνο του στο διαδίκτυο.
Προκειμένου να βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε αποτελεσματικά τα Social Media, θα χρειαστεί να πραγματοποιήσετε κάποια δική σας έρευνα. Αυτό θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε πώς το συγκεκριμένο κοινό σας ξοδεύει το χρόνο του στο διαδίκτυο. Η επιλογή των πλατφορμών σας δεν χρειάζεται να είναι μια προσέγγιση «όλα ή τίποτα». Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφορετικά κανάλια κοινωνικής δικτύωσης για να προσεγγίσετε διαφορετικά είδη κοινού ή για να επιτύχετε διαφορετικούς επιχειρηματικούς στόχους.

3. Γνωρίστε το κοινό σας
Ένας λόγος που η χρήση των Social Media για επιχειρήσεις είναι τόσο αποτελεσματική είναι ότι μπορείτε να στοχεύσετε μικροσκοπικά το κοινό σας. Αλλά πρώτα, πρέπει να καταλάβετε ποιο είναι το κοινό σας. Ξεκινήστε συγκεντρώνοντας δεδομένα για τους τρέχοντες χρήστες σας. Στη συνέχεια, κάντε βαθύτερη έρευνα με την ανάλυση των Social Media. Σύντομα θα αρχίσετε να καταλαβαίνετε ποιος αγοράζει από ποιον και ποιος αλληλεπιδρά μαζί σας στο διαδίκτυο. Στη συνέχεια, αφού έχετε γνωρίσει το κοινό σας, θα ακολουθήσει η διεύρυνσή του.

4. Χτίστε σχέσεις
Ένα σημαντικό πλεονέκτημα του Social Media Marketing για μικρές επιχειρήσεις είναι ότι σας επιτρέπει να μιλάτε απευθείας με Followers και κοινό. Μπορείτε να δημιουργήσετε σχέσεις με την πάροδο του χρόνου, αντί να ζητάτε εκ των προτέρων μια πώληση.

5. Δώστε προσοχή στα trends
Είναι καλή ιδέα να δώσετε προσοχή στις τάσεις στα Social Media, ώστε να καταλάβετε τι αναζητούν οι χρήστες όταν συνδέονται στα κοινωνικά τους κανάλια. Αυτό σας βοηθά να δημιουργήσετε κατάλληλο περιεχόμενο που έχει απήχηση με την πάροδο του χρόνου.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε και την κατασκευή ιστοσελίδας σας, μέσω της οποίας το κοινό θα μάθει για εσάς και το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας και θα μπορέσει να αλληλεπιδράσει με την εταιρεία σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε